Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DLKV | 3,45 | 20.744 | 6,005 | 3,42 | 3,48 | 1,16% |
zgtrade
Badava vam vaše kalkulacije kad ide Dalekovod putevima Ingre…
Zašto baš Ingre??Zašto ne Atlantske plovidbe,Luke Ploče ili Tiska??
Ingra je isto građevinar kao i Dalekovod isto u sve večim gubicima. I INGRA je bila na 400 kuna a evo na uspod 7 kuna, zar ne vidite da se sličan scenarij sprema i na DLKV, samo klizi prema dole i nema uporišta.
jedino izgledan je HT
čekat,plakat i moliti se da ne ode ispod 100
bude li pad tržišta i u pondjeljak, vjerojatno će se DLKV tržiti po 12x kn….sranje od burze i gotovo
zgtrade
Badava vam vaše kalkulacije kad ide Dalekovod putevima Ingre…
Zašto baš Ingre??Zašto ne Atlantske plovidbe,Luke Ploče ili Tiska??
Ingra je isto građevinar kao i Dalekovod isto u sve večim gubicima. I INGRA je bila na 400 kuna a evo na uspod 7 kuna, zar ne vidite da se sličan scenarij sprema i na DLKV, samo klizi prema dole i nema uporišta.
jedino izgledan je HT
HT je moguće jedna od najprecenjenijih dionica na burzi. Da mif-ovi nemaju tamo večinu love koja im je u dionicama, te zbog toga zdušno brane cijenu, ht bi već bio na ~ 150kn….
Žao mi je ali svi koji se neće prije snaći, u mirovini će kopati po kontenjerima, ako će imati što za iskopati. Prihodi ht-a mogu samo padati, bez obzira što je ht bez kredita, kao kompanija može jedino u rikverc….
zgtrade
Badava vam vaše kalkulacije kad ide Dalekovod putevima Ingre…
Zašto baš Ingre??Zašto ne Atlantske plovidbe,Luke Ploče ili Tiska??
Ingra je isto građevinar kao i Dalekovod isto u sve večim gubicima. I INGRA je bila na 400 kuna a evo na uspod 7 kuna, zar ne vidite da se sličan scenarij sprema i na DLKV, samo klizi prema dole i nema uporišta.
jedino izgledan je HT
HT je moguće jedna od najprecenjenijih dionica na burzi. Da mif-ovi nemaju tamo večinu love koja im je u dionicama, te zbog toga zdušno brane cijenu, ht bi već bio na ~ 150kn….
Žao mi je ali svi koji se neće prije snaći, u mirovini će kopati po kontenjerima, ako će imati što za iskopati. Prihodi ht-a mogu samo padati, bez obzira što je ht bez kredita, kao kompanija može jedino u rikverc….
[/quote]
vidiš …. mogu im padati i rashodi. HT je visoko tehnološki razvijena tvrtka čija efikasnost može samo rasti. E sad što će padati brže, prihodi ili rashodi …
Dokapitalizirali po 245, cijena 130, gubitak 115 kn po dionici za naše mirovine, s druge strane osiguran povrat kredita bankama. Drugim riječima, d.n. i ostali vrli menageri mif-ova našim novcima vraćaju kredite dalekovoda bankama.
Izgubili zajedno sa osiguranjima u credo banci 150 milijuna kuna.
Samo minus, mirovine nećemo imati, sve će upropastiti jer mif-ove ne kontrolira nitko, a za upravljaćem sjede banke i pretaću tamo gdje su se zahebale. I tata bi sine, al tata bi već davno svirao klavir u remetincu……….
Previše je ovdje pesimizma. Nije DLKV u dobrom stanju ali daleko od toga da ga treba otpisati.
Trenutno je u fazi restrukturiranja.
Ima li netko informacije koliko je do sada smanjen broj radnika i koliko je za to plaćeno u vidu stimulativnih otpremnina?
Jednom kad se DLKV svede u okvire svojih realnih mogućnosti, bit će to opet OK firma.
P.S. skrenuo bih pažnju cijenjenim forumašima da sam o potrebama restrukturiranja pisao prije dosta vremena. Šteta što se tako dugo čekalo. Ali mislim da ni sad nije kašno.
_____________________
Disclaimer: Nemam dionice DLKV i ovo nije nagovor ni na kakvu akciju na burzi
Zgtrade odgovor ti je na jako niskom nivou a pitao sam jasno zašto putevima Ingre a ne Atlantske plovidbe,Luke Ploče ili Tiska jer mi dvogodišnji graf sugerira takvo pitanje.
Ingra je na grafu zasebni igrač i odvojila se u neke svoje puteve a ako zanemariš sve konkretne detalje koji se tiču nabrojnih firmi iz različitih sektora iz grafa je jasno da si na istom ako si prije dvije godine uložio novac u Dalekovod,Atlantsku plovidbu,LukuPloče ili Tisak.Kako je to moguće??
Od sto kuna si svugdje napravio četrdesetak manje ili više a mislio si da si se osigurao diverzifikacijom naprimjer.To je ono šta je tužno kad si već načeo temu za kim se ide.
P.S. skrenuo bih pažnju cijenjenim forumašima da sam o potrebama restrukturiranja pisao prije dosta vremena.
bravo majstore
vraćaju kredite dalekovoda bankama.
povećana je vjerojatnost preživljavanja banke u kojoj ti je ušteđevina