DLKV (Dalekovod d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DLKV (Dalekovod d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 20.12.2024. u 06:46
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
DLKV
3,44
12.530
3,638
3,42
3,44
-1,15%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/fsmVvoJ9qtnhzUUOriYl3A==.pdf

Dalekovod pred potpisom novog velikog ugovora u Norveškoj

“Dalekovod pred potpisom novog velikog ugovora u Norveškoj”

Zašto dionica ne raste? Ja sam previše izložen u dlkv inače bi barem tisućicu lupio po asku.😥

Zato što Erste izlazi ?

U ledu je imao inside, ko zna kaj ovdje znaju.

http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/hrvatska-iz-eu-fonda-dobila-722-milijuna-eura-sve-ce-se-uloziti-u-nove-prometne-projekte-ovo-su-najvazniji/6295951/

priprema dokumentacije za rekonstrukciju dionice željezničke pruge Oštarije-Škrljevo i dionice željezničke pruge Okučani-Vinkovci

pruga Oštarije-Škrljevo – 114 km
pruga Okučani-Vinkovci – 131,3 km

https://www.tportal.hr/biznis/clanak/krenuli-radovi-na-pruzi-dugo-selo-krizevci-20161017

Ako ovaj projekt od 36 km stoji 230 mil. eur-a, koliko će iznosi biti za ova gore dva navedena projekta?

Fino, fino, jedino mi nije jasno sta ce oni obnavljati prugu skrljevo-ostarije ili se radi nova trasa, i brza zeljeznica ili ostaje na ovim zavojima?

Cijena snažno u porastu, likvidnost jača,a komentara ni za lijek, svi valjda samo kupuju ili? 😀

Evo čisto usporedba i da pokrenemo malo diskusiju….
AUHR TK = 450 mil
DLKV TK = 560 mil

jel mi može netko činjenično i brojkama reći zašto?,

Na burzi se kupuje budučnost, Telsa je prošle godine proizveo 80 tisuča vozila a GM preko 10 mil., znači Tesla je proizveo manje od 1% onoga što je proizveo GM a Tesla na burzi vrijedi više od GM….

svijet trenutno percipira da je struja budučnost i u tom smislu Dalekovod ima svijetlu budučnost…

ok, slažem se….ajde mi recite u brojkama, onim osnovnim(prihod, rashodi, ebitda marža, eps), koja je to budućnost?, u brojkama…
možete uzeti i relevantne brojke iz prošlosti prije krize….

Energetska mreža u Europi je zastarjela, kaže mi čovjek iz branše da neki visoko naponski vodovi zbog gubitaka nisu uopče isplativi i da če se morati mijenjati, pa stalna održavanja.

A da ne pričamo da postoječa električna mreža jednostvno ne može izdržati prelazak auta na struju, brzo punjenje auta na struju traži velike napone. Stuttgart od iduče godine zabranjuje ulazak diselašima starijim od 3 god. u grad, Kina planira uvesti autoindustriji obavezni postotak prodaje električnih auta 8% od cijele prodane količine….stvari se u svijetu brzo događaju a posla če biti i previše…

New Report

Close