Agrokor 3 godišnji leasing produžuje na 5 godina, jer je kriza. Mjesečna rata im se rata pri tome smanjuje do smiješnih vrijednosti.
Cammeo za taksiranje kupio policijske škode sa 100tkm. Vozio ih još 300tkm. I tek sad na 400tkm kaže da su izraubani i da ih treba mijenjati novima.
TRCZ prodaje vladine škode sa 100tkm. Na njih daje 12 mjesečnu garanciju.
A vladi su auti 3 godine stari sa 100tkm izraubani. Odnosno imaju nepovoljne ugovore o leasingu koje ne znaju povoljno produžiti.
I tko sad tu zna znanje? Država ili privatnici? Jel auto izrauban nakon 3, 5 ili 7 godina? Kako onda korejci daju 7 godišnju garanciju? Ah da, natječaj će biti skrojen tako da se oni ne mogu javiti. Neće odgovarati veličina prtljažnika, ili osovinski razmak, ili postizanje euronorme sa ili bez AdBlue aditiva.