Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DLKV | 3,65 | 7.233 | 1,981 | 3,64 | 3,66 | 1,67% |
Ne znam al znam da ce biti dobro,no bez obzira na tu info. ne vjerujem u neke senzacije na osnovi fundamenata u ovo vrijeme.
[/quote]
Pa nitko ne očekuje.
Samo neka bude solidno pa uz poneki plus u USA bumo i mi malo u plus.
evo fine brane
Kupnje: DLKV-R-A
Cijena Količina
268,00 1000
267,78 32
267,05 100
267,02 65
267,01 100
266,50 259
266,00 4
265,90 27
265,01 58
265,00 1253
Prodaje: DLKV-R-A
Količina Cijena
87 271,00
24 272,39
54 272,40
50 272,99
125 274,44
50 277,80
25 278,50
30 278,90
100 279,00
33 280,00
Moram priznati da je DLKV otišao više nego sam očekivao, malo mi je žao što se nisam rasprodavao iznad 270, nego tek iznad 260, ali dobro. Čini se da je maca došla na vratanca? Ili?
Sada sve što nam treba je da se ovaj rally vani počne rapidno ispuhivat (jer je neutemeljen), te da cijela stvar ponovo krene prema 250. Tehnička za DLKV upućuje da smo trebali imat masivan Rally, a ovo mi nije baš izgledao kao masivan rally ?
Tehnička u prilogu.
Sada ćemo vidjeti koliko ima smisla ona "fundamentals always come out in the charts FIRST" , pa tek onda u izvješću [tongue]
Kupnja iznimno jaka, sada koliko je izdrživo to ćemo tek saznati.
Ne razumijem ovo trabunjanje o maci i vratancima, bijeli miševi?
Ne znam o čemu pričaš ali ako je sa tehničke ne iznenađuje..
Moram priznati da je DLKV otišao više nego sam očekivao, malo mi je žao što se nisam rasprodavao iznad 270, nego tek iznad 260, ali dobro. Čini se da je maca došla na vratanca? Ili?
Sada sve što nam treba je da se ovaj rally vani počne rapidno ispuhivat (jer je neutemeljen), te da cijela stvar ponovo krene prema 250. Tehnička za DLKV upućuje da smo trebali imat masivan Rally, a ovo mi nije baš izgledao kao masivan rally ?
bwahaha, pa naravno da ti nije izgledao masivan kad si izasao na pola puta. [lol]
pokazi malo povjerenja u dionicu, ne moras izaci dan nakon kupis, ostani tjedan, dva, mjesec, pogotovo kad pogodis rastuci trend, ne mijenja se trend preko noci! [cool]
ja sam kupio malo iznad 260,00–bwahaha,kažu da će ovaj rast potrajati čak do travnja….naravno na zse će biti puno blaži rast,ali dlkv bi mogao dobro potegniti,što svjedoči i promet na ovoj dionici..
http://www.poslovni.hr/111300.aspx
Čestitam Hrvatskim tvrtkama iz konzorcija na ovom dobivenom poslu. Vidim da su investitori lijepo
odreagirali na ovu vijest. Čudi me malo kako se nitko nije sjetio Dalekovoda, iako nije zvanično u konzorciju. Istina posao su dobili Konstruktor, Tehnika i IGH, ali što mislite tko ima najveće šanse ovdje da ugradi opremu? Između ostalog u pitanju su i 42 tunela, a za one koji su zaboravili evo tko oprema najbolje tunele u Europi.
Evo i potvrde prethodnog posta,
Bit će, kaže Radić, posla i za druge hrvatske tvrtke, jer ‘radnike treba odjenuti i opremiti’, a sve što budu mogli dovest će, kaže, upravo iz Hrvatske.
HAAB ističe da, ukoliko se posao realizira, crnogorska autocesta predstavlja prigodu za dobru zaradu kompanijama poput Dalekovoda…
Ma jasno, upravo se na opremi najbolje zaradi, (posebice ako je sam i proizvodiš kao Dalekovod), a trabati će ovdje ugraditi puno opreme na cesti i tunelima. Realno, koga bi drugog Konstruktor i IGH i mogli angažirati kada su sa Dalekovodom skupa sudjelovali na niz projekta (od izgradnje autocesta po Hrvatskoj, do Spaladium Arene u Splitu. Opremanje autoceste je nešto što dolazi na samom kraju,
(nešto kao šlag na tortu), i meni je osobno nezamislivo da taj posao ne dobije Dalekovod koji
ima u tom poslu daleko najbolje reference, i ne vjerujem da će se Konstruktor kockati, nakon što on obavi svoj dio posla kao treba, da mu netko sfušari opremu, pa da se kao nositelj projekta izblamira.
Uzeti ćemo mi ovdje veliki dio. [thumbsup]
Šalu na stranu, ogroman je to uspijeh naših građevinara iz konzorcija , ali taj posao implicira i Dalekovod bez kojeg je taj pothvat skoro nemoguć. Niti jedna od ovih tvrtki iz konzorcija nema kapaciteta niti mogućnosti instalirati i proizvesti veći dio opreme koju je potrebno ugraditi na spomenutu autocestu.
Sve to ima i manjkavosti , plaćanje je u neku ruku indirektno kroz kocesiju , naplatu cestarine i slično. Vjerojatno se i iza svega skriva i politička pozadina. Vrijeme će pokazati da li će Hrvatska biti konzistentna kao do sada na bilatralnim pitanjima(ima ih prilično otvorenih)za predpostaviti je da će nastupiti popuštanje.
Što se Dalekovoda tiče , potencijalni radovi za nas nastupaju na kraju radova , to jest na kraju prve dionice autoceste. To se ne može očekivati prije dvije do tri godine od danas , dok će priv kolač dobiti projektanti IGH:
Veoma bitnu ulogu u svemu ovome bi trebao odigrati jedan sportki kolektiv, naime i Konstruktor i Dalekovd su veliki dioničari meni najdražeg kluba.
Na kraju ono što je najviše deprimirajuće u svemu ovome mada posao treba odvojiti od osjećaja.
Braćo što dočekašmo da nam Crna Gora daje nadu u bolje sutra.
Samo me zanima rečenica, ako se realizira, što to točno znači?