Ne bih se složio sa mišljenjem intervjuirane osobe u nekim dijelovima intervjua. Npr. ovo:
“Treba promijeniti pristup jer 2007. je bila euforična. Fond menadžeri nisu znali, od silne količine novca koji je stizao svakoga dana, u što ulagati.”
Zapravo su se fond menadžeri trebali najprije educirati. A ne ići grlom u jagode. No da oni nisu bili tako zeleni – ne bi ni mi starosjedioci na burzi tako dobro zaradili 2004.-2007. 🙂
“Nadam se da će nas ulagatelji prepoznati, naše fondove i kvalitetu koja stoji iza toga. Ono što mi imamo, za razliku od ostalih, fondovi su čije ime govori o strategiji ulaganja. ”
Gospođo Gecan,
Vaši fondovi su primjer netransparentnosti i poreban je ogroman napor da bi retail investitor shvatio vašu strategiju ulaganja.
Zadnji financijski izvještaji koji ste objavili na vašoj stranici su iz 2007-e godine. Karice fondova objavljujete svaka tri mjeseca. Na svojoj web stranici ste u čitavoj 2009. godini objavili četiri vijest od kojih se dvije odnose na ukidanje naknade, jedna na promjenu imena fonda i jedna na vaše imenovanje(toliko o vašim naporima da educirate investitore). Izvještaje šaljete jednom godišnje u formatu: broj udijela – vrijednost – hvala na povjerenju.
Stil prezentacije RBA investa je najblaže rečeno čudan i miljama daleko iza konkurencije.
Struktura ulaganja nije loša, ali način prezentacije je očajan. Zbog toga vjerojatno i manjak retail investitora koji trebaju kvalitetniju prezentaciju da bi bili sigurniji i da bi se odlučili na investiranje.
Lijepo si to rekao Twixer.
Sad joj to pusti na e-mail renata.gecan-milek@rba.hr i možda ju barem okrzneš.
hahahahahaaa sad će ono otvorit školu za educiranje građana gdje će ih učit kako
postat fond menađer u hrvata……samo ko će davat lovu……hahahhahahaaaa ajde lopine jedne…