ma koji crni brodari……….pa još ove godine im pristiže rekoran broj novogradnji
kupiti brodara je gore nego igrati ruski rulet
tu je moguć samo dead cat bounce [wink]
Vale-ova ekspedicija počinje idući tjedan:
The first of Vale’s mega Capes, the VLOCs or Very Large Ore Carriers will enter service next week, symbolizing the expanding Cape fleet and the uphill battle faced by owners who wish to negotiate with any advantage at all.
…badave ja tupim našim CEO-ima već godinu dana da jedino handy segment ima perspektivu,
trenutno 11897$,bolji od panamaxa,a cape sector disaster očekivani
[shocked]
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: Tehnička Analiza – grafovi, savjeti i analize[/color]
Za brodske cikluse specifična je brojka 13.
Ona znači broj godina trajanja ciklusa.
Da će brodari uskoro biti jako tražena roba sve je više nagovještaja.
Evo i graf koji to bolje prikazuje.
Karakteristične godine DNA CIKLUSA:
1973 – 1986 – 1999 – 2012
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: Tehnička Analiza – grafovi, savjeti i analize[/color]
K tome i jedna zanimljiva usporedba:
Shangai indexa i BDI-a.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
Mene zanima zašto Frontline i ostali ugovaraju novogradnje Capeova, a Capeovi konstantno ostvaruju najlošije vozarine. Osim toga, orderbook za Capeove najveći, i aposolutno i relativno u odnosu prema veličini flote. Očito se nečemu nadaju, pa ajde više da vidimo čemu to?
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
Mene zanima zašto Frontline i ostali ugovaraju novogradnje Capeova, a Capeovi konstantno ostvaruju najlošije vozarine. Osim toga, orderbook za Capeove najveći, i aposolutno i relativno u odnosu prema veličini flote. Očito se nečemu nadaju, pa ajde više da vidimo čemu to?
Evo na ovu tvoju tvrdnju sam posla mail senior fleet manageru frontlinea(Seateam).I on mi kaze da za sada ne ugovaraju nove capeove,ali cijene brodova su niske, para imaju i politika kupi sad,a radi pare za koju godinu igra kao i obicno.Napisao sam ti vec prije par mjeseci kako Fredriksen na brodu placenom 42 miljona dolara napravi ciste zarade 60tak miljuna,a da brod ni ne uzme.I tako 4-5 puta.Bulkeri gradjeni u Kini.
Kako cujem prije par dana su otkazali neke managemente dodatno skresali troskove za 30 miljuna dolara.NIje Fredriksen najjaci brodovlasnik danasnjice za nista.A poceo takorekuc iz nista.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
dakle imamo 3 dobra kandidata za bankrot ..
http://www.macroaxis.com/invest/market/FREE–FreeSeas_Inc
http://www.macroaxis.com/invest/market/SBLK–Star_Bulk_Carriers_Corp
http://www.macroaxis.com/invest/market/SHIP–Seanergy_Maritime_Holdings_Corp
vjerujem da ce ih uskoro bit jos na popisu
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: JDPL (Jadroplov d.d.)[/color]
Dakle, JDPL nije ni HMST ni HIMR pa da možete mirno unutra čekati privatizaciju koja se kad tad mora desiti kad procijenite da im je vrijednost veća od tržišne cijene. JDPL je brodar, vrijednost mu je izrazito dinamična, a dinamika tržišta je negativna i možda još potraje. Osobno ne očekujem brz oporavak marketa, no za slučaj da se varam kupio sam ulaznicu u vidu malih, opreznih pozicija u ATPL i DSX. Za ATPL smatram da ima natprosječno dobru bilancu u odnosu na ostale brodare, a ekipa iz DSX mi je fenomenalna i mislim da im mogu vjerovati da će napravit odličsn posao, mada su Grci 🙂
I da, svjestan sam da mogu još pasti, nastojat ću aktivnim trgovanjem smaniti gubitak, ALI ZATO MI POZICIJE I JESU MALE I OPREZNE, pa ne likujte.
ok, stoji. samo zasto DSX a ne SB kad vec smatras da je vrijeme za otvranje pozicija ?
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: JDPL (Jadroplov d.d.)[/color]
OFF TOPIC
@wiseguy
SB, trgovao sam je nešto ove godine kao i još neke brodare tamo u očekivanju da se ATPL ispuše. Iskreno, imao sam nalog za SB na 3,14 na dan 18.03., kad je low bio 3,15 i počela je rasti bez mene do jučerašnjih 3,8 i sad evo pada. Tako nije da mi nije zanimljiva. Ona mi je 2. po redu iza DSX. Posebno što ima nekoliko cape-ova sa odličnim dugoročnim vozarinama. Vjerujem i da NM radi odličan posao ali su mi prekomplicirani za vrednovanje, pa njih ni ne gledam dok je market ovako loš.
No ne mislim da je vrijeme za otvaranje pozicija. Ovo mi je više kao prst u moru. Dodatno, logika tamo mi je ako ima šta zanimljivo gricnem, ako sam u cashu onda sam long USD.
Nemam namjeru strepiti nad brodarima u 2 smjene dok je market ovako loš, a jedino u ekipu iz DSX imam povjerenje da kupim i ugasim komp na par godina, koliko će možda i trebati čekati. Dovoljno je pogledati im sadašnju zaduženost a ipak značajan napredak u tonaži u zadnjih 5 godina, bez da su radili značajne dokapitalizacije i razvodnjavanja kapitala, kao što je slučaj sa ostalim brodarima koji su imali možda i veće povećanje flote ali su dokapima i sličnim opelješili dugoročne dioničare.
Uz sve lažne oporavke ostali su strpljivi i nisu se dali iskušenju agresivnog širenja flote na dug poput ostalih brodara (SALT se krasno uvalio) uz napomenu da nisu konzerve, imaju namjeru pojačavati zaduženost kad procijene da je trenutak.
S vremenom ću vjerojatno pojačavati poziciju u DSX, ako ne nađem zanimljivijih prilika.
Ispričavam se ostalima zbog posta koji se ne tiče JDPL. Ako ćemo nastavljati predlažem da odemo na temu Brodari i usporedba brodara.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: JDPL (Jadroplov d.d.)[/color]
OFF TOPIC
@wiseguy
SB, trgovao sam je nešto ove godine kao i još neke brodare tamo u očekivanju da se ATPL ispuše. Iskreno, imao sam nalog za SB na 3,14 na dan 18.03., kad je low bio 3,15 i počela je rasti bez mene do jučerašnjih 3,8 i sad evo pada. Tako nije da mi nije zanimljiva. Ona mi je 2. po redu iza DSX. Posebno što ima nekoliko cape-ova sa odličnim dugoročnim vozarinama. Vjerujem i da NM radi odličan posao ali su mi prekomplicirani za vrednovanje, pa njih ni ne gledam dok je market ovako loš.
No ne mislim da je vrijeme za otvaranje pozicija. Ovo mi je više kao prst u moru. Dodatno, logika tamo mi je ako ima šta zanimljivo gricnem, ako sam u cashu onda sam long USD.
Nemam namjeru strepiti nad brodarima u 2 smjene dok je market ovako loš, a jedino u ekipu iz DSX imam povjerenje da kupim i ugasim komp na par godina, koliko će možda i trebati čekati. Dovoljno je pogledati im sadašnju zaduženost a ipak značajan napredak u tonaži u zadnjih 5 godina, bez da su radili značajne dokapitalizacije i razvodnjavanja kapitala, kao što je slučaj sa ostalim brodarima koji su imali možda i veće povećanje flote ali su dokapima i sličnim opelješili dugoročne dioničare.
Uz sve lažne oporavke ostali su strpljivi i nisu se dali iskušenju agresivnog širenja flote na dug poput ostalih brodara (SALT se krasno uvalio) uz napomenu da nisu konzerve, imaju namjeru pojačavati zaduženost kad procijene da je trenutak.
S vremenom ću vjerojatno pojačavati poziciju u DSX, ako ne nađem zanimljivijih prilika.
Ispričavam se ostalima zbog posta koji se ne tiče JDPL. Ako ćemo nastavljati predlažem da odemo na temu Brodari i usporedba brodara.
slazemo se oko cinjenice da trenutno dva najbolje vodena brodara su DSX i SB, samo meni SB je na prvom mjestu, a diana na drugom iz slijedećih razloga:
prvo i najvaznije, tokom cijele krize nisu imali niti jednu godinu u minusu, redovito isplaćuju dividendu.
http://finance.yahoo.com/q/is?s=sb&annual
drugo, imaju veću marzu sigurnosti upravo iz razloga sto si naveo, a to je par fenomenalnih long term ugovora za capeove.
treće, struktrua flote im je povoljnjija, imajući u vidu trzisne prilike, DSX ima preko 20 capeova, po sjecanju govorim, dok SB samo 3, a capeovi i jesu najveći problem trenutno.
uglavnom SB oko 3.-3.10 po meni oprezni BUY, ispod 3 STRONG BUY, DSX ispod 6.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
http://www.vecernji.hr/svijet/kina-ukida-18-milijuna-radnih-mjesta-u-rudarskoj-industriji-1064241
Kina ukida 1,8 milijuna radnih mjesta u rudarskoj industriji
Kineski ministar ljudskih resursa i socijalne sigurnosti Yin Weimin rekao je da će reduciranje kapaciteta dovesti do otpuštanja radnika tijekom 2016., no dodao je kako je uvjeren da će zaposlenost i ove godine ostati stabilna, usprkos trendu usporavanja rasta gospodarstva.
…
Jedan od kineskih ciljeva je smanjiti proizvodnju ugljena za oko 500 milijuna tona u idućih tri do pet godina i zaustaviti sve nove projekte vezane uz eksploataciju ugljena.
Uz to, s obzirom na slabljenje svjetskog gospodarstva, a time i potražnje, Kina kani smanjiti kapacitete u proizvodnji čelika.