Bravo za gospodu iz HC i našeg ministra prometa ponude su stigle, samo što nije ni jedna od domaćih graditelja.koliko me pamćenje služi naš vrli ministar najavio je da će most graditi domaće firme.
Da sada kada su Viadukt stjerali u kut i doveli u propast, očišćen je put za strance.
Samo što oni zaradu i profit od mosta odnosno u svoje države jačaju svoj bdp i gospodarstvo to je velika šteta za Hrvatsku i naše gospodarstvo tako da ćemo imati štete od toga mosta koliko i koristi.
Taj most doni bi pokretanje gospodarstva, povećanje zapošljavanja i zarada bi ostala u hrvatskoj.
Ovako čisti debakl i sramota pored vlastitih građevinskih tvrtki stranci će nam graditi most PONOSA.
A covjek koji je odgovoran za katastrofu na mostu Ciovo i koji je ostetio hrvatske gradane za 150 mil hrk naslikan na ovom predstavljanju.
Valjda je nagraden da vodi u taj projekt.
Ovi iz HC neznaju ni napraviti dobru procjenu troškova, EU je dala 85% od njihove procjene razliku plaćamo mi porezni obveznici.Ta razlika će biti od min 500mil.do 1milij. kn veliki prostor za dobar ušur.
Ovaj natječaj mora biti ponisten !
Gradit će most hrvatske firmesamo kao podizvođači…
Koje firme?
Po istoj cijeni kao izvođači, ili smo postali kolonija.
Kad bolje razmislim vidim sliku Faraona, a Hrvati rade piramide za malo vode i dva udarca biča.
Za ovo nas domoljubi nisu trebali gurati u EU.
Po meni trebalo bi odustati od mosta. Napraviti samo pristupne ceste, a u našim brodogradilištima naručiti tri trajekta koji može prevesti 300 vozila odjednom i ugraditi u njega jake motore.
To bi bilo puno isplativije.
Ovo je samo prženje love za europske izvođače.
Što je sljedeće? Most za Brać i Hvar?
Što je sljedeće? Most za Brać i Hvar?
http://arhiva.nacional.hr/clanak/13838/europa-ce-financirati-most-zadar-ancona
I potrosit ce 2.5 milijardi kuna za prolazak 300 auta dnevno. Gdje je ekonomicnost ovog projekta??