Evo što uspješne tvrtke u Hrvatskoj savjetuju mladim poduzetnicima:
1. probajte se ukrcati u posao gdje ćete biti monopolisti (INA, KONZUM) ili gdje ima jedan ozbiljan konkurent (VIPNET, VINDIJA) s kojim ćete se dogovoriti oko cijena
2. ako niste monopolist, budite ogromna strana kompanija (NESTLE, TELE2, P&G…) koja može sredstva gubiti godinama na reklamiranje (ispiranje mozga potrošača) i tako pregaziti male domaće konkurente i onda ćete zauzeti tržište
3. ako ste se uspjeli svrstati u točku 1. ili 2., da bi nastavili biti uspješni, obavezno je ucijeniti dobavljače s popriličnom odgodom plaćanja, neki će u međuvremenu i propasti pa im nećete niti morati platiti, a s nekima ćete moći kompenzirati kad ih dovedete do ruba
4. i za kraj, ukoliko vam ipak posao ne ide kako ste očekivali, pobrinite se da imate ogromnu količinu radnika kako bi mogli sa otpuštanjem radnika ucjenjivati državu oko plaćanja poreza (ako platimo, 1000 radnika ide na ulicu) koje ste već godinama dužni 🙂
@zeko_ma, bravo, baš sam si i ja mislio nešto slično, ovakvi tekstovi ne mogu pomoći malim i srednjim poduzetnicima.
Izaberite manje poznate uspješne tvrtke koje su uvele neke inovacije u posebnosti u poslovanje zbog čeka se ističu te uspjevaju na konkurentnom, teškom tržištu.