Grubišić: Za pet do deset godina malo će koja građevinska tvrtka u Hrvatskoj izbjeći bankrot
lako bi se moglo dogoditi da za godinu dana više ne bude niti jednog preživjelog građevinara na ZSE…
Grubišić: Za pet do deset godina malo će koja građevinska tvrtka u Hrvatskoj izbjeći bankrot
lako bi se moglo dogoditi da za godinu dana više ne bude niti jednog preživjelog građevinara na ZSE…
[/quote]
Pa i ne treba ga ni biti.
Taj sektor naprosto nije za burzu.
Budimo realni, izasli su na burzu prije velike krize samo da raji pokupe pare, a zadrzali dovoljno da uprave ostanu u sedlu i cuclaju pare iz poslovanja, a dionicare tko .ebe.
Cijeli sektor je skroz koruptivan, sve ide ispod stola, od dozvola preko kooperacije, VTR-a koji ide na ruke itd. Ima hrpa troskova povezanih s tim, a koji se ne smiju ni prikazivati u poslovnim knjigama. I zato taj sektor nije za burzu.
Oni koji pak dobro posluju su strogo privatluci i opet, nisu za burzu jer je sve tako kako je. Nacin na koji plivaju nije za transparentnost.
I nisu oni jedini.
građevina 👎🤦♂️
Neki su gadno zaglavili na hr građevini.
Nedavno je vijadukt otišao, tko je sljedeći od ovoga ostatka ostataka?
dlkv je raspad sistema ,igh koprca u psn dugovima..vdkt je ugasen od strane donoljuba ,znamo i zasto.
a ingica i dalje jase 😉
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: INGR (Ingra d.d.)[/color]
Triba malo pripazit, postoje uredi čije objave nešto govore:
http://predsjednica.hr/objava/1/1/2468
Na slici sa puno ljudi ima i neki čovik iz tvrtke na koju se kladim da će mi donijeti nešto zarade.
Promotrimo desnu stranu te slike, nisu svi Kinezi. Ima navigator među njima.
https://vijesti.hrt.hr/529323/deset-ponuda-za-zeljeznicku-prugu-krizevci-koprivnica-drzavna-granica
Posao dobiven, nije mali posao. Razni uhljebi za šaku riže rado ometaju svaki posao.
Novi problemi oko pristupnih cesta Pelješkom mostu: Strabag uložio žalbu na odabir grčkog Avaxa
Vidljivo je da netko iz tvrtke Ingra uporno i predano radi u interesu svih dioničara da se zaradi.
Logistika uključuje sva prijevozna sredstva. Brodovi – željeznice – kamioni.
Pomorci razumiju engleski:
Ovdje a i u drugim natječajima se očigledno učilo kako raditi u Lijepoj Našoj.
Kako različita imena korporacija? To Vam je ka sa brodovima. Razna imena i razne zastave.
Navigator je taj koji se nikada ne spominje – a svi veliki brodovi bez navigatora nemogu izbjeći zamke plitkih voda tokom ulaska u luke. Brodovi i zastave se mijenjaju dok navigatori rade svoj posao.
Dobiveni poslovi i onda sa velikim korporacijama – najbolji recept za višestruke koristi.
Državni proračun ima partnere koji mogu plaćati i ispunjavati svoje obaveze.
Rad i uloga aktualnih državnih dužnosnica i dužnosnika nije protraćena.
Otvaraju se nova radna mjesta, opravdavaju se postojeća radna mjesta u realnom sektoru.
Dioničari mogu poćeti vjerovati u rast svojih dionica pa potencijalno i dividendama.
Navigatora se nikada ne ometa kada radi. Navigatora se ne mijenja samo tako jer inače brodari postanu vrlo podozrivi. Vlasnici luka osjete bitan gubitak prihoda dok brodari izaberu drugu luku.
Znači nekoga uopće ne zanimaju prihodi?
Koji je onda interes?
Cui bono?
Gledajući i slušajući Butkovića iz dana u dan, teško se oteti dojmu da se u Hrvatskoj ne sprema veliki infrastrukturni bum sa nevjerojatnim iznosima investicija.
A dionice firmi iz tog sektora su ovog trena debelo podcijenjene s obzirom na ono što će se u narednim godinama događati u njihovom djelokrugu.