DLKV (Dalekovod d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DLKV (Dalekovod d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.12.2024. u 18:30
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
DLKV
3,44
12.530
3,638
3,42
3,44
-1,15%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

fotije se malo pogubio:
http://www.poslovni.hr/forum/gradevinari-u-hrvata–svjetski-fenomen-ludilo-ili-jednostavno-hrvatsko-gospodarsko-cudo-2250-pg63.aspx#post1034065


fotije se malo pogubio:
http://www.poslovni.hr/forum/gradevinari-u-hrvata–svjetski-fenomen-ludilo-ili-jednostavno-hrvatsko-gospodarsko-cudo-2250-pg63.aspx#post1034065

Pa ja to i dalje tvrdim, no pogled na poslednji bilans nije me ostavio ravnodušnim. Firma je u problemima i iskustveno verujem da će vremenom situacija još da se pogorša.

Ove obede kolege Preisa neću posebno da komentarišem, ja imam pravo da iznesem svoje viđenje, a vi se ne morate sotim slagati. Pišimo s argumentima o logičnim procenama, a ne bavimo se efemernim stvarima kakve ko ima oči i ima li prangiju od po ili metar. Zanima nas budućnost, a sve ostalo je lanjski sneg.

Tira tara i pastira u frulicu kad zasvira...


Cenjeni kolega Loris, a ko su oni ak se sme znati? I koja je tvoja istina?

Nažalost, neki pojedinici nisu svesni da su ovo sve volatilne kompanije koje su narasle na prenapregnutom optimizmu i jeftinim kreditima, velikim državnim investicijama i korupcionim poslovima. Kako je svega toga nestalo, problemi i krediti su izašli na videlo. A te kredite neko treba da plati. Posledično, cena je pala. Ne znam da li neko igra igranku s ovim akcijama i seje kukolj, a bere žito, no znam da sve što se dešava itekako ima logike, barem u svetu iz kojeg ja dolazim.

Kolega, ovu priču možete prodavati Agenciji ne meni, ja nisam Agencija i nisam vas pitao zašto radite to što radite.

Netko je stao u obranu DLKV, držimo mu fige !

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

možda ovo rušenje cijene ima neki razlog
molim kolege koji znaju da odgovore dali u slučaju da netko želi dati javnu ponudu za preuzimanje
mora imati već određeni postotak i koji?
nisam osobno zainteresiran samo me zanima [lol]

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...



fotije se malo pogubio:
http://www.poslovni.hr/forum/gradevinari-u-hrvata–svjetski-fenomen-ludilo-ili-jednostavno-hrvatsko-gospodarsko-cudo-2250-pg63.aspx#post1034065

Pa ja to i dalje tvrdim, no pogled na poslednji bilans nije me ostavio ravnodušnim. Firma je u problemima i iskustveno verujem da će vremenom situacija još da se pogorša.

Ove obede kolege Preisa neću posebno da komentarišem, ja imam pravo da iznesem svoje viđenje, a vi se ne morate sotim slagati. Pišimo s argumentima o logičnim procenama, a ne bavimo se efemernim stvarima kakve ko ima oči i ima li prangiju od po ili metar. Zanima nas budućnost, a sve ostalo je lanjski sneg. [/quote][/u]

Kada smo već kod budućnosti, što mislite, tko će u ovom poslu biti najviše zastupljen

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/branimir-jerneic-za-nizinsku-prugu-4%2c24-milijarde-eura,95890.html

Interview
Luka Milčić -Nacional

NACIONAL: Koji je vaš sljedeći veliki posao u Hrvatskoj?
– Ozbiljno se pripremamo za veliki projekt izgradnje, modernizacije i elektrifikacije Hrvatskih željeznica, posebno izgradnje nizinske željezničke pruge. To je posao jednak izgradnji autocesta. Dalekovod proizvodi nadvožnjake i kontaktne mreže za željeznice.

Kada smo već kod budućnosti, što mislite, tko će u ovom poslu biti najviše zastupljen




fotije se malo pogubio:
http://www.poslovni.hr/forum/gradevinari-u-hrvata–svjetski-fenomen-ludilo-ili-jednostavno-hrvatsko-gospodarsko-cudo-2250-pg63.aspx#post1034065

Pa ja to i dalje tvrdim, no pogled na poslednji bilans nije me ostavio ravnodušnim. Firma je u problemima i iskustveno verujem da će vremenom situacija još da se pogorša.

Ove obede kolege Preisa neću posebno da komentarišem, ja imam pravo da iznesem svoje viđenje, a vi se ne morate sotim slagati. Pišimo s argumentima o logičnim procenama, a ne bavimo se efemernim stvarima kakve ko ima oči i ima li prangiju od po ili metar. Zanima nas budućnost, a sve ostalo je lanjski sneg. [/quote][/u]

Kada smo već kod budućnosti, što mislite, tko će u ovom poslu biti najviše zastupljen

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/branimir-jerneic-za-nizinsku-prugu-4%2c24-milijarde-eura,95890.html

Interview
Luka Milčić -Nacional

NACIONAL: Koji je vaš sljedeći veliki posao u Hrvatskoj?
– Ozbiljno se pripremamo za veliki projekt izgradnje, modernizacije i elektrifikacije Hrvatskih željeznica, posebno izgradnje nizinske željezničke pruge. To je posao jednak izgradnji autocesta. Dalekovod proizvodi nadvožnjake i kontaktne mreže za željeznice.

[/quote]

Ko? Prosvetli nas?

Zar zaista misliš da ako EU podrži finansiranje da to znači da će sigurmo DLKV da dobije posao? Ili će na takvo što tipovati i kompanije iz EU? Verovatno je da će i DLKV nešto da zakači, možda i sve, al to će da bude po konkurentnoj, kažimo normalnoj ceni, a to sugeriše manju maržu nego je to bilo kad su se poslovi delili ispod stola. U nadolazećem periodu svaka će mrvica da bude važna, no da bi se efikasno poslovalo trebat će da se snize i troškovi i nekako reši problem finansiranja dugova. Težak i neizvestan zadatak, no to je cena uspešnog oporavka. Mislim da će trebat i novi menadžment, a iskreno priželjkujem i očekujem nastavak vlasničkih promena.

Tira tara i pastira u frulicu kad zasvira...


Evo baš gledam konsolidovani šestomesečni izveštaj i ko što sam i mislio sa 175,7 miliona dinara pozitovnog kešfloua iz operativnih aktivnosti u šest meseci u 2009. godini, taj je isti kešflou u 2010. godini pao na negativnih 36,9 miliona dinara. Drugim rečima oni već gube pare iz poslovanja iliti core biznisa.

Keš flou je pao na negativnih 36,9 miliona kn najvećim delom radi toga jer je preduzeće smanjilo kratkoročne obveze (smanjilo je stavku aktive – novac i stavku pasive – kratkoročne obaveze) kao i zbog toga šta je smanjenje zaliha bilo znatno veće u 2009. g. u odnosu na 2010. g.

Mnogo više od toga, mene brinu veliki finansijski rashodi. U prvih 6 meseci ove godine iznosili su cca 31,6 miliona kuna (u prvih 6 meseci prošle godine cca 29,6 miliona kuna). U celoj 2009. g. iznosili su cca 74,2 miliona kn. Šta jes jes, previše je. Iz izveštaja o sveobuhvatnoj dobiti (jao šta je kompliko-van ovaj hrvatski jezik) ne mogu tačno da vidim ali pretpostavljam da se najveći deo tih rashoda odnosi na kamate a manji deo na tečajne razlike i ostale finansijske rashode.
Ako je ova moja konstatacija tačna ja bi lepo da predložim upravi preduzeća na čelu sa gosn Miličićem da se izvrši dokapitalizacija preduzeća u iznosu otprilike dugoročnih obveza (cca 242,6 miliona kuna). Time bi se očistio bilans preduzeća, dakle za iznos smanjenja dugoročnih obveza, u pasivi bilansa imali bi povećanje temeljnog kapitala. To bi naravno uzrokovalo povećanje profita preduzeća jer bi se znatno umanjili finansijski rashodi, pa bi se lepo mogla isplatiti i poneka dividendica vernim akcionarima. [wink]

Je, al gde bi se našle pare za ovu operaciju i koliko bi pošteni akcionari popušili na tome kroz dilution ako ne bi imali para da učestvuju i ako im recimo ta opcija uopšte ne bi bila ni ponudjena? Kešflou je bitan i direktna je posledica pada prodaje i vremenske neusklađenosti dugova. Pod pretpostavkom da ih usklade samo će da ih odgode, a generiranjem iz prodaje i smanjenjem troškova jedino mogu smanjiti dug.

Sve ima svoju cenu, a neko to treba da plati sinko…

Tira tara i pastira u frulicu kad zasvira...

@
fotije,

naravno da se mogu javiti i komapnije iz EU, ali ulaskom u tu istu EU isto tako Dalekovod će puno
lakše dolaziti do posla u toj EU nego sada. Trenutno Dalekovod radi na obnovi željezničke infrasturukture u Poljskoj i tko kaže da u budućnosti neće raditi još negdje drugdje. Troškovi su inače
sniženi, a biti će još i više kada se tvornica iz Velike Gorice preseli kraj cinčaonice u Dugom Selu.
Gdje to piše da Dalekovod ima problem sa financiranjem dugova? Koliko sam pratio u svakom izvješću stoji da Dalekovod sve svoje obveze podmiruje u roku. Da li je do sada Dalekovod ikad tražio (kao neki) da mu se odgodi iskup komercijanih zapisa, ili ih je uvijek iskupio na vrijeme? Napokon što
uopće znači zaduženost i dugovi? Valjda je bitna struktura duga, odnosno na što su otišle pare. Koliko
je novca utrošeno i koliko će biti još u SKY OFFICE, pa u cinčaonicu u Doboju, pa u vjetroelektrane,
pa u preuzimanje kvalitenih tvrtki poput EL-RA koja je posjedovala licencu za Landis + Gyr, pa u modernizaciju proizvodnje, itd. Bitno je da se ulaže u širenje i modernizaciju firme a ne u potrošnju.

Je, sve se slažem, međutim nije realno očekivati od uprave da kaže da ima problema jer bi to kompaniji poskupelo nova zaduženja i refinansiranje postojećeg duga zbog povećanja rizika. Razina podnošljivog duga je stvar individualne procene iako banke imaju model što i kako odobravati te koliko neka kompanija može podneti duga. Ono što mene brine jest pad poslova i prihoda te verovatno smanjenje marže, što će nema sumnje uticati na profitabilnost i mogućnost normalnog servisiranja dospelih dugova. Zasad je sve ok, no bitno je što će i kako će da bude za nekoliko meseci ili godinu dana, a upravo ta očekivanja teraju akciju, gore ili dole. Zasad, a sudeći prema trendu kretanja cene, prevladavaju pesimisti.

Tira tara i pastira u frulicu kad zasvira...


Zašto se trudiš pisati na ekavici? Vidi se iz aviona da ti ne ide…

dredhuar ju me Google Translator

KADA NEPRAVDA POSTAJE ZAKON - OTPOR POSTAJE POTREBA

I ja se slažem. No, kako doživljavate prodaju dionica iz Top 10?

New Report

Close