evo posla za Varteks, komunisti uvijek isti
a šta ako su autoceste nerentabilne? da li će tu biti dividende? nešto se ne vidim tu…
A gradjanima dionicarima ce onda bit u interesu da cijena cestarine bude sto veca.
Pa tko jadan bi ovo kupio….?
hahaha, vide da će im referendumom srušiti koncesiju autocesta pa bi sad dionice autocesta uvaljali građanima! e pa neće moći drugovi, kupujte si sami dionice autocesta!
Milanović mi izgleda kao da bi bio pristojan bauštelac, a kada napusti bauštelu, bio bi onaj pravi
pošteno, treba odrediti da se svatko tko na referendumu glasa protiv svojim potpisom obvezuje investirati u autoceste. inače se taj glas ionako ne može shvatiti ozbiljno i samo je šum u političkom prostoru.
čujte,
ja si bi ipak uzel jedan tunel,
za početak,
a sve zbog svjetla….
[emo_vrtimise]
II. JAVNE CESTE
Pravni status javnih cesta
Članak 3.
(1) . Javne ceste su javno dobro u općoj uporabi u vlasništvu Republike Hrvatske.
(2) Javne ceste se ne mogu otuđiti iz vlasništva Republike Hrvatske niti se na njima mogu stjecati stvarna prava
dakle, vlada nije vlasnik AC nego građani RH i kako to oni misle građanima prodati ono što je već njihovo???[emo_vrtimise]
nadalje, HAC i ARZ su su drž. tvrtke za PLANIRANJE I UPRAVLJANJE JAVNIM CESTAMA , da bi predmetne tvrtke mogle biti privatizirane potrebno ih je organizirati u D.D a kako su Javne ceste javno dobro u općoj uporabi u vlasništvu Republike Hrvatske tako se pravo upravljanja autocestom
može ostvariti jedino koncesijom a upravo referemdumskom inicijativom se traži izmjena Zakona o cestama na naćin da se izmjeni zakon u dijelu:
(4) Izgrađene javne ceste su strateški interes Republike Hrvatske i zabranjeno ih je davati u koncesiju za javne usluge.«.
stoga, na koji naćin oni to misle organizirati AC u D.D. ili operatora u D.D. i zatim ih privatiziratzi kada, ako referendum prođe i zabrani se koncesiranje, ceste i tako ne mogu prodati, tj. otuđiti iz vlasništva RH a operater ne može upravljati bez da mu se omogući koncesija???
[emo_vrtimise]
II. JAVNE CESTE
Pravni status javnih cesta
Članak 3.
(1) . Javne ceste su javno dobro u općoj uporabi u vlasništvu Republike Hrvatske.
(2) Javne ceste se ne mogu otuđiti iz vlasništva Republike Hrvatske niti se na njima mogu stjecati stvarna prava
dakle, vlada nije vlasnik AC nego građani RH i kako to oni misle građanima prodati ono što je već njihovo???[emo_vrtimise]
nadalje, HAC i ARZ su su drž. tvrtke za PLANIRANJE I UPRAVLJANJE JAVNIM CESTAMA , da bi predmetne tvrtke mogle biti privatizirane potrebno ih je organizirati u D.D a kako su Javne ceste javno dobro u općoj uporabi u vlasništvu Republike Hrvatske tako se pravo upravljanja autocestom
može ostvariti jedino koncesijom a upravo referemdumskom inicijativom se traži izmjena Zakona o cestama na naćin da se izmjeni zakon u dijelu:
(4) Izgrađene javne ceste su strateški interes Republike Hrvatske i zabranjeno ih je davati u koncesiju za javne usluge.«.
stoga, na koji naćin oni to misle organizirati AC u D.D. ili operatora u D.D. i zatim ih privatiziratzi kada, ako referendum prođe i zabrani se koncesiranje, ceste i tako ne mogu prodati, tj. otuđiti iz vlasništva RH a operater ne može upravljati bez da mu se omogući koncesija???
Kratko, jasno i jedino ispravno![emo_palacg] Potpisujem