Forbes u novom broju kaže: "Vrijeme za kupnju domaćih dionica".
Unutar toga se spominje DIOK-i, uz vrlo zanimljiv komentar!
Pročitati!
jel može link? nemogu naći tekst
[/quote]
Sorry, ali to je članak iz tiskanog izdanja, mislim da nema linka jer oni svoje članke ne objavljuju na webu.
Evo i Adria LNG se javila…..
…O povlačenju nema govora. Pratimo najnovije reakcije u Hrvatskoj, a termin 2017. će se preispitati…..
Jasno da HR ne treba prekidati razgovore s nekim drugim interesentima, iako neke stvari upućuju da je E.ON već donio FID!
Kroatien zeigt sich bei LNG-Terminal ungeduldig
Adria LNG, das Flüssiggas-Projekt auf Krk, hat für Kroatien noch immer Priorität. Doch dem Konsortium, an dem auch die OMV beteiligt ist, droht der Entzug der Lizenz.
http://www.wirtschaftsblatt.at/home/international/osteuropa/449240/index.do?
BTW – kako to da se naši novinari nisu upitali kakav je stav Adria LNG-a?
Jel tko prati BV od Diokija???? Čak 1,2 a dugova ko u priči, 720milja.
Bit će ovdje diskonta još 30-40%.
Datum objave: 30.11.2010 u 10:08h
Doha se nada raspisivanju natječaja za novog investitora
Katarani bi gradili veliki LNG na Krku
Hrvatska bi katarski plin plaćala vodom, a »3. maj« bi gradio brodove s tankovima u kojima se prevoziti može i plin u tekućem stanju i voda
Veliki investitori već su zainteresirani za jeftini led kao »nusprodukt« dopreme plina u tankerima u tekućem stanju
ZAGREB Nakon što je Darko Horvat, ravnatelj Uprave za energetiku pri Ministarstvu gospodarstva prošli tjedan javno dao nagovijestiti kako Vlada nema namjeru još dugo čekati međunarodni konzorcij Adria LNG da počne graditi veliki LNG terminal na Krku, aktualizira se pitanje ulaska drugih, potencijalnih ulagača u projekt, prvenstveno Katara. Podsjetimo, Horvat je kazao, što je bio prvi takav glas iz Vlade, da će Vlada, ako Adria LNG »izgubi želju oko lokacije odabrane za veliki LNG terminal, inzistirati na tome da na nju više ne polaže pravo«. Neće se dozvoliti, kazao je, da se lokacija predviđena za LNG izgubi time što nitko ne želi ništa napraviti.
Odgovor na pitanje je li Katar, službeno, još uvijek zainteresiran za ulazak u projekt na Krku, iz Dohe, nažalost, nismo uspjeli dobiti, no kako se neslužbeno može čuti, Katar je u stalnoj komunikaciji s Hrvatskom i nada se raspisivanju natječaja za odabir novog investitora, na koji bi se sigurno javio.
Višenamjenski led
Katarska je delegacija u Hrvatskoj dosad boravila nekoliko puta, jednako kao što je u Dohu u nekoliko navrata odlazilo i naše izaslanstvo. Za posjeta Luke Bebića Dohi lani Katar je, kao najveći svjetski proizvođač prirodnog plina, ponovio kako želi ulagati u Hrvatsku, pa tako i u gradnju LNG-a na Krku.
U Dohi je s hrvatskim izaslanstvom bio i prof. dr. sc. Ivan Miloš s riječkog Veleučilišta, član Sekcije za luke HAZU-a, koji radi na projektu XI. europskog cestovnog koridora u kojem LNG na Krku, kako kaže, ima značajnu ulogu.
Za njegovog boravka u Dohi, napominje, čak je spomenuta i ideja da bi Kataru Hrvatska plin plaćala – vodom. I ta se ideja, napominje, može realizirati, pri čemu bi »3. maj« gradio reverzibilne brodove s rostfrei tankovima u kojim se prevoziti može i, neotrovan, prirodni plin u tekućem stanju, i, natrag u Katar, hrvatska voda. Njegova ideja koja je dobila, međutim, konkretniji epilog jest korištenje leda koji nastaje ponovnim pretvaranjem plina iz tekućeg u plinovito stanje, u višenamjenske svrhe na Krku.
Svjetsko čvorište
Ukapljeni prirodni plin, da bi se u većim količinama iz zemlje izvoznice u Hrvatsku dovezao brodom, mora biti rashlađen na temperaturi od minus 161 stupanj, na kojoj se iz plinovitog pretvara u tekuće stanje, i time smanjuje svoj volumen za 585 puta. Kako predlaže prof. Miloš, koji je u poduzeću »Luka« Rijeka proveo najveći dio svog radnog vijeka, na Krku bi se zatim kroz izmjenjivače topline dobivao besplatni led, za koji je već pokazan interes velikih investitora. Nakon objave ovoga prijedloga, ističe, već je stigla ponuda strateškog partnera iz SAD-a, Atlante, tvrtke koja servisira velike transatlantske avione, i koja bi na Krku gradila veliku remontnu bazu za testiranje zrakoplova na temperaturi od minus 127 celzijevaca. Kod nas bi, naime, dobivali jeftini led kao »nusprodukt« dopreme plina u tankerima u tekućem stanju. Taj led, pojašnjava profesor, inače čini 90 posto sveukupnih troškova u postojećoj remontnoj bazi u SAD-u. Osim toga, za led su zainteresirani i frigo brodari iz Nizozemske, koji bi na Krku gradili frigo-kontejnerski terminal, kolokvijalno, velike »hladnjače«, zahvaljujući kojima bi Krk postao svjetsko čvorište kondicioniranih tereta, velika burza hrane i cvijeća koja bi, u konačnici, tražila i razvoj Cargo – zračnog terminala u postojećoj zračnoj luci Rijeka. Sve u svemu, zaključuje prof. Miloš, ogroman broj novih radnih mjesta i velik gospodarski uzlet cijele Hrvatske, no sve ukoliko se izgradi LNG.
U Dohi je s hrvatskim izaslanstvom bio i prof. dr. sc. Ivan Miloš s riječkog Veleučilišta, član Sekcije za luke HAZU-a, koji radi na projektu XI. europskog cestovnog koridora u kojem LNG na Krku, kako kaže, ima značajnu ulogu.
Za njegovog boravka u Dohi, napominje, čak je spomenuta i ideja da bi Kataru Hrvatska plin plaćala – vodom. I ta se ideja, napominje, može realizirati, pri čemu bi »3. maj« gradio reverzibilne brodove s rostfrei tankovima u kojim se prevoziti može i, neotrovan, prirodni plin u tekućem stanju, i, natrag u Katar, hrvatska voda. Njegova ideja koja je dobila, međutim, konkretniji epilog jest korištenje leda koji nastaje ponovnim pretvaranjem plina iz tekućeg u plinovito stanje, u višenamjenske svrhe na Krku.
Svjetsko čvorište
Ukapljeni prirodni plin, da bi se u većim količinama iz zemlje izvoznice u Hrvatsku dovezao brodom, mora biti rashlađen na temperaturi od minus 161 stupanj, na kojoj se iz plinovitog pretvara u tekuće stanje, i time smanjuje svoj volumen za 585 puta. Kako predlaže prof. Miloš, koji je u poduzeću »Luka« Rijeka proveo najveći dio svog radnog vijeka, na Krku bi se zatim kroz izmjenjivače topline dobivao besplatni led, za koji je već pokazan interes velikih investitora. Nakon objave ovoga prijedloga, ističe, već je stigla ponuda strateškog partnera iz SAD-a, Atlante, tvrtke koja servisira velike transatlantske avione, i koja bi na Krku gradila veliku remontnu bazu za testiranje zrakoplova na temperaturi od minus 127 celzijevaca. Kod nas bi, naime, dobivali jeftini led kao »nusprodukt« dopreme plina u tankerima u tekućem stanju. Taj led, pojašnjava profesor, inače čini 90 posto sveukupnih troškova u postojećoj remontnoj bazi u SAD-u. Osim toga, za led su zainteresirani i frigo brodari iz Nizozemske, koji bi na Krku gradili frigo-kontejnerski terminal, kolokvijalno, velike »hladnjače«, zahvaljujući kojima bi Krk postao svjetsko čvorište kondicioniranih tereta, velika burza hrane i cvijeća koja bi, u konačnici, tražila i razvoj Cargo – zračnog terminala u postojećoj zračnoj luci Rijeka. Sve u svemu, zaključuje prof. Miloš, ogroman broj novih radnih mjesta i velik gospodarski uzlet cijele Hrvatske, no sve ukoliko se izgradi LNG.
Bojana MRVOŠ PAVIĆ
Strava. MI ne znamo novce pokupiti sa ceste. Prestrašno.
sve dobre vijesti se nižu jedna za drugom, a pomaka nikakvog?????
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/uxhhPVL4DRphDZibjjdJSQ==.pdf
Strava. MI ne znamo novce pokupiti sa ceste. Prestrašno.
Ne..prestrašno je da par ovčara i jedan kravar…u suradnji s jednim šumarom koji je osvanuo u Njivicama..te još par pacijenata koji imaju JAKO dobro plaćene poslove u lokanoj izgradnji vikendica ili turističkoj agenciji,dakle,šačica likova ,diktiraju tako veliki projekat .
MOL preuzima INA-u, jeli ovaj podcjenjeni biser sljedeća meta agresivnog regionalnog petrokemijskog sektora? Zašto ne? Sve je moguće.
Je, meta je, naplate duga za plin
Madjari imaju svoju petrokemiju i sta ce im ovo?
Je, meta je, naplate duga za plin
Madjari imaju svoju petrokemiju i sta ce im ovo?
PVC, VCM, BMW… sava reci mu.
E.ON prodao udjel od 3,5% u Gazpromu za 2,8 milijardi funti – sada će lakše krenuti u Adria LNG.
@James Knox
Ima dosta interesenata – Arapi, Polimeri Europa……
A sada će i MOL budući da nije prodan plinski business tražiti nekoga kome treba puno plina – Dioki je tu kompatibilan njihovom TVK-u.