DLKV (Dalekovod d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DLKV (Dalekovod d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 15.11.2024. u 04:14
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
DLKV
3,73
4.415
1,184
3,72
3,74
-0,53%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


nema ovdje straha, mirovinac se natrpao pred mjesec i po sa cca. 125.000 komada i utukao u to 35 milijuna kuna u sekundi (275 kn komad)….oni će cijenu vratiti na 300 kn dok kažeš keks, čim tako odluče

pitanje je samo dokle će potrajat utovar…nekako sumnjam da će biti dugo jer previše je gladnih usta koja bi po ovim cijenama kupovali [thumbsup]

18. studeni 2010.

Bruederle: Njemačka želi intenzivirati gospodarske odnose s RH

Njemačka želi intenzivirati gospodarske odnose s Hrvatskom, a šanse za to su u brojnim područjima u kojima je sadašnju dobru suradnju moguće unaprijediti, kazao je ministar gospodarstva i tehnologije Savezne Republike Njemačke Reiner Bruederle u svom predavanju održanom sinoć u Hrvatskoj gospodarskoj komori.

Njemački ministar predavanje je održao u sklopu dvodnevnog posjeta Hrvatskoj, u organizaciji Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore. Među potencijalnim područjima suradnje istaknuo je energetiku i industriju automobilskih dijelova. Njemačka je, kako je izvijestio, prvi put nakon 1973. godine donijela strategiju razvoja energetike u kojoj naglasak stavlja na obnovljive izvore energije. Energiju nastalu iz tih izvora trebat će transportirati i povezati s postojećim mrežama i sustavima i tu je prilika i za uključivanje hrvatskih tvrtki, kaže njemački ministar.

Da mi je znati koje su to firme.?? [lol]

Bruederle: Njemačka želi intenzivirati gospodarske odnose s RH

Njemačka želi intenzivirati gospodarske odnose s Hrvatskom, a šanse za to su u brojnim područjima u kojima je sadašnju dobru suradnju moguće unaprijediti, kazao je ministar gospodarstva i tehnologije Savezne Republike Njemačke Reiner Bruederle u svom predavanju održanom sinoć u Hrvatskoj gospodarskoj komori.

Njemački ministar predavanje je održao u sklopu dvodnevnog posjeta Hrvatskoj, u organizaciji Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore. Među potencijalnim područjima suradnje istaknuo je energetiku i industriju automobilskih dijelova. Njemačka je, kako je izvijestio, prvi put nakon 1973. godine donijela strategiju razvoja energetike u kojoj naglasak stavlja na obnovljive izvore energije. Energiju nastalu iz tih izvora trebat će transportirati i povezati s postojećim mrežama i sustavima i tu je prilika i za uključivanje hrvatskih tvrtki, kaže njemački ministar.
U narednih deset godina Njemačka želi na svojim cestama imati milijun električnih automobila, što će dati snažan impuls industriji koja će imati potrebe za inozemnim kooperantima pa je i tu šansa za hrvatske proizvođače, dodao je. Prilika za Hrvatsku je i u nedostatku radne snage u Njemačkoj koja se suočava s negativnih demografskim trendovima, zbog čega bi dio industrije mogao biti organiziran u okolnim zemljama, kazao je Bruederle. Za slijedeću godinu najavio je organizaciju Njemačko-hrvatskog gospodarskog foruma koji bi se trebao održati za vrijeme posjeta predsjednika Josipovića Njemačkoj.

Bruederle je govorio i o perspektivama zajedničkog europskog nastupa na svjetskim tržištima, izrazivši uvjerenje da Europske unija može uspješno odgovoriti izazovu Kine, Indije i drugih rastućih svjetskih gospodarstava. Čak i velike europske ekonomije poput njemačke, francuske, britanske ili talijanske neće se moći same natjecati s konkurencijom s istoka, ali zajedno to mogu, rekao je.

Ministar gospodarstva, rada i poduzetništva Đuro Popijač pozvao je njemačke tvrtke da investiraju u Hrvatsku i da u Hrvatskoj organiziraju svoju proizvodnju navodeći kako im je na raspolaganju mnoštvo slobodnih poduzetničkih i industrijskih zona. Popijač je pozvao Nijemce da podrže planove restrukturiranja hrvatskih brodogradilišta kazavši kako hrvatska vlada želi da brodogradilišta ostanu motor industrije i ukupnog gospodarstva u Hrvatskoj.

Predsjednik Hrvatske gospodarske komore Nadan Vidošević pak smatra da Hrvatska može biti polazna točka njemačke privredne ekspanzije na području od Lombardije do Bugarske, pa čak i prema sjevernoj Africi. Hrvatska je, kaže Vidošević, i zbog skorog ulaska u EU dobra ulagačka destinacija.

(Hina/pd)

[thumbsup]

NOĆ je NAJMRACNIJA pred SVITANJE!!!!!!!!!!!!!!!

TO NEMA DO NJEMACKE——-TOOOOOO…

http://www.poslovni-savjetnik.com/hrvatska/nagodinu-u-dugom-selu-krece-gradnja-cargo-centra-zagreb
Ovo je pravi natječaj i tu bi se nešto dalo ušićariti.

who dares, wins


http://www.poslovni-savjetnik.com/hrvatska/nagodinu-u-dugom-selu-krece-gradnja-cargo-centra-zagreb
Ovo je pravi natječaj i tu bi se nešto dalo ušićariti.

bi,ako ne na dlkv onda na lkri sigurno [thumbsup]

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

http://www.poslovni.hr/vijesti/luka-rijeka-strabag-vinci-i-coedmar-u-igri-za-izgradnju-kontejnerskog-terminala-164004.aspx

naši građevinari izgleda imaju previše posla kad se ne javljaju na ovakve natječaje. [angry]

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...


Bruederle: Njemačka želi intenzivirati gospodarske odnose s RH

Njemačka želi intenzivirati gospodarske odnose s Hrvatskom, a šanse za to su u brojnim područjima u kojima je sadašnju dobru suradnju moguće unaprijediti, kazao je ministar gospodarstva i tehnologije Savezne Republike Njemačke Reiner Bruederle u svom predavanju održanom sinoć u Hrvatskoj gospodarskoj komori.

Njemački ministar predavanje je održao u sklopu dvodnevnog posjeta Hrvatskoj, u organizaciji Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore. Među potencijalnim područjima suradnje istaknuo je energetiku i industriju automobilskih dijelova. Njemačka je, kako je izvijestio, prvi put nakon 1973. godine donijela strategiju razvoja energetike u kojoj naglasak stavlja na obnovljive izvore energije. Energiju nastalu iz tih izvora trebat će transportirati i povezati s postojećim mrežama i sustavima i tu je prilika i za uključivanje hrvatskih tvrtki, kaže njemački ministar.
U narednih deset godina Njemačka želi na svojim cestama imati milijun električnih automobila, što će dati snažan impuls industriji koja će imati potrebe za inozemnim kooperantima pa je i tu šansa za hrvatske proizvođače, dodao je. Prilika za Hrvatsku je i u nedostatku radne snage u Njemačkoj koja se suočava s negativnih demografskim trendovima, zbog čega bi dio industrije mogao biti organiziran u okolnim zemljama, kazao je Bruederle. Za slijedeću godinu najavio je organizaciju Njemačko-hrvatskog gospodarskog foruma koji bi se trebao održati za vrijeme posjeta predsjednika Josipovića Njemačkoj.

Bruederle je govorio i o perspektivama zajedničkog europskog nastupa na svjetskim tržištima, izrazivši uvjerenje da Europske unija može uspješno odgovoriti izazovu Kine, Indije i drugih rastućih svjetskih gospodarstava. Čak i velike europske ekonomije poput njemačke, francuske, britanske ili talijanske neće se moći same natjecati s konkurencijom s istoka, ali zajedno to mogu, rekao je.

Ministar gospodarstva, rada i poduzetništva Đuro Popijač pozvao je njemačke tvrtke da investiraju u Hrvatsku i da u Hrvatskoj organiziraju svoju proizvodnju navodeći kako im je na raspolaganju mnoštvo slobodnih poduzetničkih i industrijskih zona. Popijač je pozvao Nijemce da podrže planove restrukturiranja hrvatskih brodogradilišta kazavši kako hrvatska vlada želi da brodogradilišta ostanu motor industrije i ukupnog gospodarstva u Hrvatskoj.

Predsjednik Hrvatske gospodarske komore Nadan Vidošević pak smatra da Hrvatska može biti polazna točka njemačke privredne ekspanzije na području od Lombardije do Bugarske, pa čak i prema sjevernoj Africi. Hrvatska je, kaže Vidošević, i zbog skorog ulaska u EU dobra ulagačka destinacija.

(Hina/pd)

[thumbsup]

valjda koncar sklopna postrojenja i dalekvod 🙂


http://www.poslovni.hr/vijesti/luka-rijeka-strabag-vinci-i-coedmar-u-igri-za-izgradnju-kontejnerskog-terminala-164004.aspx

naši građevinari izgleda imaju previše posla kad se ne javljaju na ovakve natječaje. [angry]


Izazov za građevinare je čvrsto tlo koje se pojavljuje tek na dubini od 70 metara pa su natječaji bili rigorozni i nije ih mogla ispuniti nijedna domaća tvrtka, kaže se u obavijesti.

who dares, wins



http://www.poslovni.hr/vijesti/luka-rijeka-strabag-vinci-i-coedmar-u-igri-za-izgradnju-kontejnerskog-terminala-164004.aspx

naši građevinari izgleda imaju previše posla kad se ne javljaju na ovakve natječaje. [angry]


Izazov za građevinare je čvrsto tlo koje se pojavljuje tek na dubini od 70 metara pa su natječaji bili rigorozni i nije ih mogla ispuniti nijedna domaća tvrtka, kaže se u obavijesti.
[/quote]

Opet domaci kapital ide vani a mi zelimo investicije stranaca u RH .
dolaze nam uzeti i ovo malo jada i bjede sta nam je ostalo .
110 milijuna dolara
Domaca tvrtka ne moze izvesti mislim zalosno . Sta drzava Hrvatska ne omoguci da moze . poticaji krediti kupi masineriju i daj ljudima da rade .
Nema posla kazu nezaposlenost luda a uzimaju se strane firme da rade kod nas .
J..o ti ovakvu vladu i drzavu vise.
Kuda idu divlje svinje 🙁



http://www.poslovni.hr/vijesti/luka-rijeka-strabag-vinci-i-coedmar-u-igri-za-izgradnju-kontejnerskog-terminala-164004.aspx

naši građevinari izgleda imaju previše posla kad se ne javljaju na ovakve natječaje. [angry]


Izazov za građevinare je čvrsto tlo koje se pojavljuje tek na dubini od 70 metara pa su natječaji bili rigorozni i nije ih mogla ispuniti nijedna domaća tvrtka, kaže se u obavijesti.
[/quote]
Prvo, Strabag je austrijski, ne njemački.
Drugo, di je Hidroelektra, pa oni spajaju struju pod vodom? [smiley]




http://www.poslovni.hr/vijesti/luka-rijeka-strabag-vinci-i-coedmar-u-igri-za-izgradnju-kontejnerskog-terminala-164004.aspx

naši građevinari izgleda imaju previše posla kad se ne javljaju na ovakve natječaje. [angry]


Izazov za građevinare je čvrsto tlo koje se pojavljuje tek na dubini od 70 metara pa su natječaji bili rigorozni i nije ih mogla ispuniti nijedna domaća tvrtka, kaže se u obavijesti.
[/quote]

Opet domaci kapital ide vani a mi zelimo investicije stranaca u RH .
dolaze nam uzeti i ovo malo jada i bjede sta nam je ostalo .
110 milijuna dolara
Domaca tvrtka ne moze izvesti mislim zalosno . Sta drzava Hrvatska ne omoguci da moze . poticaji krediti kupi masineriju i daj ljudima da rade .
Nema posla kazu nezaposlenost luda a uzimaju se strane firme da rade kod nas .
J..o ti ovakvu vladu i drzavu vise.
Kuda idu divlje svinje 🙁
[/quote]
http://www.zse.hr/default.aspx?id=32845
Evo ti cijeli link pa si to prouči. Ne radi se o nikakvom domaćem kapitalu jer se to financira stranim kreditom i ljudi žele da se provede transparentan natječaj gdje pobjeđuje onaj tko bolje zna. Ovaj Vinci je veći od cjelokupne domaće operative i šire. Stranci će odraditi ono što mi za te pare izgleda ne znamo no još uvijek nam preostaje vozanje tačaka u koperativi. Kad više ni to ne budemo znali ili htjeli dovest će Bosance da to riješe u pola cijene. Vrijeme farbanja tunela je prošlo, a priče o domaćem znanju i kapitalu prolaze još samo na HTV Dnevniku u 19,30. 5 godina se to razvlači pa bolje da to naprave stranci sa svojim znanjem i kreditom nego nitko.

who dares, wins

New Report

Close