uopće mi nije jasno čemu se oni nadaju, vidošević je po svoj prilici tamo ubio svaku pamet i kreativnost, to su obične poslovođe kojima se u glavi mota samo cijena kakakovca i kojim će kamionom otići na koju carinu.
kao i u svemu drugom u globalnoj ekonomiji, i tu pamet i znanje igraju najveću ulogu, a ne znam da su oni u zadnjih deset godina ili više razvili jedan jedini autentičan proizvod.
Ovaj nema pojma o čemu priča.
Pa o čemu on tamo odlučuje, koga laže… On je refa za potpisivanje.
Neka malo bolje objasni rezultate, što mu je pod ostalim prihodima, koliki je stvarni poslovni rezultat…
Tragično!
Ovakvi manageri nas teroriziraju svojim “istinama”.
Vrijeme je za malo transparentnosti u izvještajima (kad će Hanfa, revizori i slični početi nešto i raditi?).
ok, ne ulazim u to kakav je dotični menadžer. možda je nesposoban, možda krije podatke. zaista ne znam, ali siguran sam da ni vi ne znate. dapače, bavite se špekulacijama. baš me briga što će biti s njim kao menadžerom, ali briga me je što će biti s vrijednom kompanijom poput kraša. low cost slatkiši iz europske unije su ozbiljna opasnost…
kee, vama bi trebao tečaj elemetarne komunikacije ako uopće želite komunicirati. postovi se pišu da bi se razmjenjivala mišljenja, a ne da bi se nekoga vrijeđalo, a od vas vidim samo uvrede, nikakve argumente, što je u najmanju ruku priprosto.
ja sam napisao da u jako mnogo vremena kraš nije predstavio nikakav ozbiljan novi proizvod? što je pa tu po vama špekulacija? to može vidjeti svatko tko ode u bilo koji trgovački centar i pogleda kraševu policu.
također ne treba ni špekulirati ni biti genij pa shvatiti da sva ozbiljna konkurencija svako malo plasira nove proizvode, i ako svi ozbiljni igrači na tržištu tako rade, onda treba zbrojiti dva i dva i zaključiti da je onaj tko ne radi tako beznadan.
opet, ako vas “teroriziraju tuđa mišljenja” onda niti niste ni za kakav razgovor, jer je jedina svrha razgovora razmjena mišljenja, i to argumentiranih mišljenja, a ne bezveznih uvreda.
da, ali vaši ”argumenti” nisu ničim potkrijepljeni. nijednom činjenicom već samo nagađanjem. uz to imate višak stava koji obično dolazi kada nedostaje činjenica.
jednostavno je netočno da kraš u zadnjih deset godina nije izbacio novi proizvod. i to dobar proizvod. tako nešto može izjaviti samo netko elementarno neinformiran ili osoba koja zbog nekih vlastitih ideoloških uvjerenja vjeruje u takvo nešto. evo ja sam potrošač koji je zamijetio mnoštvo novih kraševih proizvoda. primjećujem stalan trud ljudi u krašu. i za vrijeme vidoševića i prije njega i poslije njega.
netko tko želi razmjenjivati mišljenja, nazovimo ga zreo, informiran i ozbiljan čovjek, mora se osloboditi potrebe da indoktrinira ostale. mislim da ćete razumjeti što vam hoću reći. eto, pa vrijeme je više da komuniciramo odgovorno. to što smo ”skriveni” iza različitih nadimaka ne znači da smijemo trovati atmosferu samo zato što mislimo da možemo.
lol, o kakvoj “ideologiji” vi pričate?
ideologija u raspravi o poslovnoj politici jedne tvrtke??! meni uopće nije jasno u kakvom svijetu vi živite i imate li ikakve veze s realnim životom. dajte nađite jednu riječ u mojim postovima o krašu koja ima veze s ideologijom (kakvom ideologijom?), inače ću pomisliti da pišete besmislice.
za vas je valjda “trovanje atmosfere” ako netko misli svojom glavom, a ne prihvaća fraziranja dekadetnih tipova poput vidoševića i njegovih dvorskih malih.
ma koliko vi to pokušavali izvrtati, odlazak i pogled na policu kraša je činjenica. jednostavna i lako provjerljiva činjenica. argument koji se može vidjeti, opipati, pa i pomirisati. postoje li bolji argumenti na ovom svijetu od opipljivih, fizičkih dokaza?
mislim da ne. one krašove dorine su i po izgledu i po okusu su u rangu ruskih pedesetih, a tu i tamo se pojavi nova iz palete, obično bijedna kopija onog što ponudi milka na našim policama, i to s jedno pola godine-godinu zakašnjenja. ni traga jednom jedinom proizvodu koji bi bio mrvicu drukčiji od konkurencije. truda nema niti na onoj najelementarnijoj razini, moderniziranju grafike i ambalaže.
ponavljam, u konkurentnom svijetu i s ovom razinom dostupnosti informacija koju sada imamo, vrlo je lako napraviti usporedbe, i ako već elementarni benchmarking pokazuje da neka tvrtka krajnje odudara od pokazatelja, onda se zna da su stvari otišle krajnje lošim putem.
kako je sandi spomenuo, tako bih i ja jako volio vidjeti ozbiljne, transparentne podatke o njihovom poslovanju, a najzanimljiviji dio bi mi bio razina budžeta za razvoj i tehnološko unaprjeđenje. i onda opet ide benchmarking sa tvrtkama iz branše u eu, onima koju su stabilne i uspješne.
koliko god naše tvrtke skrivale poslovanje pod tepih, loša strategija im viri kao grba ispod tog istog tepiha, i obično što se više skrivaju to su u većim strateškim problemima.
“truju atmosferu” oni koji izbjegavaju transparentne financijske izvještaje. nažalost, obično nesposobni menadžeri imaju dobar razlog da skrivaju nesposobnost koje su sami najsvjesniji.
Kada sam bio mali bajadere su bile mrak.
Sada te bajadere meni ništa ne vrede.
Što se je desilo s tim odličnim okusom moje mladosti.
Zašto to više nije to, i tko je za to odgovoran?
Molim odgovor.
evo, provjerom boniteta kraša našao sam veliki broj pokazatelja o financijskom poslovanju. inače nisam investitor pa zbog posla provjeravam manji tih pokazatelja. jeste li vi dioničar kraša? zanima me zato što tražite transparentne financijske izvještaje. koje to pokazatelje sad ne možete dobiti?
vaš način komunikacije nije normalan. komunicirate frustriranim navijačkim jezikom ulice koja glasno galami i odmah sudi bez činjenica. sve na temelju NAGAĐANJA. rofl
i kaj je najbolje od svega, a zbog toga svaki dan umirem od smijeha, vi ste uvjereni da mislite svojom glavom. eto to vam je dragi moj IDEJA s kojom vi živite. čisto onako iz znatiželje, jel radite u privatnom ili javnom sektoru?
hehe inače ”elementarnim benchmarkingom” lol svatko može zaključiti da je milka globalni lider. jel to znači da je kvalitetnija? e, to vam je dragi moj opet stvar uvjerenja odnosno vašega mentalnoga sklopa i ideja u koje vjerujete.
mogu vam reći da je milka puno lošije kvalitete i od kraša i od zvečeva. to je zaključak stručnjaka koji su radili analizu sastojaka u tim čokoladama.
u kontekstu pakiranja koje spominjete da je na razini rusa iz 50-ih godina prošloga stoljeća – to mi je posebno smiješno … a mislim što reći. ne znam otkud ste izvukli takvu usporedbu. vi se možda sjećate pakiranja ruskih čokolada. možda ste ih imali priliku usporediti s američkima i europskima iz toga vremena. lol
osobno sam kao dijete jeo isključivo čokolade proizvedene u zapadnoj europi jer sam bio uvjeren da je naša industrija čolokade bila lošija i po izboru proizvoda i posebno po pakiranju. 80-ih su čokolade kod nas imale presmiješna socrealistička pakiranja. danas su ona naprednija ali sigurno je da nisu kao milkina. međutim nisu ničija. milka je po tome poznata da su u marketingu prvaci, a u kvaliteti proizvoda pri dnu.
marketinška strategija kraša mi nije poznata jer nisam nikada ni radio ni surađivao sa njima. no, možda su istraživanje i analizom doznali da je to ono što VEĆINA tržišta preferira. većina tržišta hrvatske i bivše jugoslavije odrasla je u socijalizmu. možda bi oni jednostavno prebjegli milki da su kraš i zvečevo jednostavno počeli kopirati njihova pakiranja. možda to sami kupci ne žele. možda to kraš tako želi.
no vaše pozivanje na transparentnost nema smisla jer radi se o trgovačkom društvu privatnoga kapitala. miješate kruške i jabuke.
i onda da vas pitam: što bismo sad trebali napraviti? jel bi dioničari trebali prodati kraš kraftu ili kome već?
zapitajte se kako možete tako tvrdoglavo, a bez istinitih argumenata tvrditi da kraš nije izbacio nove kvalitetne proizvode? jeste bili na njihovim stranicama? evo, otiđite sada pa pogledajte. povećali su i proširili paletu proizvoda.
još samo nešto… te floskule ”konkurentni svijet” itd. su malo umišljene.
te fraze koje vi koristite odaju osobu s indoktrinirajućim stavovima i zbog toga mislim da niste pozvani da namećete mišljenja koja su važna kao i berlinski zid danas.
upravu kraša ne želim komentirati jer je to bespredmetno. ne znam ništa o vidoševiću, ali znam da ga sud nije osudio. ne znam ni ovoga novog. naklapanja ulice me ne zanimaju. moguće je da su nesposobni i da su ozbiljni foliranti s viškom ega. no, zašto su ih dioničari izabrali?
vaša komunikacija ili bolje rečeno razarnje komunikacije je problem, vi izgleda mislite da omalovažavanje i vrijeđanje sugovornika može biti nadomjestak za argumentaciju.
nekoliko puta sam vam ukazao na činjenice koje svatko može provjeriti a vi to i dalje pokušavate izvrnuti.
benchmarking je najelementarniji korak u procjenjivanju samog sebe, i drugih. kakve veze s diskusijom ima je li milka lider ili je to netko drugi? benchmarkingom se naprosto dođe bar do elementarnih pokazatelja kako rade oni koji uspijevaju na tržištu, i ako ste s tim u suprotnosti, onda jednostavno trebate biti svjesni da nešto ne štima.
evo, otišao sam na krašov site, i vidio skoro sve proizvode iste kakve su bili prije jedno 30 godina, i uz istu grafičku opremu.
istina je da postoji segment tržišta koji će radije kupovati tradicionalne proizvode, ali je elementarni postulat marketinga da se i takvi proizvodi trebaju svakih par godina lagano osvježavati i treba im se širiti paleta. pa i ta milka je stari brand ali se stalno modernizira i širi u portfelju.
toliko znam o marketingu iako nisam marketingaš, i ako u nekoj oblasti koju tek ovlaš poznajem mogu naći “rupe”, onda su te rupe u pravilu mnogo dublje i šire.
marketing je za prehrambenu industriju ključan, kao što je istraživanje ključno za farmaciju, a kad je čović protjerivao vrsne znanstvenike samo zato što nisu bili ponizni prema njemu, i kad sam govorio da će to uništiti plivu, isto su me napadali da ne znam što govorim, da je čović bogomdan genij itd.
osobno ne mislim da dioničari moraju ostati kratkih rukava. ako neki kraft foods baci oko na njih – na vrijeme – to ne mora biti nužno zlo. ako ih kupe na vrijeme, vjerojatno će zadržati većinu kadra jer je stručan i sposoban, i samo će se riješiti “top menadžera” i “samo” kraš više neće biti samostalna hrvatska tvrtka.
i da, u pravu ste, u tom segmentu jesam frustriran, zato što samostalna država uskoro jedva da će imati samostalnih tvrtki ozbiljne velčine, a sve zbog konformističkih provincijalnih menadžera i inertno-ziheraških dioničara. državne intervencije tu ništa neće pomoći, mogu samo još više odmoći.