Samo pravosuđe-i u prometu i kod Agrokora.
Pravosuđe je rak ove zemlje-HDZ, SDP i ostali su samo metastaze bolesti koja nije izlječena.
Cilj je sprijecit divljanje. Kazne trebaju bit jos stroze!
samo bu.dala može biti oduševljen ovakvim bolesnim povećanjem kazni! zašto se umjesto ovako abnormalnog dizanja kazni ne poprave ceste da budu sigurnije za normalnu vožnju od 70-80 na sat izvan naselj ? zašto se stavljaju debilna ograničenja od 50 ili 60 na sat praktički na svakom koraku? zašto se svakih 30 metara omogućavaju brojni izlazi na prometnice? zašto se građanima ne omogući kupnja novih vozila svakih 10 godina bez poreza i trošarina pa bismo imali siguran vozni park na cestama i prepolovio bi se broj nesreća, a ne da smo postali auto otpad europske unije zbog užasno skupih novih vozila pa vozimo aute koje na zapadu recikliraju?!?!!?
naravno da plenkovićevu vladu ništa od toga ne zanima, njih zanima samo bolesno dizanje iznosa kazni kako bi time krpali rupe zbog silnih milijardi kuna gubitaka u ujlaniku!!!!!
samo bu.dala može biti oduševljen ovakvim bolesnim povećanjem kazni! zašto se umjesto ovako abnormalnog dizanja kazni ne poprave ceste da budu sigurnije za normalnu vožnju od 70-80 na sat izvan naselj ? zašto se stavljaju debilna ograničenja od 50 ili 60 na sat praktički na svakom koraku? zašto se svakih 30 metara omogućavaju brojni izlazi na prometnice? zašto se građanima ne omogući kupnja novih vozila svakih 10 godina bez poreza i trošarina pa bismo imali siguran vozni park na cestama i prepolovio bi se broj nesreća, a ne da smo postali auto otpad europske unije zbog užasno skupih novih vozila pa vozimo aute koje na zapadu recikliraju?!?!!?
Koliko bi ti ovima lupio kaznu?
– najveća prekoračena brzina izmjerena je u Velikim Sredicama i ona je iznosila 140 km/h na dionici
kolnika na kojemu je ograničenje 50 km/h
– najveća izmjerena koncentracija alkohola u količini 2,66 g/kg izmjerena kod 65-godišnjeg vozača
– najveća prekoračena brzina iznosila je 152 km/h na mjestu gdje je dozvoljena brzina kretanja 80 km/h
Apsolutno podržavam svaki potez kojim bi se trebao smanjiti broj nesreća te broj poginulih i povrijeđenih u tim nesrećama. Međutim, smeta me neprestana kampanja protiv vozača preko 65 godina starosti, u kojoj se bez iznošenja relevantnih podataka govori o tome kako su, najblaže rečeno, oni postali pošast na cestama. Usporedite podatke, pa ćete vidjeti da najveći broj prometnih nezgoda sa blažim ili težim posljedicama prouzrokuju zapravo mladi, neiskusni vozači, koji voze prejake i prebrze automobile. Nažalost, većina njih su osobe koje su na bilo koji način podobne, pa ih se u posljednje vrijeme uopće ne spominje u medijima. U prilog mom mišljenju su dva razloga zbog kojih se stariji vozači neopravdano stigmatiziraju. To su: stariji vozači su svjesni svojih sposobnosti pa ne ulaze u rizična ponašanja i drugo, većina starijih vozača su umirovljenici sa malim primanjima i nemaju novaca za plaćanje kazni. Pritom, ne želim reći da i među njima nema onih kojima bih osobno odmah oduzeo dozvolu, no takvi su u manjini. Što se liječničkog pregleda tiče,podržavam inicijativu da svaki vozač pri produljenju važenja vozačke dozvole, treba proći liječnički ptrglrd. No, tu bih dodao besmislenost u zakonu, gdje se vozačima ispod 65 godina starosti, vozačka dozvola produžuje samo administraivno na 10 i više godina. Uzmite za primjer da čovjek od 40 godina položi ispit sa 30 godina i toku slijedećih 10 godina nastrada, stekne nekakav fizički nedostatak, ali ga nitko u tome ne će kontrolirati. Nasuprot tome, imate mnogo vozača preko 65 godina koji su u veoma dobroj fizičkoj i psihičkoj kondiciji. S druge strane, predlažem da se povežu liječnici opće prakse i policija kako bi dobili na uvid sve vozače koji imaju neke psihičke probleme zbog koji piju lijekove koji utječu na sposobnost vozača za sigurnu vožnju. Takvim vozačima bi trebalo oduzeti pravo upravljanja vozilima sve dok traje njihova terapija. I na kraju, sa kaznama, kakve god one bile, se slažem, no, mislim da treba prije svega poraditi na prevenciji i to od djece najmanjeg školskog uzrasta pa nadalje, kako bi se podigao nivo prometne kulture. Time bi se povećao i stupanj osobne odgovornosti, te smanjio broj prometnih nezgoda.
zašto se ne uvode kazne za divljanje u Saboru, nije li uvijek bilo da treba najprije pomesti ispred svoga praga
unatrag desetak godina svaken godine podižu kazne a poginulih sve više ..jedina korist od tih kazni je što je puni buđet a to sa sigurnosti nema nikakve veze…imamo stari vozni par..magistrale i lokalne ceste su loše i nisu kategorinizirane,a cestarina je skupa,,