Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DLKV | 3,61 | 42.127 | 11,670 | 3,56 | 3,62 | -3,78% |
Ponekad nije loše obnoviti sjećanje,
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/predstavljen-projekt-izmjene-sustava-elektricne-vuce-od-moravica-do-rijeke,10600.html
Ovo sam ponovio iz ovog razloga,
Predstavljen Klaster proizvođača željezničke infrastruktureZAGREB, 10. listopada 2007.
Čelnici Klastera proizvođača željezničke infrastrukture Republike Hrvatske predstavili su danas tu udrugu osnovanu početkom listopada, koja okuplja 17 tvrtki čija je djelatnost izgradnja i obnova željezničke infrastructure.
Članice Klastera žele, istaknuto je na konferenciji za novinare, razvijati i unapređivati remont, modernizaciju i izgradnju željezničke infrastrukture, promicati željeznički promet i biti podrška planovima razvoja željezničke infrastrukture.
U suradnji s Hrvatskim željeznicama, rečeno je, Klaster želi unaprijediti nabavu nuđenjem kompleksnijih ili gotovih proizvoda i usluga, jačati konkurentnost, razvijati i stvarati nove proizvode te zamijeniti uvoz domaćom proizvodnjom.
Aktivnosti Klastera bit će i prezentacija zajedničkih kapaciteta, proizvoda i referenci stečenih u zemlji i inozemstvu, povećavanje izvoza te zajednički nastupi na domaćim i međunarodnim nadmetanjima.
Osnivači Klastera su tvrtke Altpro, Dalekovod, DIV, Elektrokem, IGMA, Končar Inženjering za energetiku i transport, POSIT, PRO-REG, Pružne građevine, Remont i održavanje pruga, Samplast, Swietelsky, Vibrobeon, Vossloh Utenzilija, Zagreb signal, Željezničko projektno društvo i Hrvatska gospodarska komora (HGK).
Ukupni prihod tvrtki osnivača Klastera u 2006. godini bio je gotovo 1,99 milijardi kuna, a ukupni broj zaposlenih oko 3 tisuće.
Za predsjednika Klastera imenovan je Vladimir Frančić, direktor tvrtke Pružne građevine, za dopredsjednika Nenad Juras, direktor jedinice za transport u tvrtci Končar KET, a za tajnika udruge Patrik Stupin, stručni suradnik u Sektoru za industriju HGK. (Hina)
Do prije par dana nisam znao za ovaj klaster. Sada mi se ovih 18 milijardi (u prosjeku 3,6 godišnje) ulaganja u željezničku infrastrukturu čine još ljepšim. Isprika onima kojima je ovo već bilo poznato.
P.S. E da, nije više ostalo 18 milijardi, skupa sa Končarom smo uzeli prvih 500 milijuna. [cool]
alo tenkista!
stigli smo hdel ili je on stigao nas? [bye]
Za uspomenu
Kupnja
950,00 1
900,10 20
900,01 50
900,00 100
857,00 10
600,00 10
Prodaja
975,10 49
999,99 91
1.000,00 16
1.020,00 75
1.033,80 16
1.033,90 1
1.034,00 40
1.035,00 14
1.038,98 33
1.039,00 2
Prosječno dionica po 1 transakciji 12,6 kom. Ide na sitno, ali pad velik!
Za uspomenu Kupnja 950,00 1 900,10 20 900,01 50 900,00 100 857,00 10 600,00 10 Prodaja 975,10 49 999,99 91 1.000,00 16 1.020,00 75 1.033,80 16 1.033,90 1 1.034,00 40 1.035,00 14 1.038,98 33 1.039,00 2
Mislis nikad vise tako visoko? [bye]
e pa ljudi bash ne razmisljaju previshe kad se radi o spasavanju zive glave, tak da ja vjerujem u firmu ali nije mi neka hica za lovu pa sam josh uvijek u debelom gubitku u kojem cu izgleda i ostat neko poduze vrijeme[thumbsup]
Što su spasili oni koji su kupili po 1800, a prodali danas?
e pa ljudi bash ne razmisljaju previshe kad se radi o spasavanju zive glave, tak da ja vjerujem u firmu ali nije mi neka hica za lovu pa sam josh uvijek u debelom gubitku u kojem cu izgleda i ostat neko poduze vrijeme[thumbsup]
Što su spasili oni koji su kupili po 1800, a prodali danas?
Možda da sutra ne prodaju po 600kn
ili prekosutra za 300,00kn
Ovo sa USA neće proć nit nas zaobić!!
Usput ja sam ulazio na 1500 i na 1800 i nešto itno na 1250 ali nema namjeru prodat jer mi nije o glavu a smatram da sranje prave oni koji idu logiko danas prodam po 900 sutra ću kupit za 700 s tim da ne razmišljaju o dvije stvari da su in dan prije kupili po 1100 i da će ono sa 700 netko spustit na 500 koristeći se istom ne/logikom!