Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DLKV | 3,62 | 7.111 | 1,965 | 3,58 | 3,64 | 1,69% |
Točka 3.
Neto dobit iz točke 2. ove odluke raspoređuje se za unos u statutarne rezerve u iznosu
49.785.546,92 kuna (slovima:
četrdesetdevettisućasedamstoosamdesetpettisućapetstočetrdesetšest kuna i
devedesetdvijelipe).
Evo mala opaska Upravi DLKV, da malo bolje gledaju što pišu, u odluci naravno,…
[lol]
Međutim imali smo raspoloženog prodavača i uspavane kupce.
Zna li se tko je taj raspoloženi prodavač??
I autocesta Slavonika i RS su stare vijesti, procackajte malo po forumu da se vec o tome pisalo, danas je bila samo potvrda, tako da…
pa evo i telefonija
Tvrtka Metronet telekomunikacije dokapitalizirana je s 94 milijuna kuna, a time je vrijednost uloženog kapitala u tu tvrtku dosegnula 151,45 milijuna kuna, izvijestili su iz Metroneta.
Odluku o dokapitalizaciji donijeli su investitori na prošlotjednoj sjednici Glavne skupštine Metroneta, a taj će novac biti uložen u dalji razvoj usluga tvrtke i njene infrastrukture.
Metronetovi investitori, koji su uložili i dodatna sredstva, su devet hrvatskih tvrtki okupljenih u private equity fond Quaestus Kapital, društvo Quaestus Partneri d.o.o. te Stipo Matić.
Iz Metroneta se danas doznaje da u trenutnoj vlasničkoj strukturi te tvrtke s 62 posto udjela prevladava fond Quaestus Kapital, dok društvo Quaestus Partneri d.o.o. ima 19 posto vlasničkog udjela, a Stipo Matić 15 posto udjela. Ostatak vlasničkog udjela drže mali dioničari.
Ne iznoseći podatke o financijskom poslovanju, iz Metroneta ističu da telekom usluge nove generacije pružaju putem vlastite infrastrukture-optičke mreže izgrađene u više od 36 hrvatskih gradova. Trenutno imaju više od 25 tisuća korisnika, od kojih je 2.500 velikih poslovnih korisnika, među kojima su i tvrtke-investitori okupljene u fond Quaestus (PBZ, NEXE Grupa, Croatia osiguranje, Konstruktor Split, FIMA Holding, Jamnica, Dalekovod, M SAN grupa i IGH).
Rijetko koja firma se može pohvaliti sa dobivenim poslom vrijednim 420 milijuna kuna.
Rijetko koja firma može te novce isplatiti. Sumnjam da će takve javne investicije stvarno zaživjeti. Vidim kako se gradi most na Pelješac.
Ne računajte previše na HEP ovdje. HEP ima ozbiljnih problema sa likvidnošću i obustavio je već i projekte koji su u tijeku. Ali će zato sigurno poskupiti struju uskoro.
I autocesta Slavonika i RS su stare vijesti, procackajte malo po forumu da se vec o tome pisalo, danas je bila samo potvrda, tako da…
Hrco, ne slažem se s tobom. Nemože biti stara vijest ako je tek sad potpisan ugovor. Činjenica je da kod nas svaka najava dovodi do rasta, ali to i je problem. Po tome bi svaki javni natječaj mogao biti potencijalni posao… No, tko god je sudjelovao, tj. nadmetao se u javnoj nabavi, zna koliko je kompliciran proces od otvaranja ponuda do zaključenja ugovora. Ovo su prave vijesti koje trebaju uzrokovat rast, a ne one špekulacije od prije. Isto kako je dalekovod ugovorio, tako je mogao i izgubiti… No, nasreću ispalo je kako je ispalo.
[thumbsup]
Počelo se i ovde kao i na ATPL pisati, dobra tvrtka, novih poslova koliko god hoćeš, dobra ekipa, … [thumbsup]
Počelo se i ovde kao i na ATPL pisati, dobra tvrtka, novih poslova koliko god hoćeš, dobra ekipa, … [thumbsup]
Je, ali treba biti pošten i upozoriti na sve rizike. Činjenica je da je stanje teško za sve koji posluju s državom (država=HEP, INA…) radi užasno loše naplate, kao i polakog ispuhavanja investicija u klasičnu građevinu u RH. problem je i na stranim tržištima jer konkurencija dovodi do vrlo slabe isplativosti…
No, po mom mišljenju Dalekovodova ogromna prednost i potencijal je u tome što je jedini u bivšoj SFRJ potpuno konkurentan za izgradnju svih dijelova EEN sustava, te ima odličnu mrežu kooperanata. Prijeti konkurencija od strane energoinvesta sarajevo, ali daleko su oni od stare slave.
Svaki novi potencijalni dioničar treba dobro razmisliti i odvagnuti. Preporučam i pregled postova tamo negdje iz jeseni 2007.
@thompson
jesi li ti znao da su I.M. i T.B. kumovi [cool] valjda kužiš
I autocesta Slavonika i RS su stare vijesti, procackajte malo po forumu da se vec o tome pisalo, danas je bila samo potvrda, tako da…
Neznam kaj si mislio s tim reči. Kad pričamo dat če neki posel biti Datlekovodov onda se kaže da dok ne potpišu niš od toga, kad potpišu onda kažeš kao več se to spominjalo prije.
Mislim da nitko ne treba očekivati ništa spektakularno od toga ali dobre vijesti i lagani rast bi trbali ipak zadovoljiti večinu vlasnika ove dionice.