Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DLKV | 3,61 | 42.127 | 11,670 | 3,56 | 3,62 | -3,78% |
ide li se danas iznad 265?
U proteklih sat i petnaest minuta trgovali ste [potrošivši 5610,22 kn] ovako:
10:08:48 255,01 22
Uz pogled na ove danas nabacane vreće s pijeskom na asku ovdje svakim danom postaje sve bizarnije [thumbsup]
Planirana ulaganja u autoceste 3,05 milijardi kuna
Ukupne investicije u nove i izgrađene dionice autocesta u Hrvatskoj u ovoj godini planirane su u iznosu od 3,05 milijardi kuna, što je 23 posto više od ostvarenih ulaganja u 2010., objavila je Udruga koncesionara za autoceste s naplatom cestarine (HUKA).
Planirane investicije koncesionara u nove dionice autocesta iznose 2,58 milijardi kuna, što je u odnosu na ostvarene investicije prošle godine više za 20,4 posto. Ulaganja u izgrađene dionice planirana su u iznosu od 467,9 milijuna kuna, što je za 39,5 posto više nego prošle godine. U 2010. u izgradnju novih dionica autocesta investirano je 2,14 milijardi kuna, što je znatno manje u odnosu na 2009. godinu u kojoj su iznosile 4,96 milijardi kuna. U izgrađene dionice lani je uloženo 335,4 milijuna kuna tako da je ukupan iznos investicija u autoceste tijekom 2010. godine 2,48 milijardi kuna.
Najviše su u nove dionice investirale Hrvatske autoceste (HAC), 1,07 milijardi kuna. Koncesionar Autocesta Rijeka-Zagreb (ARZ), koji gospodari istoimenom autocestom investirao je 110,1 milijun kuna, Bina Istra 975 milijuna kuna, a Autocesta Zagreb-Macelj (AZM) po podacima HUKA-e nije investirala u nove dionice – ta autocesta dovršena je u cijeloj svojoj dužini. HAC prednjači i u investicijama u izgrađene dionice sa 290,6 milijuna kuna. ARZ je investirao 6,2 milijuna kuna, Bina Istra 15,3 milijuna kuna, a AZM 23,1 milijun kuna.
Ukupni prihodi od naplate cestarine na autocestama u Hrvatskoj tijekom 2010. godine bez PDV-a, iznosili su 1,98 milijardi kuna. Godinu ranije cestarine je naplaćeno za 1,99 milijardi kuna. HAC je lani naplatio 1,23 milijarde kuna, ARZ 447,2 milijuna kuna, Bina Istra 135 milijun kuna, a AZM 166,9 milijuna kuna cestarine, bez PDV-a.
http://www.poslovni.hr/vijesti/planirana-ulaganja-u-autoceste-305-milijardi-kuna-176013.aspx
i ovdje ima stvari koje se ticu dalekovoda
obožavam kad novinari ovako bacaju komentare ko bisere pred svinje. 100.000 MW instaliranog vjetra ne može nikako zamjeniti 158 nuklerki ko Krško jer je nuklerka bazna elektrana i raspoloživa više od 97% godišnje dok je vjetar u HR u najboljem slučaju 25%. stoga potrebno je 400.000 MW da se nadomjesti 158 Krškog. ali još bolje, četiri puta više posla za Dalekovod nego što novinari znaju [lol]
…kako je ova naša burza krenula,možda bi najbolje bilo da stavi ključ u bravu…džaba vremena i troškova…pa da se svi preselimo na Varšavsku… [angry]
??? Ne razumijem te.Tebi bi ovo trebalo odgovarati.Ti Dalekovod čekaš na 200 i niže.Na 240 si spominjala nekakve vrućice aktera na bidu.Šta sad opet ne valja?
U Sloveniji je Dalekovod dosta radio, a raditi će još i više.
http://www.balkans.com/sr/open-news.php?uniquenumber=99450
Dalekovod Inženjering in trgovina d.o.o.
Zavetiška 1, 1000 Ljubljana
E-mail: bogdan@dalekovod.si Tel: +386 1 2561 598
+386 1 2561 597
Fax: +386 1 2561 596
Ne, to nije dobro. To je odlično. Zamijenili su nepovoljno kratkoročno financiranje daleko povoljnijim dugoročnim (radi se o onih 240.000.000 od prije par tjedana).
Valjda će i ostatak znati pametno uložiti.. [thumbsup]