Ne smanjuje sama informatizacija broj ljudi(čak može u određenim segmentima i povećati potrebu za kadrom) već optimizacija procesa…ali ne nužno
Ne može se to tek tako općenito utvrditi
Informatička rješenja su potpora poslovnom procesu a ne obrnuto.
Informatička rješenja ne smiju biti sami sebi svrha…i često znaju zakomplicirati a ne pojednostaviti posao…pogotovo se često desi da sve skupa bude znatno skuplje..jer vrlo lagano se može doći do situacije da se stvori ovisnost o jednom dobavljaču
Kada autsorsaš razvoj a poslovnim procesi su ti specifični i dešavaju se česte promjene uopće se ne isplati autsorsati već zaposliti interno programeski tim
Inače mora se pisati SLA ugovor(a usluga je rijetko kada dobro definiran) , nadzirati provedbu ugovora što zna biti vrlo skupo jer da bi kvalitetno nadzirao moraš imati gotovo iste kompetencije kao i dobavljač jer te inače može lagano ucjenjivati za svaku promjenu
Tako razvijena informatička rješenja
Vanjske firme koje rade informatičku podršku specifičnim poslovnim procesima za većinu tih procesa nemaju znanja o poslovnim procesima koje trebaju informatizirati…te vrlo često posao poslovnog analitičara prebace na krajenjeg korisnika koji i dalje ostaje accountable za poslovni proces i koristi informatičku podrđku kao alat…
Također otvaraju se i brojna sigurnosna pitanja…
Svi znaju npr. da je SAP preglomazan i krut i da se korisnici moraju prilagođavati SAPu umjesto obrnuto
Kroz informatički autsorsing se može jako lijepi novac pocuclati a da nitko ne primijeti…