Zapisnik sa otvaranja ponuda za Peljeski most
a gdje su naši (VDKT, INGR, THNK…)???
Pa ne mogu izdati garancije niti jedan stup, svi zajedno.
http://www.seebiz.eu/u-srpnju-32-posto-gradevinskih-dozvola-vise-nego-lani/ar-162447/
…Kumulativni statistički podaci za prvih sedam mjeseci ove godine pokazuju da je dozvolama izdanim u tom razdoblju predviđena vrijednost radova u iznosu od 15,35 milijardi kuna, što je za 51,8 posto ili 5,23 milijarde kuna veća vrijednost nego je bilo predviđeno dozvolama izdanim u prvih sedam mjeseci prošle godine….
dodatne milijardice se pribiraju a negdje će i isplivati prije ili kasnije.
zakoni prirode kažu da je nemoguće da neće
sretno svima koji se klade protiv zakona prirode.
nema hr gradevinara ni u tragovima
Pa tko od njih moze napraviti most? Ne toliki nego ikakav.
Thnk radi zgrade.
Ingr nista.
Vdkt je slomio zube na mosticu koji bi Kinezi sklepali za brat bratu 30-40 dana laganog tempa.
To s peljeskim mostom nije uopce tema rasprave.
Veoma je izjesno da će most graditi onaj kojeg glavni financjer izabere, odnosno EU.
Sve drugo bi bilo veliko iznenađenje.
neki zazivaju poništavanje natječaja za pelješki most ali teško da će se natječaj ponavljati,dapače upravo sam čuo izjavu povjerenstva da će ubrzati donošenje odlke.
držim da nije teško zaključiti koji su motivi?
naši građevinari nemaju kapacitet konzorcijskog djelovanja.
nije garancija da bi bilo dovoljno ali vrijedilo je pokušati.
stvari nisu tako crne kako bi neki htjeli to prikazati jer su naši građevinari zatrpani(a biti će još i više)poslom koji je primjereniji njihovom financijskom kapacitetu.
nije sramota što nemamo firmu koja ne može hendlati ovakav projekt(>2mlrd kn)
jer je lista takvih država prilično duga.
činjenica da mi to doživljavamo emocionalnije jer se smatramo velikom graditeljskom nacijom,do krize smo to i bili.
sada ostaje da se izbore za što veći dio kolača od mosta pod pretpostavkom da će biti zadovoljni sa profitabilnošću.
posla ima i bez mosta već danas više nego ga se stigne odraditi.
razlog za dramatiziranje ne vidim.
gradnjom mosta preljevanja pozitivnih efekata na sektor će sigurno biti.
Zanimljivo ce biti vidjeti sto ce se dogoditi…jer upravo se pokazala prva rupa u iznosu od cca 300 milijuna kuna. 🙂
Jadna nam drzava! 🙂
…procijenjena vrijednost radova od strane naručitelja Hrvatskih cesta iznosi 1,756 milijardi kuna bez PDV-a, a ponude kako se pokazuje uvelike premašuju procijenjenu vrijednost: Astaldi sa svojim turskim partnerom ponudio je izvesti radove za 2,551 milijardi kuna bez PDV-a, Strabag za 2,622 milijardi bez PDV-a, a kineski CRBC za 2,08 milijardi kuna bez PDV-a.
http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/konacni-slom-iluzije-o-uspjehu-hrvatske-cestogradnje-poceo-je-i-zadnji-cin-tragedije-o-nasoj-gradevinskoj-industriji/5879034/
kaze zadnji…ja nebi rekao ,,
http://www.seebiz.eu/blokirani-racuni-ingre/ar-162912/
cekamo THNK izgleda jos
kad se pogleda ukupan prihod ovih 10 najvećih građevinara koji je ogroman, a kako je mala dobit od tog ogromnog prihoda, jasno je da naši građevinari rade za kikiriki marže
Da se razumijemo, ja ne mislim da će upravama građevinskih
kompanija biti loše i lokalnim moćnicima. Ali time je krug onih
koji će od građevine profitirati jednostavno ispunjen, zatvoren.