Znate zbog čega je školstvo takvo?
Jer su učitelji bezobrazni, frustrirani i nadrkani čim dođu u školu….
Zadaće proteklih dana / VI r / oduzele su mi toliko vremena , i meni i našoj obitelji..da smo se
tri puta svađali oko gluposti, a umorno i rastrgano dijete je histerično urlalo, da to više ne može,
da joj je sve to previše, da to nije moguće sve napraviti i sl..
Nakon seminara na engl. o povijesnim ličnostima, i seminara na temu KLIMA U Kini, te testa iz
Hrvatske u srednjem vijeku, nekoliko hrvatskih provjera iz gramatike, i jedinice iz slijepe karte iz povijesti…ja ne znam više koji vrag ti učitelji hoće,,i da li su normalni…
Nakon šest sati određenih u školi / dižemo se ujutro u 6.30 najkasnije/ još 2 sata poslijepodne na informatici…rekla mi je da nije jela cijeli dan , jer je stala u red za užinu, i kad je došla na red za filanu papriku, već je zvonilo za slijedeći sat.Srednji vijek?
…nakon par kritika na e-mail, učitelj me zamolio da se ne iživljavam putem interneta , jer je ljudska riječ i
ljudski kontakt bitniji, i nek mu dođem , / ako mi nešto nije jasno, da lijepo razjasnimo / u
pet u 14, 35, u utorak u 11.27 u ponedjeljak u 17.54 i tako na minutu , kad frajer ima vremena…….
a tebe, tko te j..be… otkaži posao, otkantaj sastanak, zgasi mobitel, i čeeeeekaj …….da se frajer
udostoji s tobom popričati….
Šok i nevjerica.
Naprosto ne vjerujem. Haha
Pa dobro je što znamo uopće pisati i čitati.
Znate zbog čega je školstvo takvo?
Jer su učitelji bezobrazni, frustrirani i nadrkani čim dođu u školu….
Zadaće proteklih dana / VI r / oduzele su mi toliko vremena , i meni i našoj obitelji..da smo se
tri puta svađali oko gluposti, a umorno i rastrgano dijete je histerično urlalo, da to više ne može,
da joj je sve to previše, da to nije moguće sve napraviti i sl..
Ja sam cijelo vrijeme mislio da si ti u IV. razredu.
A nista, uzmi knjige od susjeda koji je u V. razredu. Probaj nadoknaditi sto si propustila prosle godine, pa ce ti biti lakse u VI-om.
Nema loših škola!Imamo loše učitelje,nastavnike,profesore!na njima treba raditi!
Imate onakve kakve zasluzujete.
Da tovite manje uhljeba i imate manju birokraciju ostalo bi vam vise novaca za place ucitelja i profesora pa bi u skolama radio kvalitetniji kadar.
Ja se učim zajedno s djetetom.
Da, ja ne pročitam gradivo iz povijesti- ne bih joj znala pomoći oko radne bilježnice..
Čitam svu lektiru koju ima, i onda joj sve napišem a ona jedva da točno sve prepiše..
Pročita lektiru i ona. Ništa ne kuži , tj. sve pogrešno zaključuje.Izradim joj pitanja, i provjeravam sve
moguće varijante ispita…
Iz seminarskih radova , sve joj objasnim na internetu što nađem, iz matematike joj plaćam instrukcije,
jer je učim -po svom , kako smo mi to u školi učili, a ona tvrdi – da je učim pogrešno…i neće vježbati,kako joj zadam zadatke za vježbu..
Plaćam joj skupi boravak u privatnoj školi, gdje ima ručak, stručnu pomoć i stalni nadzor par sati na dan, dok završi škola, a moj posao još traje…tamo napiše zadaće iz hrvatskog, engleskog i matematike, a
ja sam zaduženakod kuće -za povijest, prirodu i geografiju…..tako smo se s učiteljicom iz boravka dogovorili…
U šestom razredu , bolja je po ocjenama , od boljih učenica u nižim razredima..kad smo se borili za trojke i četvorke..prema djeci .koje su nizale petice,tada ..
, a sada ona ipak zna jednako ili bolje, znači , trud se isplatio…..
Gradivo je monstruozno, zaglupljujuće, preopširno i nezanimljivo….nema praktičnih predmeta,
informatika je izborna, nema škole u prirodi, djecu su vezana za stolce ….nema spoznaje i učenja iz životnih situacija, okoline , prirode i neposrednih ljudi….Dok se ja živciram, suprug hoda nervozno, i moli
me da ne posustajem, i da imam snage za ovu životnu dramu , koju prolazimo s djecom u takvim
nakaradnim školama s bolesnim i iskompleksiranim profesorima, koji djecu od 11 godina doživljavaju ko studente na prestižnim fakultetima, gdje misle da predaju svemirsku nauku…
Zbog mene , koja sam putem Ministarstva prosvjete ,tražila da mi daju pismeni ispit na ruke iz hrvatske gramatike / jedinica/ , imali su u školi Nastavno vijeće, gdje su jebeno zaključili, da mi
ispit -IPAK , smiju dati na ruke / kopiju/ ….a ne samo-da mi smiju pokazati na konzultacijama..
KAKO ću pomoći djetetu ispraviti pogreške u sklonidbi imenica, ako ne vidim -što ne zna???
Što vrijeme teče duže godina, i ja sam svladala prokleti lijeni, bezobrazni i neučinkoviti sustav
obrazovanja… naravno, uz sve to, ipak…su to samo djeca ..a mi samo, ljudi…
informatika je izborna, nema škole u prirodi, djecu su vezana za stolce ….nema spoznaje i učenja iz životnih situacija, okoline , prirode i neposrednih ljudi….
Sta ce vam informatika u osnovnoj skoli?
Da bi drzava mogla staviti na proracun tisuce ljudi koji ce djecu uciti ono sto vec znaju ili ono sto im nikada nece trebati?
To istovremeno znaci manje novaca za place ljudi koji uce matematiku, fiziku, kemiju, hrvatski, strane jezike…., jer se proracunski kolac za skolstvo reze na vise dijelova pa je svaki pojedinacni dio manji. Ako dobro nauce matematiku , hrvatski i engleski lako ce nauciti informatiku kada to odluce. Ako im losi i nemotivirani profesori ne razviju analiticke i komunikacijske vjestine u osnovnoj skoli nikada nece savladati informatiku ili neku drugu specificnu vjestinu kako treba.
Dok djeca izadju iz skole to sto danas uce iz informatike nece nitko korisiti.
Mi u Kanadi nemamo informatiku u osnovnoj, a u srednjij je izborni predmet. US isto nema informatiku u osnovnoj skoli pa su daleko najveca informaticka sila na svijetu.