Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DLKV | 3,45 | 20.744 | 6,005 | 3,42 | 3,48 | 1,16% |
Nemrem nikak skužit, ovaj sa ovih 1000kom na 340, jel njega strah da cijena ne naraste, ili da ne padne?
Da, ostalo mu je tako malo da misli da će nekog prepasti sa tih 1000kom. Al isto tako su mu pune gaće jer slijedi raketiranje gore.
Zanimljivo da će ovo biti raketiranje ,a drugi građevinari torpediranje naravno po vama
Unatrag 7.g. omjer razlike cijene IGH/DLKV popeo se sa 1,8 na 8,7.
Ispada da je IGH brutalno zarađivao i dobivao, dok je DLKV skromno poslovao ili gubio, što nije točno.
Ako pogledamo iduću projekciju taj omjer i ne bi smio biti već od 2,5.
Dakle po meni IGH je precijenjeniji u odnosu na DLKV barem 4x. Govorim o cijeni, al i potencijalnoj budućnosti (elektro mreža, željeznica,…)
I dok je DLKV lagano rastao, sjetimo se nedavno rasta IGH sa 1400 na 4000kn.
Kod pada IGH pada 4 do 6x većom brzinom nego DLKV.
Nadalje DLKV je rastao krivuljom daleko normalnijeg rasta nego IGH.
Naravno da po meni ni HDEL niti VDKT uz DLKV neće imati torpediranje.
INGRA je premrtva i bez ijednog konkretnog posla tako da taj rast može pričekati.
IGH je rastao sa 2500 na 3400kn, dok konstantno DLKV pada.
Postoje argumenti, al i grafovi koji to potkrijepljuju kolega Vandam (Jean Claude?)
Naravno da po meni ni HDEL niti VDKT uz DLKV neće imati torpediranje.
INGRA je premrtva i bez ijednog konkretnog posla tako da taj rast može pričekati.
IGH je rastao sa 2500 na 3400kn, dok konstantno DLKV pada.
Postoje argumenti, al i grafovi koji to potkrijepljuju kolega Vandam (Jean Claude?)
Viadukt nebi stavljao u istu košaru sa svim našim građevincima, on je kompanija sa 100-g tradicijom koja šuti i radi i najvažnije 90% van granica i to cjelo vrijeme krize i naravno još puno godina.
Koji graf ovo može pobiti ?
Viadukt nebi stavljao u istu košaru sa svim našim građevincima, on je kompanija sa 100-g tradicijom koja šuti i radi i najvažnije 90% van granica i to cjelo vrijeme krize i naravno još puno godina.
Koji graf ovo može pobiti ?
Ne može to pobiti niti jedan graf već činjenice.
Viadukt je utemeljen 1947 g, znači star je 53 godine, Dalekovod je osnovan 1949g, Ingra je osnovana 1955g, Hidroelektra 1946g, IGH i Tehnika 1950g, ne vidim zašto Viadukt nebi bio u istom košu s njima.
Zapravo vidim, Viadukt je jedina hrvatska građ. firma koja radi isključivo u Hrvatskoj, znači 99% prihoda ostvaruje u državi.
Pozdra Antiša i dalje vjeruješ da je Ingra bolji ubod od VDKT
imam obje ali što se tiče Vdkt nemaš pojima ….
On ima pretstavništva po vani i samo posao u Libiji je največi
trenutno dobiveni posao vani od svih građevinara …
Pozdra Antiša i dalje vjeruješ da je Ingra bolji ubod od VDKT
imam obje ali što se tiče Vdkt nemaš pojima ….
On ima pretstavništva po vani i samo posao u Libiji je največi
trenutno dobiveni posao vani od svih građevinara …
A o čemu polemizirati uopće nek vide kad je ta konpanija imala loš FI jedan kvartal unazad koliko hoće.
A šta mislite da je slučajno da se ta dionica sakuplja do ulaza u top 10?Pogledajte samo to koji igrači to čine pa će vam biti puno jasnije.Sve upamtite Viadukt je obraz Hrvatske.
Pozdra Antiša i dalje vjeruješ da je Ingra bolji ubod od VDKT
imam obje ali što se tiče Vdkt nemaš pojima ….
On ima pretstavništva po vani i samo posao u Libiji je največi
trenutno dobiveni posao vani od svih građevinara …
Pozdrav Data, nije te dugo bilo na forumu.
Što je bolje moglo bi se dugo diskutirati, Ingra je trenutačno pušing.
Skroz sam zaboravio na Libiju i posao od 88mil EUR, nije mi bila namjera obezvrijediti VDKT.
Podatke o prihodima iz inozemstva vadim iz izvješća do 2008g. Nažalost u izvješćima iz 2009 g nema stavke prohodi iz inozemstva.
Ti poslovi u inozemstvu nisu dovoljni našim firmama za preživljavanje, puno više vrijedi 100 mil od HAC-a, nego iz Libije.
Inače po zadnjim poslovima VDKT i DLKV najbolje stoje od građevinara.
Triba uzeti u obzir i jednu drugu stvar a ne samo ugovoreni iznos. Gore spomenuto je notorna činjenica da se ugovaralo s HAC iznos koji ti želiš i nema problema…Zadnja vijest kod brodograđevinara, izgradili najbolji brod na svitu a na njemu izgubili 12 milja mislim dolara..Nije im to HAC..Ovaj posao u CG da i dobiju naši na njemu će garant izgubiti i tražiće da to vlada nadoknadi…Što se tiče DLKV mislim da pametno ugovaraju poslove i usput ugrađuju svoj proizvod..
Naravno da po meni ni HDEL niti VDKT uz DLKV neće imati torpediranje.
INGRA je premrtva i bez ijednog konkretnog posla tako da taj rast može pričekati.
IGH je rastao sa 2500 na 3400kn, dok konstantno DLKV pada.
Postoje argumenti, al i grafovi koji to potkrijepljuju kolega Vandam (Jean Claude?)
Viadukt nebi stavljao u istu košaru sa svim našim građevincima, on je kompanija sa 100-g tradicijom koja šuti i radi i najvažnije 90% van granica i to cjelo vrijeme krize i naravno još puno godina.
Koji graf ovo može pobiti ?
[/quote]
Pa ja imam Viadukt i krivo ste me shvatili. Rast će DLKV, HDEL i VDKT.
Inače ako nekima nije jasno DLKV je nedavno probio BEAR liniju, isti sad radi 2.retest BEAR linije (320 dno dna) i nakon toga vežite se jer polijećemo.
Prošli vrh od 500kn mora i hoće biti svladan, idući target je onaj od 730kn.