Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ERNT | 183,10 | 45.409 | 248 | 182,00 | 183,50 | 0,00% |
Ima li netko bilo kakav podatak koji bi opravdao ovakvo ponašanje ove dionice?
Stabilna firma,dobra dividenda,ugovaranja novih poslova,nema naznaka za bilo kakav poremećaj u poslovanju….čemu sklonost padu?
zato kaj je to "trendy"….mora se pratit zamišljena krivulja, a ona je nažalost manje više na svim dionicama prema dolje….
hmn,
teško mi je takve stvari komentirat kolega, jerbo nisam dobar diskuntant…i BTW učim se, ali pratim…
znate ima ljudi koji završe ekonomske fakultete, a za sebe bih rekao kao završio sam građevinski faks i to žbukajuć ga i postavljajuć knaf…kad kažem krivulja dovoljno je pogledat indekse vani i usporedit ih…pa bože dragi, ko braća blizanci, al’ to više sada nema veze sa ernet-om…
stoga u nikakve polemike neću ulazit ni sa kime, a ak’ ću moći kome pomoć..e to hoću!!!!
i ako ima koji lektor na forumu da mi sredi tekst….hvala…
LP
Poslovni rezultati korporacije Ericsson u trećem tromjesečju 2011. godine20. listopada 2011.
•Prodaja u trećem tromjesečju 2011. godine je iznosila 6,02 milijardi eura, što je porast od +17% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. Nastavlja se velika potražnja za mobilnim širokopojasnim pristupom i snažan rast u području usluga
•Bruto marža iznosi 35% (39,0%)
•Neto dobit iznosi 412,4 (390,7) milijuna eura, što je porast od 6%. Pozitivan utjecaj većeg volumena poslovanja.
•Usklađeni novčani tok iznosi 0,26 (1,4) milijardi eura. Operativni novčani tok iznosi 0,17 (1,28) milijardi eura
“Prodaja grupe u ovom se tromjesečju povećala za 17% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje zahvaljujući neprestanoj velikoj potražnji za mobilnim širokopojasnim pristupom kao i porastu prihoda od usluga”, rekao je Hans Vestberg, predsjednik i glavni izvršni direktor kompanije Ericsson. “Prodaja za usporedne stavke usklađene za tečajne razlike i zaštitu od rizika, povećala se 24% u odnosu na isto razdoblje lani. Naši ovogodišnji rezultati ponovno potvrđuju rast našeg udjela na globalnom tržištu. Veći udio projekata pokrivanja uz ubrzavanje projekata modernizacije mreža u Europi negativno su utjecali na maržu. Operativna dobit, isključujući zajednička ulaganja („joint ventures“), iznosila je 683,8 (672,9) milijuna eura u ovom tromjesečju, a neto dobit 412,4 (390,7) milijuna eura, što predstavlja porast od 6%.
Prodaja u segmentu mreža se povećala za 25% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Smanjenje od 3% u odnosu na prethodno tromjesečje sezonski je uvjetovano, a također je i posljedica smanjene prodaje u CDMA području u Sjevernoj Americi. Sve regije osim Sjeverne Amerike, Sjeverne Europe i Srednje Azije, Mediterana i Indije bilježe uzastopni rast u području mreža. U ovom su tromjesečju svi preostali utjecaji potresa i tsunamija u Japanu iz ožujka ove godine na naš opskrbni lanac eliminirani i vrijeme isporuke se normaliziralo. S obzirom na ekonomsku neizvjesnost u nekim dijelovima svijeta ne možemo isključiti donekle opreznije investicije operatora u kratkoročnom razdoblju.
U području usluga bilježimo rast prodaje od 7% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje i prethodno tromjesečje, a profesionalne usluge su, usklađeno s tečajnim razlikama, rasle 13% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. Upravljane usluge pokazuju dobar napredak uz povećanje prodaje od 12% u odnosu na prethodno tromjesečje, što slijedi nakon 24 nova ugovora u području upravljanih usluga koji su ostvareni u drugom tromjesečju. U području multimedije prodaja je porasla 11% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, a 8% u odnosu na prethodno tromjesečje, uz dobru tendenciju i u ovom tromjesečju u području upravljanja prihodima na Srednjem istoku i Podsaharskoj Africi.
Vezano uz naša zajednička ulaganja, Sony Ericsson je objavio povećanje prodaje i poboljšao prosječnu cijenu prodaje. Naš je udio u dobiti Sony Ericssona iznosio 10,9 (32,6) milijuna eura. ST-Ericssonova prodaja povećala se 7% odnosu na prethodno tromjesečje, a prihodi od novih proizvoda nastavili su rasti time kontinuirano nadoknađujući pad u postojećim proizvodima. Naš udio u ST-Ericssonovom gubitku iznosio je 76 (43,4) milijuna eura. Globalno povećanje penetracije pametnih telefona i novih uređaja te uvođenje cijena prilagođenih različitim skupinama potrošača dovodi do daljnjeg povećanja podatkovnog prometa u mobilnim mrežama. Očekuje se da će broj mobilnih širokopojasnih pristupa doseći jednu milijardu do kraja godine te gotovo 5 milijardi 2016. godine. Vjerujemo da temelji dugoročnog pozivnog razvoja u našem području ostaju solidni. Ericsson je dobro pozicioniran za predvođenje i dobrobit od ovog razvoja”, zaključio je Vestberg.
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle
Dragi kolega,
ne pitam provokacije radi niti zbog polemike, a niti da lamentiramo.
Stvarno me zanima mišljenje.
P.S. Jezik i stil su važni, ali imati svoj stav je puno bitnije.
Srdačan pozdrav
Ericssonu Nikoli Tesli nagrada za najbolje odnose s investitorima24. listopada 2011.
Na 21. konferenciji Zagrebačke burze, središnjem mjestu okupljanja hrvatske, ali i regionalne financijske zajednice Poslovni dnevnik dodijelio je Ericssonu Nikoli Tesli titulu najbolje domaće kompanije za odnose s investitorima. Drugo i treće mjesto pripalo je Hrvatskom Telekomu i Atlantic grupi.
Ovogodišnji laureati izbora, koji je organiziran drugu godinu zaredom, odabrani su između 35 kompanija čije su dionice uvrštene na Službeno tržište Zagrebačke burze te onih kojima se najviše trguje na Redovitom tržištu. Za nagradu su bile nominirane sve kompanije čije su dionice u sastavu "blue chip" indeksa CROBEX10. Konačna rang ljestvica najboljih kompanija napravljena je temeljem podataka sa Zagrebačke burze o poštivanju pravila objavljivanja redovitih i izvanrednih informacija vezanih uz poslovanje te temeljem ankete koju je Poslovni dnevnik proveo među domaćim ulagačima. Anketirana su investicijska društva, banke, društva za upravljanje fondovima kao i osiguravajuće kuće i novinari. U izboru svaka je kompanija mogla osvojiti maksimalno 300 bodova, od čega do 100 na temelju poštivanja pravila Burze te do 200 ovisno o tome koliko su ulagači u anketi iskazali zadovoljstvo odnosima pojedine kompanije prema njima.
"Ovakve nagrade su ne samo priznanje nagrađenim kompanijama, nego su i poticaj drugim da slijede kvalitetne primjere kompanija koje u svom poslovanju primjenjuju visoke standarde upravljanja i transparentnosti. Tradicija, poslovna izvrsnost i stalno prilagođavanje sve zahtjevnijim uvjetima tri su ključne odrednice poslovanja naše kompanije. Tradicija nam daje potrebno poslovno iskustvo, a poslovna izvrsnost, rad i odnosi s investitorima kao i ostalim zainteresiranim stranama, koji se godinama grade, temelj su za dugoročni održivi razvoj", izjavila je Snježana Bahtijari, direktorica marketinga i komunikacija Ericssona Nikole Tesle prilikom preuzimanja nagrade.
Povodom dodijeljene nagrade, Thomson Reuters, vodeći svjetski financijsko-poslovni portal dodijelio je Ericssonu Nikoli Tesli specijalni poklon, uslugu audio webcasta za događanje po izboru kompanije.
Komentirajući taj poklon te dobivenu nagradu, Orhideja Gjenero, menadžer za odnose s investitorima u Ericssonu Nikoli Tesli, istaknula je sljedeće „Ovo je veliko priznanje i potvrda našeg kvalitetnog kontinuiranog rada u području našeg odnosa s investitorima. Ona je poticaj ne samo nama već i ostalim kompanijama na tržištu kapitala da unaprjeđuju odnose s investitorima kroz transparentno i kvalitetno komuniciranje i izvještavanje, a u cilju međusobnih partnerskih odnosa.“
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle
Poslovni rezultati korporacije Ericsson u trećem tromjesečju 2011. godine20. listopada 2011.
•Prodaja u trećem tromjesečju 2011. godine je iznosila 6,02 milijardi eura, što je porast od +17% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. Nastavlja se velika potražnja za mobilnim širokopojasnim pristupom i snažan rast u području usluga
•Bruto marža iznosi 35% (39,0%)
•Neto dobit iznosi 412,4 (390,7) milijuna eura, što je porast od 6%. Pozitivan utjecaj većeg volumena poslovanja.
•Usklađeni novčani tok iznosi 0,26 (1,4) milijardi eura. Operativni novčani tok iznosi 0,17 (1,28) milijardi eura
“Prodaja grupe u ovom se tromjesečju povećala za 17% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje zahvaljujući neprestanoj velikoj potražnji za mobilnim širokopojasnim pristupom kao i porastu prihoda od usluga”, rekao je Hans Vestberg, predsjednik i glavni izvršni direktor kompanije Ericsson. “Prodaja za usporedne stavke usklađene za tečajne razlike i zaštitu od rizika, povećala se 24% u odnosu na isto razdoblje lani. Naši ovogodišnji rezultati ponovno potvrđuju rast našeg udjela na globalnom tržištu. Veći udio projekata pokrivanja uz ubrzavanje projekata modernizacije mreža u Europi negativno su utjecali na maržu. Operativna dobit, isključujući zajednička ulaganja („joint ventures“), iznosila je 683,8 (672,9) milijuna eura u ovom tromjesečju, a neto dobit 412,4 (390,7) milijuna eura, što predstavlja porast od 6%.
Prodaja u segmentu mreža se povećala za 25% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Smanjenje od 3% u odnosu na prethodno tromjesečje sezonski je uvjetovano, a također je i posljedica smanjene prodaje u CDMA području u Sjevernoj Americi. Sve regije osim Sjeverne Amerike, Sjeverne Europe i Srednje Azije, Mediterana i Indije bilježe uzastopni rast u području mreža. U ovom su tromjesečju svi preostali utjecaji potresa i tsunamija u Japanu iz ožujka ove godine na naš opskrbni lanac eliminirani i vrijeme isporuke se normaliziralo. S obzirom na ekonomsku neizvjesnost u nekim dijelovima svijeta ne možemo isključiti donekle opreznije investicije operatora u kratkoročnom razdoblju.
U području usluga bilježimo rast prodaje od 7% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje i prethodno tromjesečje, a profesionalne usluge su, usklađeno s tečajnim razlikama, rasle 13% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. Upravljane usluge pokazuju dobar napredak uz povećanje prodaje od 12% u odnosu na prethodno tromjesečje, što slijedi nakon 24 nova ugovora u području upravljanih usluga koji su ostvareni u drugom tromjesečju. U području multimedije prodaja je porasla 11% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, a 8% u odnosu na prethodno tromjesečje, uz dobru tendenciju i u ovom tromjesečju u području upravljanja prihodima na Srednjem istoku i Podsaharskoj Africi.
Vezano uz naša zajednička ulaganja, Sony Ericsson je objavio povećanje prodaje i poboljšao prosječnu cijenu prodaje. Naš je udio u dobiti Sony Ericssona iznosio 10,9 (32,6) milijuna eura. ST-Ericssonova prodaja povećala se 7% odnosu na prethodno tromjesečje, a prihodi od novih proizvoda nastavili su rasti time kontinuirano nadoknađujući pad u postojećim proizvodima. Naš udio u ST-Ericssonovom gubitku iznosio je 76 (43,4) milijuna eura. Globalno povećanje penetracije pametnih telefona i novih uređaja te uvođenje cijena prilagođenih različitim skupinama potrošača dovodi do daljnjeg povećanja podatkovnog prometa u mobilnim mrežama. Očekuje se da će broj mobilnih širokopojasnih pristupa doseći jednu milijardu do kraja godine te gotovo 5 milijardi 2016. godine. Vjerujemo da temelji dugoročnog pozivnog razvoja u našem području ostaju solidni. Ericsson je dobro pozicioniran za predvođenje i dobrobit od ovog razvoja”, zaključio je Vestberg.
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle
iako je vidljivo iz headera, cisto da kod nekih ne bi izazvalo zabunu.
ovo su rezultati ericssonove korporacije a ne rezultati ERNT-R-A.
ovo su rezultati ericssonove korporacije a ne rezultati ERNT
I da bi to napisao si trebao citirati vrlo veliku količinu teksta čime si zauzeo prostora za nekoliko postava?!
I da bi to napisao si trebao citirati vrlo veliku količinu teksta čime si zauzeo prostora za nekoliko postava?!
[/quote]
kojeg prostora? di je taj prostor? koliko parcela je ostalo slobodno jos?
salu na stranu. smatrao sam da je ovo bilo bitno postati jer su ulagaci koji povrsno citaju moglo dovesti u zabunu i podosta utjecati na kretanje cijene ERNT.
sto si mogao mozda i primjetiti u prvim trenutcima nakon posta od postovanog kolege domobrana.
ne boj se za prostor potrosen postovima poput mog. trebas se bojati za mnogo prostora potrosenog na pisanje raznoraznih gluposti i nebuloza….
aj necu sada nemam vremena ni volje citati tvoje sve postove tu da vidim koliko "pametno" si koristio prostor……
kolege,
pa od kuda u uvijetima nelikvidnosti na burzi tolika likvidnost ernt-a.
Apsolutno mi je drago, a cijena je živnula.
Pa ovo je do sada bilo ispod svakog praga tolerancije.
Ovdje je samo neznalicama nije jasno da je riječ o cjelokupnoj kompaniji. Pa u prvoj rečenici se spominje 6 milijardi prihoda zarađenih u ovom tromjesečju. No važni su ostali podaci, a oni govore o 17% rastu tržišta. Te da će i naredni periodi biti isto tako odlični. Pbz je svojom rasprodajom dobro zadržao cijenu. Vidim da im je novac jako potreban