O RGFI servisu može se napisati svašta, ali pitat ću se naglas samo nekoliko pitanja. Da li su to radili FINA programeri ili je FINA outsource-ala uslugu? Nije bitno, jer sami programeri nisu krivi, kao niti računovođe na kojima se to sve prebija. Što mislite kada bi on-line bankarstvo izgledalo kao FINA servis? Ah, pa ne znamo zašto se morate odlogirati i ponovno logirati za svaki TSI koji šaljete. Možda je problem zato što koristite 64bitnu verziju Internet Expolorera 9! Da se razumijemo, nisu krive žene iz FINA call centra. Žene su super, strpljive, ljubazne. Jedina svjetla točka FINA servisa.
Ali prvi izlazak tehničke podrške besplatan, a mi plaćamo i još radimo ono što su do 31.12. radili njihovi zaposlenici. Ako teta tehničarka bude znala što je java, platim joj pivo, ako popije onda je prava programerka.
Halo političari, gdje ste? HZZ? Da li ste baš sve programere zaposlili? Oleg Maštruko, gdje si? Daj jednu kolumnu u Mreži barem ti ožeži, kad već nemaš konkurencije?