FRNK (Franck d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska FRNK (Franck d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ima jedan zanimljiv članak o konkurenciji iz Rovinja u Glasu Istre ( tiskano izdanje od 10.2.10.) može se vidjeti u pdf verziji još danas do 23h.
Neznam zašto ne pokušaju preuzeti tu tvrtku i robnu marku Monte? oni su dobavljaći za Maistru i jaki su u HORECA,ionako neznaju što će s novcem.Ako to ne ide neka podjele pristojnu dividendu,cijena dionice je sramotna,zapravo gora od Đakovštine.

obožavam strvine-posebno ovce

Mislim da je tu sve stvar odnosa vecinskog vlasnika prema dionicarima i naravno politika isplate simbolicne div koja jedino njima nesto znaci kad im kapne koji milijun od te div, a mi ostali dionicari to niti ne osjetimo. Zato je za nadati se da ce taj akumulirani cash jednog dana odigrati svoju ulogu…

tko malo trazi, malo i dobije

Izvoz kave u Kinu? Zamislite kada bi se Franck uspio "uvaliti" na kinesko tržište gotove kave. Rastopili bi se pogoni od "prženja". Tamo bi nam bila dovoljna i jedna kineska provincija, malo veća sela po broju stanovnika konkuriraju cijeloj Hrvatskoj! Možda bi se onda cijena dionice popela barem na 840! [rolleyes]
Dole je isti članak o tome iz Glasa Istre i u jpeg-u i u pdfu.

Kada gledam ovaj tobogan što se odvija na građevinarima, nije mi jasno da ulagači nisu još uvijek prepoznali prave i stabilne vrijednosti.
Kupujmo Franck proizvode – kupujmo Hrvatsko ! [rolleyes]


pada li nam na pamet "veca akvizicija" u nekoj susjednoj zemlji? a koje poduzece bi to moglo biti? vjerojatno ima puno malih, a velika akvizivija bi bila npr? Super mi je kad svi pisu u (misija, vizija, cilj) da zele postati jedna od najvecih prehrambenih kompanija u regiji (a to vec jesu). A usput, samo u Hrvatskoj postoje Podravka i Agrokor koje realno Franck ne moze nadmasiti tek tako, a tu je i adris grupa s duhanom i marikulturom. Tu su jos i Kras i Atlantic i Vindija, CKML….ih koliko ih ima…a tek smo u Hrvatskoj. OD svih ovih imam adrs-p-a i frnk-r-a. Inace i podr-r-a je dobro ulaganje jer cemo tek sad vidjeti sto ta firma moze kad krenu raditi normalno s pravim vođama a tu je i potpora fondova. CKML dobra i stabilna firma, no nije mi napeta za ulaganje. Navodno sad po novim pravilima i franck je potencijalno ulaganje fondova ali ocito nisu jos odlucili primiti se francka.

Zasad nemam ovu jeftinu dionicu. Razlozi su već navedeni na forumu zbog kojih nisam kupio ali mi je zanimljiva.
Po meni nema tko ni zašto ovu dionicu pogurati(fondova nema u top 10, većinski vlasnik, mala dividenda).
Prodaje fond(InterInvest Balanced ) koji ima malu imovinu(2 milijuna kn) FRank i koji će se pripojiti ili ugasiti.
OIF brane svoju uloge(koje ne mogu prodati a da ne izgube puno na vrijednosti) koje posjeduju u nekim dionicama. Čak i smanjuju uloge(manja ulaganja) te likvidiraju koje imaju u nekim dionicama da bi na nelikvidnom tržištu branili(dokupili) svoja top 20 ulaganja.
OMF kupuju samo neke dionice koje imaju u portfelju i to ROMF najviše, također i PBZ co OMF!

Štednja je mudrost trošenja.


Ova dionica spada u defanzivni sektor,investitori su dosljednji u potpunosti,jednostavno im ovo nije interesantno usprkos pokazateljima?Totalna defanziva

Slažem se u vezi defanzivnog sektora i to vrlo jeftina ali ima i drugih jeftinih dionica.
Sada ću reći par riječi o poslovanju(negativnih) koje sam vidio iz prve ruke i čuo od poznanika.
Frank "zaposlenici" dijele šalice za kafu i aparate za kavu(ugostiteljstvo) po poznanstvu i suradnji iz prošlosti. Da pojasnim, dođe osoba x , kupi 30 kg kave frank i veli ja kupovao 10 godina u vas kavu(zadnje 2 godine rijetko), triba bi mi novi aparat i ovi vele jedino ako koristiš našu kavu-naravno, evo daj još 30 kg i dobije aparat a kasnije koristi drugu kavu.
Nescaffe-većina koristi od istoimene firme/skuplji i kvalitetniji/ i većina taj traži(kozumira) a prodaje se(uvaljuje) frank nescaffe jer je jeftiniji za nabavu u ugostiteljstvu i trgovini.

Dosta toga, gratis robe, promotivne robe, uređenje tuđeg prostora završi u pogrešnim rukama. Prije su zaposlenici tu dosta odigravali, ne znam kako je sada ali nitko nije kontrolirao kome se daje i koliko. Poznam obrtnika koji nikad nije od njih dobio ništa i kad je čuo za "priče" navodno je tražio a uprava veli da je dobivao gratis neke robe(naravno da nije, dobio je to netko drugi)!

Opet velim, nije provjereno, premda virujem da ima istine u ovome.

Dakle, dionica je jeftina po trenutnim valuacijama, te unatoč slabijoj produktivnosti i manjoj kontroli što i kako se radi, sasvim solidni fundamenti. Puno se tu može napredovati u poslovanju i kontrolirati zaposlenike te ukoliko daš aparat za kavu vrši kontrole da li se tvoja roba prodaje, obilaziti svoje kupce(obrtnike, tvrtke) 2 puta mjesečno, robu isporučivati osobno uz neki popust na veće količine.
Investitori će doći ukoliko poslovanje postane profitabilnije uz stabilnu i veću dividendu.

Štednja je mudrost trošenja.



Ova dionica spada u defanzivni sektor,investitori su dosljednji u potpunosti,jednostavno im ovo nije interesantno usprkos pokazateljima?Totalna defanziva

Slažem se u vezi defanzivnog sektora i to vrlo jeftina ali ima i drugih jeftinih dionica.
Sada ću reći par riječi o poslovanju(negativnih) koje sam vidio iz prve ruke i čuo od poznanika.
Frank "zaposlenici" dijele šalice za kafu i aparate za kavu(ugostiteljstvo) po poznanstvu i suradnji iz prošlosti. Da pojasnim, dođe osoba x , kupi 30 kg kave frank i veli ja kupovao 10 godina u vas kavu(zadnje 2 godine rijetko), triba bi mi novi aparat i ovi vele jedino ako koristiš našu kavu-naravno, evo daj još 30 kg i dobije aparat a kasnije koristi drugu kavu.
Nescaffe-većina koristi od istoimene firme/skuplji i kvalitetniji/ i većina taj traži(kozumira) a prodaje se(uvaljuje) frank nescaffe jer je jeftiniji za nabavu u ugostiteljstvu i trgovini.

Dosta toga, gratis robe, promotivne robe, uređenje tuđeg prostora završi u pogrešnim rukama. Prije su zaposlenici tu dosta odigravali, ne znam kako je sada ali nitko nije kontrolirao kome se daje i koliko. Poznam obrtnika koji nikad nije od njih dobio ništa i kad je čuo za "priče" navodno je tražio a uprava veli da je dobivao gratis neke robe(naravno da nije, dobio je to netko drugi)!

Opet velim, nije provjereno, premda virujem da ima istine u ovome.

Dakle, dionica je jeftina po trenutnim valuacijama, te unatoč slabijoj produktivnosti i manjoj kontroli što i kako se radi, sasvim solidni fundamenti. Puno se tu može napredovati u poslovanju i kontrolirati zaposlenike te ukoliko daš aparat za kavu vrši kontrole da li se tvoja roba prodaje, obilaziti svoje kupce(obrtnike, tvrtke) 2 puta mjesečno, robu isporučivati osobno uz neki popust na veće količine.
Investitori će doći ukoliko poslovanje postane profitabilnije uz stabilnu i veću dividendu.
[/quote]
Cuj, ako je to razlog za zaobici tu dionicu, onda mozes zaobici dosta firmi sa ZSE. Dosta ih ima trulezi, vise ili manje, unutar svojih redova. Pitam se koliko to moze utjecati na dobit, tj. prihode i na cjelokupno poslovanje firme. Mislim da postoje ozbiljnije stvari koje odbijaju velike investitore, citaj fondove, od ove dionice. Bilo je o tome rijeci ovdje, ali niti ovaj tvoj detalj, ako je istinit, ne ide im u prilog.

tko malo trazi, malo i dobije


Dioničarstvo u Hrvatskoj još uvijek živi na "staroj slavi" građevinara i brodara, čijim su se dionicama prvenstveno nakrcali fondovi. Drugi sektori tkz. defanzivni nisu interesantni, a najveći razlog tome je nelikvidnost dionica prehrambenog sektora. Fondovi i dalje drže svoje pozicije u građevinarima i brodarima nadajući se u budućnosti oporavku . Njima i tako vrijeme nije važno jer upravljaju tuđim novcem. Jedino što bi ih moglo privući u defanzivni sektor bila bi redovita isplata dividende, i to recimo barem 5% na vrijednost dionice. Turističke dionice takođe nisu zanimljive zbog prekratke turističke sezone, koja u biti traje svega 2-3 mjeseca, te se prihod i dobit iz tog razdoblja "istopi" u ostalim "neradnim" mjesecima. Dovoljno je zaviriti u sastav Crobexa 10 i vidjeti da imaju 2 brodara i 3 građevinara, zapravo polovica je iz tih sektora. Tu nema čak niti jedne prehrambene dionice.
Mislim da mnogi s nestrpljenjem očekuju FI Francka, koje bi trebalo pokazati svu stabilnost ove dionice. Mnogi drugi sektori još dugo se neće moći pohvaliti sa pozitivnim poslovanjem, a osobno sam uvjeren da bi neke dionice upravo iz tih "ofenzivnih" sektora mogle doživjeti ono najgore – "stečaj".
Nemojte prilikom ulaganja zaboraviti da smo tek nepune dvije godine izloženi "recesiji", a koja će još potrajati. Pojedine firme su već sada "na koljenima", čak nemogu sastaviti niti FI. Koje bi kada bi bilo fer urađeno pokazalo pravu "dubiozu". Na sreću mi u Francku smo pošteđeni takve agonije.
Istina je da dionica ne raste, ali je još veća istina da nitko više ne želi prodati neku veću količinu po sadašnjim cijenama.
[cool]

Odlično rezoniranje i dobar post. Već sam napisao, građevinara i brodara, čijim su se dionicama prvenstveno nakrcali fondovi ne mogu takve količine prodati na nelikvidnom tržištu. Preostaje im likvidrati manje pozicije i dokup vršiti na svojih top 20 ulaganja(dionica) ili djelomično prodati svaku dionicu po malo i držati cash za spekulacije.
Naveo si njima i tako vrijeme nije važno jer upravljaju tuđim novcem, to je surova stvarnost ali olakotna okolnost jest da ne mogu rasprodat portfelj tek tako, to je ujedno prednost malih investitora.
Polazim od sebe, bio sam u brodarima i povukao se u cash i defanzivne dionice te također gledam stabilne bilance zbog recesije i averzije prema riziku.
Frank zbog fundamenata, izvješća, malog duga, brenda, male dividende, stabilnog poslovanje je svakako zanimljiv.

Štednja je mudrost trošenja.

Opet velim, nije provjereno, premda virujem da ima istine u ovome.


mislim da je ovo ključna rečenica iz tvog posta.
Čisto sumanjam da stara škrtica Artuković može previdjeti takvo podkradanje. On može potkradati manjinske dioničare – ali da istovremeno dopusti da njega potkradaju zaposlenici – izgleda mi prilično nerealistično.

Jeste li u zadnje vrijeme posjećivali web stranicu Franck-a?
Primjećujem da je čini se napokon pri kraju, evo i Čipi-čips je proradio napokon. Inače je to, čini mi se ovako odokativno – proizvod sa jednim od najjačih marži u cijelom portfelja. Ako se želi ojačati rezultat poduzeća treba nešto poraditi na rastu prodaje Čipi-čipsa, nekakav marketing bolji… Bilo bi sjajno kada bi se to moglo sa nekim uspjehom izvoziti…


Jeste li u zadnje vrijeme posjećivali web stranicu Franck-a?
Primjećujem da je čini se napokon pri kraju, evo i Čipi-čips je proradio napokon. Inače je to, čini mi se ovako odokativno – proizvod sa jednim od najjačih marži u cijelom portfelja. Ako se želi ojačati rezultat poduzeća treba nešto poraditi na rastu prodaje Čipi-čipsa, nekakav marketing bolji… Bilo bi sjajno kada bi se to moglo sa nekim uspjehom izvoziti…

Nije li ono u Spanjolskoj dobro prosao taj cips?

tko malo trazi, malo i dobije

http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=75987

citiram:"Španjolcima su se najviše svidjeli Franckov Tip-top Snack s okusom pizze i hamburgera, Kraševa Jaffa Dorina čokolada i čokoladne napolitanke, tjestenina Proljetni ljiljani i šurle sa šparogama, Maraskini sokovi i Jamničina Jana. Relativno nezapaženo na već prilično zasićenom španjolskom tržištu prošla su alkoholna pića i vina. Španjolski trgovački div koji zapošljava 130 tisuća ljudi i ima 89 supermarketa širom Španjolske i Portugala El Corte Ingles itekako je zainteresiran za nastavak poslovne suradnje s tvrtkama čiji su proizvodi bili dobro prihvaćeni, ali uz spremnost na dugotrajna zajednička marketinška ulaganja u izabrane proizvode koji bi se prodavali na policama tog najvećeg i najjačeg španjolskog trgovačkog lanca. Tvrtke koje odluče nastaviti surađivati s El Corteom moraju biti spremne na dodatno ulaganje u promidžbu svojih proizvoda na španjolskom tržištu da bi njihovo plasiranje bilo što kvalitetnije i, dugoročno gledano, financijski isplativije. Ove je godine Hrvatska bila zemlja partner na tom sajmu.
– Pozivamo sve tvrtke koje žele i mogu ući na španjolsko tržište da nam se jave kako bismo im pomogli u tome – pozvao je sve zainteresirane poduzetnike ravnatelj Slobodan Mikac i dodao da se taj poziv, među ostalim, posebno odnosi na drvni i tekstilni sektor, za koje misle da bi imali najviše uspjeha na tom tržištu"

E da sajam barem traje 365 dana u godini i tako stalno. Jaka nam je ova agencija s porukom, e sad ako imate novca za reklamirati se u spanjolskoj i dati posla medijksim kucama u spanjolskoj, onda cemo vas uvrstiti u nase trgovine.

Eto izgleda da je super prosao, koliko tjedan dva?

New Report

Close