15 Eura za 10 dana je malo previše za građane Rep-Hrvatske- a o.k. za turiste …..
tako da treba smanjiti to za 10.00 eura u periodu u jeseni – do maja …..
ostalo nek bude turistički period s 15 eura !
150 Eura godišnje po autu je o.k.. / to je s porezom ??? /
….za turiste / i nas po ljeti može biti i 20 eura po ljeti /..
Može vinjeta za strance, a za građane RH bi autoceste trebale biti besplatne jer ih ionako plaćaju svakom utrošenom litrom goriva 0,50kn vozili se oni po autocesti ili ne…
ako bi “profesore” dadic, desetodnevna bila 15 a mjesecna 50 koja je onda poanta mjesecne ?
ili ste vi ipak na prometnom fakultetu ?
JA MISLIM DA BI SE TREBALE STAVITI VINJETE ALIIIIIIIIIIIII:::::::::: ZA VOZACE KOJI ZIVE U HRVATSKOJI KOJI SVOJIM IZDAVANJE U NAFTI POREZIMA I NEZNAM CEMU SVE SU IZGRADILI CESTE NJIMA NAJMANJA , A STRANCIMA 3 PUTA VISE ,JER STRANCI IMAJU 3 PUTA VECA PRIMANJA, NEPLACAJU REGISTRACIJU U DRZAVI, PREMA TOME RECIMO JEDNOM SVICARCU KOJI IMA PLACU 30000KN KAD IDE NA MORE NEKA PLATI 1000KN DNEVNO AKO ZELI KROZ HR A COVJEK KOJI SVAKI DAN PLACA POREZ U HR I KOJI IMA 10 PUTA MANJU PLACU ON NEK TU VINJETU PLATI 100KN TAKO DA NA SEZONU CE SE ZARADITI JER CESTE SE OSTECUJU ,SMECE SE RADI , I OBAVEZNO PDV NA TURIZAM VRATIT NA 25%, AKO KOJI MINISTAR TO SLUCAJNO CITA NEKA RAZMISLI MALO, KAD IDES VANI NIKO TE NEBE 2% AKO IMAS PLATI AKO NE ODJ,
Vidi se da vecina vas, koji komentirate, ne poznajete EU-zakone. Niti jedan gradjanin EU-a ne smije biti diskriminiran. Znaci, za sve vrijede ista pravila. Kao sto sam vec u jednom postu pisao, ovaj problem se moze samo tako rijesiti, da se objedine HAC i HC i da se za obje vrste cesta placa cestarina. Godisnja vignetta bi trebala kostati 100 € s time da bi je hrvatski gradjani placali prilikom registracije vozila. Desetodnevna bi trebala biti 10 € a mjesecna 20 €. Osim toga treba preuzeti i dugove autocesta, koje vec imaju koncesionara. Placanjem jedne vignette, moraju se objediniti sve autoceste u Hrvatskoj. Nadalje, treba pogledati slovenska iskustva. Mislim da kod njih preko 70% zarade donose kamioni, kamioneti i autobusi. Tako, da bi bilo kontraproduktivno “derati” samo jednu skupinu korisnika, odnosno teret otplate HAC-a i HC-a mora biti ravnomjerno raspodedjen.
Zašto 15 eura/ 10 dana?, stavite kao i slovenci 7dana /15 eura,, pa neka kupe 2 kao i mi kad idemo na skijanje vani,,
i tako domaci ljudi velika vecina nece kupovati 7 ili mjesec dana nego godišnju i gotovo,, i staviti zagrebacku i rijecku obilaznicu u Sustav i svi ce kupiti godisnju, i ekipa ce se komotno voziti i dalje po autoputevima,, a svi stranci koji idu na kvarner, krk, rab, losinj, ce platit min 15 ili 30, eura umjesto sada 2 eura koliko placaju taj dio,,, i nece njurgati jer ce im to bi normalno, pa toliko bi platili 2 pive u austriji, italiji, njemackoj,,, pa ukljucite mozak ne koristie ga samo za ustase i partizane…
A kamionima i busevima ostaju naplatne kucice kao i u sloveniji,, i dosta njih koji rade u naplati moze ostati njih opsluzivati, ostale prekvalificairati i zaposliti u drugim segmentima odrzavanja i kontrole vinjeta ili prekvalificirati za nove firme
Godisnja vignetta bi trebala kostati 100 € s time da bi je hrvatski gradjani placali prilikom registracije vozila.
Ne dolazi u obzir. Pa koliko bi onda trebao plaćati hrvatski građanin koji ima tri i više automobila? Za osobna vozila registrirana u hrvatskoj vinjeta bi trebala biti besplatna.
***ponovo novinari izmisle vijest i vi se nalozite na to… i tako godinama izmisljaju vijesti, jer vi se lozite na njih
1) tko ce kontrolirati vinjete?
2) u doba najvecih guzvi gdje ce se vrsiti provjera a posebno kaznjavanje ?
O ovom se ne razmislja nego samo laprda o vinjetama kao spasu. A kada budu krkljanci zbog provjera i naplata onda ce hrvatska biti opet ocrnjena od ovih istih sto ju u to guraju.
ako bi "profesore" dadic, desetodnevna bila 15 a mjesecna 50 koja je onda poanta mjesecne ?
ili ste vi ipak na prometnom fakultetu ?
Ne znam koliko si ti platio “faks” ali ovo je sasvim logicno sto profesor govori. samo treba malo razumijeti sto je cilj.