Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DLKV | 3,73 | 4.415 | 1,184 | 3,72 | 3,74 | -0,53% |
2 OMF-a su se odmah aktivirala na strani prodaje čim je cijena došla na 15 kn, očito su to stavili kao gornju granicu gdje rasprodaju.
nema druge nego čekati bolja vremena
Ovdje je lako moguća nova dokapitalizacija po 10 kuna, Jednostavno je firma izgubila godinu i pol dana bauljajući u mjestu, trebat će im još keša da prežive 2017 jer do naplate ugovorenih poslova treba preživjeti a novi planirani poslovi baš ih i ne idu. Natječaji koje su naveli u prospektu su iza nas a objava nema. Zato i ne čudi što ovi fondovi i dalje kipaju jer vjerovatno namjeravaju učestvovati u novoj dokapitalizaciji ali po nižoj.Prije dvije godine se sve to činilo malo ružičastije nego sada.
2 OMF-a su se odmah aktivirala na strani prodaje čim je cijena došla na 15 kn, očito su to stavili kao gornju granicu gdje rasprodaju.
nema druge nego čekati bolja vremena
oni uvijek imaju računa prodati, kupili su veliku količinu i na 275 i na 10, ove po 10 prodaju i zarađuju, a one vode kao rizično ulaganje
Ne radi se tu o fondovima. Svih ovih 9 fondova iz top 10 imaju 4-5 milijuna dionica. Da je u njima problem to bi se počistilo za godinu do godinu i pol čak i s niskim intenzitetom trgovanja.
Problem je što nema ulagača u ovu dionicu. Mi koji smo uložili sudjelovali smo u dokapitalizaciji s namjerom da ublažimo ranije gubitke, a novi ulagači se očito boje ulagati u ovu dionicu jer poduzeće i dalje vode politički ustoličeni managmenti.
Vidite malo IGH, INGR, THNK, njima baš i ne fali optimizma, pitajte njih što će biti s građevinom, a ovo kao najuspješniji “građevinar” ne ide s mjesta dok su svi oni već negdje blizu oblaka.
Ma dajte ljudi, koliko negative ovdje, pa dionica je isla sa 10 na 15 u periodu nekoliko mjeseci. Po kojim kriterijima je to lose pitam se…
Sad cekamo godisnje, pa cemo vidjet dalje. Ili objavu novog posla.
Kažu da je na domaćim puno bolja marža
Projekti u pripremi Osim na spomenutim dionicama, HŽ Infrastruktura planira u 2018. krenuti s radovima na izgradnji dvokolosiječne pruge na dionici Križevci – Koprivnica – mađarska granica. Riječ je o projektu vrijednom 300 milijuna eura za koji je u tijeku izrada natječajne dokumentacije za izvođača radova, a projekt je financiran 85 posto sredstvima iz EU fondova. Također se planira aplicirati za modernizaciju pruge Zaprešić – Zabok (85 milijuna eura) i Vukovar – Vinkovci (71 milijun eura). U fazi projektiranja su drugi kolosijek dionice Rijeka – Škrljevo – Jurdani i modernizacija dionice Hrvatski Leskovac – Karlovac, Goljak – Skradnik i Dugo Selo – Novska.
Vaš link …
Evo i ekskluzive, baš se pitam tko će dobiti slijedeće poslove?