Svaka čast dečkima;)
a nije se novinar sjetio upitati u kojem roku planiraju otplatiti tu nesumnjivo respektabilnu investiciju, valjda to pitanje prvo padne na pamet?!
a nije se novinar sjetio upitati u kojem roku planiraju otplatiti tu nesumnjivo respektabilnu investiciju, valjda to pitanje prvo padne na pamet?!
Edison traje 4-5 godina sa porastom prihoda od 1,5 milijardi kuna u navedenom razdoblju.
Jedna od par odrzivih firmi ovdje. Cisti izvoz, sigurni partneri, proizvodnja…
Umjesto da se ovakvim firmama sve da besplatno-jos i subvencionira da se sira, pisalo se u brodogradnju, propali tekstil itd.
Da se drasticno smanje porezi, ovakve firme bi otvorile vise tvornica ovdje, umjesto da idu van. 100mrd kuna za brodogradnju, a nismo zaradili niti lipe, cek, ne lipe, nego nam je jos ostao uteg 20mrd…
Znaci firme kao AD P smo cijedili(umjesto da su povecale zaposlenost, izvoz, prouvodnju) da bi odrzali propale. Zato i jesmo gdje jesmo.
a nije se novinar sjetio upitati u kojem roku planiraju otplatiti tu nesumnjivo respektabilnu investiciju, valjda to pitanje prvo padne na pamet?!
Edison traje 4-5 godina sa porastom prihoda od 1,5 milijardi kuna u navedenom razdoblju.
[/quote]
porast prihoda u odnosu na što? kako znate da će nova linija automobila čija se prodaja bazira samo na marketinškim projekcijama biti uspješna cijelih 5 godina?
mislite da renault jamči otkup pune proizvodnje cijelih 5 godina? čisto sumnjam, zato i spominjem.
adp postoji već dugo godina i dosad je već trebao evoluirati u dobavljača s diverzificiranim portfeljom kupaca, da mu sudbina ne ovisi o prodaji par modela automobila.
isto tako su trebali ući u tehnološki bliske tržišne niše plastičnih proizvoda. ne volim ispasti netko tko svemu traži nedostatak, ali ne mogu ni ne primijetiti.
ivo šoletić je najveće alkoholičarsko govno u toj firmi i nije ga briga za radnika odnosi se prema njima ko terorist ne brišite isitnu