Ja kupio nešto BALT po 13,81.. mislim da je među jeftinijim USA-listed brodarima (uz pretpostavku da im je NAV oko 14, po koliko im je išao IPO?), a GNK management je među boljima.. pa da vidimo.
..uostalom, volim miris novih dionica.. nešto kao kod novog automobila [kiss]
ja malo skromniji…gledam ovaj ocnf …nit smrdi nit mirise….
OCNF?
Evo vam hint:
Kako sad pak to, pada cijena dionice, a mCap raste???? [shocked]
Zna li tko rješenje?
Nastavak diskusije s prethodne stranice..
Čuvaj se OCNF, odgovor na citirano pitanje je "share dilution".. isprintali su više novih dionica nego Zimbabve novčanica..
Sada imaju preko 150.000.000 dionica, a 31.12.2008 su imali 18.500.000.
Dakle, skoro 10x više dionica -> uništili cijenu dionice.
Loš managament (bar za dioničare, možda su za sebe odlični). Osobno imam 1.000 dionica OCNF jer sam svjestan da se trže ispod NAV-a i ako je MNG gotov sa printanjem možda i uspiju nešto napravit od firme..
A ako nisi već vidio evo i ovo:
"..because the closing bid price of the Company’s common stock for the previous 30 consecutive business days was below the minimum $1.00 per share bid price requirement for continued listing on the Nasdaq Global Market, the Company is not in compliance with Nasdaq Listing Rule 5450(a)(1). The applicable grace period to regain compliance is 180 days."
http://finance.yahoo.com/news/OceanFreight-Inc-Announces-iw-3640558574.html?x=0&.v=1
Ne znam kakve su posljedice, moguće da idu na "Pink sheets" ili tako nešto? Uglavnom, ne preporučam velike doze ovog otrova, al tko voli…
mudro zboriš kolega za OCNF
ja ih niti nemam, imam DRYS
mislim da ne idu na pink sheets, dobiju neki rok da probiju barijeru na 1$, ako ne probiju onda će na OTC market
slična je situacija bila i sa SIRI
..a u svakom kvartalnom izvješću se hvale kako su dokazali sposobnost pribavljanja sredstava na tržištu kapitala.. Baš me zanima šta o toj "sposobnosti" misle dioničari koji su kupovali po 2-5 $ na prijelazu 2008/2009 godine. A o onima koji se sjećaju svojih kupnji po 25-30$ prije krize da i ne govorimo. Nikad više, reče gavran.
Bottom line.. jesu li gotovi sa izdanjima novih dionica? Ako jesu, možda bi se i dalo zaraditi >50% na srednji rok.. Hmm..
Harry Callahan: I know what you’re thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you’ve got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
znaci ocnf -kladionica….nesto su mi se brodari probudili opcenito….u usa
kina je počela voziti
u singapuru nema više toliko brodova na sidru
a kineski izvoz je obećavajući
negdje prije godinu dana se DRYS tržio po 11$
ima tu još potencijala
Čini mi se da je BALT trenutno možda i najinteresantniji brodar..
NAV im je po meni 12,66$, GNK je uložio po 12,16$ po dionici, a IPO je išao po 14$..
Flota im je 4 supramaxa (2009.) + 2 capea (novogradnje).
Svi brodovi im stižu u travnju osim 1 capea u listopadu.
Bude li proljetnog uzleta vozarina.. BINGO?!
Bit će tu i povećavanja flote, vjerovatno i dodatnog izdavanja dionica.. namjera im je održavat jako nisku zaduženost (zbog izloženosti spotu, pretpostavljam). S obzirom da se, po mojim računicama, većina zanimljivih brodara trži dobrano preko NAV-a (kojeg sam ja računao, moguće greške).
Npr.. po meni DSX charter free NAV je oko 11$, a trži se sada po 14,70 -> 1,34 P/NAV, dok je BALT na 1,09 P/NAV (13,8:12,66).
S obzirom da su oba brodara nezadužena, usporedba je donekle opravdana..
Ali, DSX se pokazao kao najkonzervativniji brodar, dok će BALT radi spot strategije biti dosta rizičan, međutim zbog strategije niske zaduženosti ipak neće biti kamikaza poput DRYS-a svojevremeno.
Kome se digga po BALT, evo prospekt:
http://www.sec.gov/Archives/edgar/data/1474042/000104746910001728/a2195450zs-1a.htm
Nakon svega izloženog, svih kalkulacija i procjena mislim da ću se za početak malo swingat BALT-DSX, po principu koja je dionica jeftinija :))
Kao kad plavušu pitate koje bi auto… crveno!
Baltic Exchange Dry Index TM 3316 (UP 86)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3894 (UP 171)
Baltic Exchange Panamax Index TM 4090 (UP 77)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2628 (UP 41)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1314 (UP 11)
Baltic Exchange Dry Index TM 3396 (DOWN 31)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3613 (DOWN 167)
Baltic Exchange Panamax Index TM 4337 (UP 39)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2920 (UP 22)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1434 (UP 39)
————
PMX prestigli CPS u $/day:
BCI Average of the T/C routes $33379 (DOWN 2192)
BPI Average of the T/C routes $34847 (UP 307)
BSI Average of the T/C routes $30529 (UP 231)
BHSI Average of the T/C routes $20964 (UP 561)