e to bih volio vidjeti, ovi umjesto mola, baš da vidimo kako će se njima usuditi ovi iz vlade rugati da su nervozni, nepristojni i šta sve ne, ili za ovim millerom tjeralice raspisivati, ma stisnuli bi se ko bubice vrdoljak i društvo.
Prodat Inu,sagradit par hidroelektrana i preko HBOR-a uložit novce u auto i bicikl na struju-Dok-ing i Rimac. Tako zaposlit Hr autoklaster te brodograditelje na izradi šasija.Rezultat-manji uvoz nafte,energetska samodostatnost,manji uvoz auta,istovremeno izvoz auta,veća zaposlenost,manji deficit platne bilance tj. mogući suficit.[emo_euro]
e to bih volio vidjeti, ovi umjesto mola, baš da vidimo kako će se njima usuditi ovi iz vlade rugati da su nervozni, nepristojni i šta sve ne, ili za ovim millerom tjeralice raspisivati, ma stisnuli bi se ko bubice vrdoljak i društvo.
Nisu Rusi sto su nekada bili. Bjelorusi su nedavno zatvorili direktora Uralkalija. Ukrajinci ce potpisati sporazum sa EU. A to su zemlje koje ovise o Rusiji.
Da ti dodje recimo BP, Total, Shell ili neko iz zemalja koje se pitaju u EU prica bi bila drugacija.
…a ti spider pogledaj npr. RIM-a (Blackberry) prije par godina i sada i npr.Facebooka isto tako-on je u plusu ,ili ako hoćeš auto industriju (Saab,Volvo pa i ostali Eu proizvođači) i Tesla motors….it.d. Samo mjena stalna jest.
U pravu si (djelomice), ali spomenuo si da se od prodaje INE razvija Rimac, pa šta ne gledamo več 20 godina kako su neki dobili firme, pa što se događalo sa takvim firmama. Odnosno, gdje je sad taj kapital?
Nije sporno da nam treba tehnološki napredak, ali uz ovakvu monetarnu politiku, kome bi točno prodali taj auto. Da bi RH nešto izvezla to mora biti neusporedivo bolje nego isti takav proizvod u inozemstvu da bi bilo konkurentno. E sad zašto ne prodati INU. Nekad je INA zapošljava preko 10000 ljudi sa god. prihodom 23 mlrd kuna, sad je pala na ispod 5 tisuća. I sad nagradno pitanje, od čeg danas živi tih preko 5 tisuća ljudi, da ne spominjem u ovakvoj nezaposlenosti i članove njihovih obitelji. Dat ću ti odgovor – od socijalne pomoći, koja gle čuda, se plaća iz proračuna. Btw, 60% posto našeg BDP-a je osobna potrošnja, e sad kad netko pošalje 5000 tisuća ljudi na cestu, kako se to odrazi na BDP? Toliko o tome jel trebamo natrag INU ili ne! A one priče da nema država novaca za kupit dionice MOL-a i to, s tim mogu hraniti gladne mase, mene ne.
A čuj,koliko znam mirovinski fondovi imaju novce,a vlasnici novaca su građani….Markićka bi to riješila referendumom….ali koliko čujem,Mađari ionako rade na tome da izdvoje Ina trgovinu,što ne znači otpuštanje radnika (što ne bih ni ja volio),ali da bi plaće vjerojatno pale,to vjerujem.
A što se tiče prodaje auta,kao što rekoh,u Hr je registrirano oko milijun automobila,a ako se dio tih vozača okrene elektro autima,dio ode u izvoz…što bi uslijed višestruko manje cijene struje za istu energiju od benzina i nafte i prosječnog prelaska 50-ak km dnevno jednog auta imalo smisla,pogotovo u Zagrebu gdje auti troše na semaforima it.d. bespotrebno energiju. Proračun bi se vjerojatno više punio ovaj put iz gomile poreza na struju,ali opet bi bila vožnja puno jeftinija. Pa Brazilci desetljećima voze na alkohol! A jedna od zvijezda Frankfurtskog auto sajma bio je Golf Up-elektro,s time da uopće nije bilo benzinskog ili dizel modela u novoj varijanti.Pa ako su Nijemci luzeri….ja mislim da treba bit prvi i pokupit vrhnje! Nisu ni Kinezi blesavi pa se guraju oko ova dva proizvođača.
Niste shvatili kuhinju ?
Radi se o dogovoru MOLa i Hrvatske Vlade o zajedničkoj prodaji trećima.
Hrvatska Vlada namjerava prodati 19 % INE .
I kada bi oni to objavili svi bi ih napali jer prodaju INU da bi lovu pojeli kao i 2003.godine.
Pa su se dogovorili s MOLOM da će prodati ukupno 68 % INE (19% Kukuriku Vlada +49%MOL).