Gle ovo!!!
GDF SUEZ has become the second non-capacity holder to deliver a cargo to Italy’s Adriatic LNG terminal, however market participants said the move was unlikely to spark a regular trend.
…GDF SUEZ has stated a goal to achieve a 10% share of the Italian gas market. Market participants said the entry capacity into Rovigo, which amounted to nearly €5.00/MWh ($1.86/MMBtu) for a conventional cargo, made using the terminal uncommercial in normal circumstances…..
Troškovi 0,065US dolara po m3!!!!
Pa da na Krku naplaćuju duplo manje to je prihod za konzorcij od 325 milijuna dolara godišnje na bazi 10 milijardi m3!
http://www.lngworldnews.com/italy-gdf-suez-delivers-cargo-to-adriatic-lng-terminal/
Ovakav posao s LNG-om i ovakvi prihodi vlasnika LNG terminala su zasigurno lijep mamac za Adris da se dočepa RWE-ova udjela u Adria LNG-u?
Objava ulaska Adrisa u LNG projekt lijepo će pogurati cijenu dionice [thumbsup]
Objava ulaska Adrisa u LNG projekt lijepo će pogurati cijenu dionice [thumbsup]
Ti kao da ništa nisi naučio zadnjih par godina
naučio sam da svaka vijet pogura dionicu i onda mogu zaraditi za burek [thumbsup]
Na ovom topiku ima vjesti kolko oces a dionica ko da je u zivom pjesku, gore tesko a dole kako god oces.
Uh je se zakuhalo i zahuktalo – jučer Frattini, danas Mangold….
Jučer smo vidjeli što žele Talijani, a evo što interesIra Švabe – kako pametno uložiti uložiti 4 milijarde eura!
…. Deutsche Unternehmen signalisieren aber insbesondere im Hinblick auf die anstehende EU-Mitgliedschaft großes Interesse am kroatischen Markt. Im Rahmen des wirtschaftspolitischen Dialogs zwischen Deutschland und Kroatien stehen Projekte im Umfang von mehr als vier Milliarden Euro zur Realisierung an. Konkret geht es um die Energieversorgung, wie zum Beispiel den Neubau von Kraftwerken und eines LNG-Terminals, um Tourismusprojekte, um Investitionen in Flughäfen und im Bereich Umwelttechnik. Die Finanzierung dieser Projekte ist trotz wirtschaftlicher Turbulenzen weitgehend ohne staatliche Mittel gesichert.
http://www.ost-ausschuss.de/kroatien
Terminal je jedan a svi ni ga htjeli!!!!
Uh je se zakuhalo i zahuktalo – jučer Frattini, danas Mangold….
Jučer smo vidjeli što žele Talijani, a evo što interesIra Švabe – kako pametno uložiti uložiti 4 milijarde eura!
…. Deutsche Unternehmen signalisieren aber insbesondere im Hinblick auf die anstehende EU-Mitgliedschaft großes Interesse am kroatischen Markt. Im Rahmen des wirtschaftspolitischen Dialogs zwischen Deutschland und Kroatien stehen Projekte im Umfang von mehr als vier Milliarden Euro zur Realisierung an. Konkret geht es um die Energieversorgung, wie zum Beispiel den Neubau von Kraftwerken und eines LNG-Terminals, um Tourismusprojekte, um Investitionen in Flughäfen und im Bereich Umwelttechnik. Die Finanzierung dieser Projekte ist trotz wirtschaftlicher Turbulenzen weitgehend ohne staatliche Mittel gesichert.
http://www.ost-ausschuss.de/kroatien
Terminal je jedan a svi ni ga htjeli!!!!
Evo ja vas kolega poslušao te jučer i danas kupio nešto siće jer mi se nekako previše kuha oko LNG-a. [thumbsup]
Uh je se zakuhalo i zahuktalo – jučer Frattini, danas Mangold….
Jučer smo vidjeli što žele Talijani, a evo što interesIra Švabe – kako pametno uložiti uložiti 4 milijarde eura!
…. Deutsche Unternehmen signalisieren aber insbesondere im Hinblick auf die anstehende EU-Mitgliedschaft großes Interesse am kroatischen Markt. Im Rahmen des wirtschaftspolitischen Dialogs zwischen Deutschland und Kroatien stehen Projekte im Umfang von mehr als vier Milliarden Euro zur Realisierung an. Konkret geht es um die Energieversorgung, wie zum Beispiel den Neubau von Kraftwerken und eines LNG-Terminals, um Tourismusprojekte, um Investitionen in Flughäfen und im Bereich Umwelttechnik. Die Finanzierung dieser Projekte ist trotz wirtschaftlicher Turbulenzen weitgehend ohne staatliche Mittel gesichert.
http://www.ost-ausschuss.de/kroatien
Terminal je jedan a svi ni ga htjeli!!!!
Evo ja vas kolega poslušao te jučer i danas kupio nešto siće jer mi se nekako previše kuha oko LNG-a. [thumbsup]
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To je gotova stvar.
Nadam se da će i mediteranski vinilni lanac proći. Imam puno razloga da vjerujem u uspješnu realizaciju..
Vinyls, Berlusconi incontrerà una rappresentanza dei lavoratori
Il presidente del Consiglio Silvio Berlusconi riceverà venerdì 24 settembre a Palazzo Chigi una rappresentanza dei lavoratori della Vinyls autoreclusi da oltre 200 giorni nell’ex carcere dell’Asinara, dopo la chiusura del loro stabilimento.
Lo ha comunicato oggi lo stesso presidente del Consiglio al senatore Giuseppe Pisanu che il 6 settembre scorso si era recato all’Asinara su invito dei lavoratori. "Dopo averli ascoltati – dichiara Pisanu – ho approfondito in varie sedi i problemi della loro azienda, ne ho poi parlato con il sottosegretario Letta e infine ne abbiamo discusso insieme col presidente Berlusconi. Il presidente del Consiglio, che peraltro conosceva la vicenda, ha accolto volentieri la richiesta di incontro avanzata dai lavoratori, verso i quali ha espresso rispetto e ammirazione per la compostezza e la civiltà della loro lotta. Naturalmente – conclude il senatore Pisanu – ho informato il presidente della Regione Cappellacci che mi ha ribadito il suo fattivo impegno per il salvataggio della Vinyls".
http://www.unionesarda.it/Articoli/Articolo/196249?
Venerdì 17 settembre 2010 19.53
Vrlo poučno o pitanju što nam nudi LNG – USA to odavna ima pa ima i manje problema oko cijene nafte.
Vos Logistics, together with Mercedes-Benz Nederland, LNG Europe, Van Gansewinkel and Indox CryoEnergy Spain, has taken the initiative to enable trucks in the Netherlands to run on environmentally friendly LNG (Liquefied Natural Gas).
…A truck running on LNG therefore has a range of more then 1,000 kilometres. Natural gas is the cleanest of the fossil fuels. In comparison with trucks with Euro 5 Diesel engines, CO2 emissions are 30% lower and particulate emissions 85% lower.
http://www.lngworldnews.com/vos-logistics-opens-first-lng-filling-station-in-the-netherlands/
Kad smo već na prijevozu…..Ako netko posjeduje 50-100 kamiona i cisterni….
DIOKI / DINA, renomirane petrokemijske tvrtke koje se bave proizvodnjom polimera i organskih petrokemikalija i jedan su od vodećih izvoznika u RH, raspisuju
NATJEČAJ
Za obavljanje usluga prijevoza sa proizvodnih lokacija:
1. DIOKI d.d. Zagreb, Žitnjak bb:
cestovnog prijevoza granulata (kamioni/silosi), u domaćem i međunarodnom prometu
cestovnog prijevoza etilena autocisternama u vlasništvu DIOKI d.d. u domaćem i međunarodnom prometu
2. DINA Petrokemija d.d. Omišalj, Poje bb:
cestovnog prijevoza granulata (kamioni/silosi), u domaćem i međunarodnom prometu
Ukupno preko 8.000 prijevoza godišnje.