Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DLKV | 3,75 | 17.804 | 4,753 | 3,74 | 3,76 | 0,53% |
“Dalekovod pred potpisom novog velikog ugovora u Norveškoj”
U ledu je imao inside, ko zna kaj ovdje znaju.
priprema dokumentacije za rekonstrukciju dionice željezničke pruge Oštarije-Škrljevo i dionice željezničke pruge Okučani-Vinkovci
pruga Oštarije-Škrljevo – 114 km
pruga Okučani-Vinkovci – 131,3 km
https://www.tportal.hr/biznis/clanak/krenuli-radovi-na-pruzi-dugo-selo-krizevci-20161017
Ako ovaj projekt od 36 km stoji 230 mil. eur-a, koliko će iznosi biti za ova gore dva navedena projekta?
Fino, fino, jedino mi nije jasno sta ce oni obnavljati prugu skrljevo-ostarije ili se radi nova trasa, i brza zeljeznica ili ostaje na ovim zavojima?
Evo čisto usporedba i da pokrenemo malo diskusiju….
AUHR TK = 450 mil
DLKV TK = 560 mil
jel mi može netko činjenično i brojkama reći zašto?,
Na burzi se kupuje budučnost, Telsa je prošle godine proizveo 80 tisuča vozila a GM preko 10 mil., znači Tesla je proizveo manje od 1% onoga što je proizveo GM a Tesla na burzi vrijedi više od GM….
svijet trenutno percipira da je struja budučnost i u tom smislu Dalekovod ima svijetlu budučnost…
ok, slažem se….ajde mi recite u brojkama, onim osnovnim(prihod, rashodi, ebitda marža, eps), koja je to budućnost?, u brojkama…
možete uzeti i relevantne brojke iz prošlosti prije krize….
Energetska mreža u Europi je zastarjela, kaže mi čovjek iz branše da neki visoko naponski vodovi zbog gubitaka nisu uopče isplativi i da če se morati mijenjati, pa stalna održavanja.
A da ne pričamo da postoječa električna mreža jednostvno ne može izdržati prelazak auta na struju, brzo punjenje auta na struju traži velike napone. Stuttgart od iduče godine zabranjuje ulazak diselašima starijim od 3 god. u grad, Kina planira uvesti autoindustriji obavezni postotak prodaje električnih auta 8% od cijele prodane količine….stvari se u svijetu brzo događaju a posla če biti i previše…