DIOK (DIOKI d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DIOK (DIOKI d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

PVC STREAM REPORT EUROPE
June 02, 2010 S MONTH

http://www.cmaiglobal.com/Marketing/Samples/PVCSR_Summary.pdf

ZG lokacija i je pred zatvaranjem, to niko ne osporava i to je vidljivo iz programa zbrinjavanja, ne održavanja pogona i remonta, samo ne zaboravite da se DINA još uvijek ne pokriva i sve se izvlači praktično iz jednog pogona u ZG s tim da ostaju krediti , zastarjela tehnologija i mnogo faktora protiv kojih se ne može a tu je i veliku ulogu odigrala vlada RH jer je uništila sve pa tako i ovoj firmi neda disati, no ja vjerujem da jednog dana bude DINA imala dobru perspektivu s tim da logistika bude ostala u ZG, možda ne na žitnjaku ali i lokacija ZG bude živila kao administrativni dio tvrtke, možđda nekih 30-tak jludi.


ZG lokacija i je pred zatvaranjem, to niko ne osporava i to je vidljivo iz programa zbrinjavanja, ne održavanja pogona i remonta, samo ne zaboravite da se DINA još uvijek ne pokriva i sve se izvlači praktično iz jednog pogona u ZG s tim da ostaju krediti , zastarjela tehnologija i mnogo faktora protiv kojih se ne može a tu je i veliku ulogu odigrala vlada RH jer je uništila sve pa tako i ovoj firmi neda disati, no ja vjerujem da jednog dana bude DINA imala dobru perspektivu s tim da logistika bude ostala u ZG, možda ne na žitnjaku ali i lokacija ZG bude živila kao administrativni dio tvrtke, možđda nekih 30-tak jludi.

Ne miješaj ZG lokaciju s PJ Etilen!
Etilen je najveći gutač love – troši oko 90% plina, a radi s pola kapaciteta!
A to nije u domeni poslovodstva Diokija nego Ine!
Ako Ina nema etana logično je da se PJ Etilen pogasi. ENDE


Ako Ina nema etana logično je da se PJ Etilen pogasi. ENDE

Točnije bi bilo – ako Ina NEDA etana. A neda. A gasenjem Etilena gasi se i ZG lokacija. Steta bi to bilo, ali jbg etana izgleda niotkuda…



Ako Ina nema etana logično je da se PJ Etilen pogasi. ENDE

Točnije bi bilo – ako Ina NEDA etana. A neda. A gasenjem Etilena gasi se i ZG lokacija. Steta bi to bilo, ali jbg etana izgleda niotkuda…
[/quote]

Netočno – zašto bi se gasilo PS, EPS I LDPE postrojenje?
Polietilen se bez problema dobije iz HIP Petrohemije u zamjenu za primarni benzin.
Zašto je isporuka etana pala na cca 45 kt to ja neznam – ali u Ugovorima Prirodnog plina doo o isporuci plina potrošačima podignuta je razina etana na do 7%.


PVC STREAM REPORT EUROPE
June 02, 2010 S MONTH

http://www.cmaiglobal.com/Marketing/Samples/PVCSR_Summary.pdf


sava,
Ovo je odličan dokument. Može se puno korisnih informacija dobiti.
Ono što se vidi je da su margine bile negativne dosta vremena, ali to vrijeme prolazi i od slijedeće godine se vide konkretne pozitivne margine. Isto tako je vidljivo da za EU proizvođače, a tako i za DIOK-i pad vrijednosti EUR-a ima pozitivan učinak, jer se postižu vrlo konkurentne cijene na USD tržištima, a recimo Turska je takva.
Vidi se isto tako da Omišalj postaje dosta jaki igrač u širim razmjerima. Očito je da je pozicija izvrsna za veće poslove, jer uzmimo realno..koliko košta izvoz PVC-a iz recimo Mađarske u Tursku, a koliko iz Omišlja..slično vrijedi i za uvoz etilena, ako ti nije postrojenje negdje u susjedstvu..
Generalno gledano, Omišalj ima odličnu šansu i perspektivu u širim razmjerima, drugi je par rukava koliko će Ježić i ekipa biti sposobni osigurati povoljnu i sigurnu opskrbu sirovinama i plasirati to po dobrim cijenama poslije.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!


Netočno – zašto bi se gasilo PS, EPS I LDPE postrojenje?
Polietilen se bez problema dobije iz HIP Petrohemije u zamjenu za primarni benzin.
Zašto je isporuka etana pala na cca 45 kt to ja neznam – ali u Ugovorima Prirodnog plina doo o isporuci plina potrošačima podignuta je razina etana na do 7%.

Ako se gasi Etilen, tada bi trebalo osigurati i transportirati cca 55 tisuća tona etilena od nekud npr Pančeva. To se vlakom ne moze, jedino auto cisternama. Ne znam koliko je to realno izvedivo, velika je to količina i veliki troškovi. A i pitanje je kako sada stoje sa Pančevom jer su primarni benzin kupovali od Ine, a sada si s Inom i nisu u nekim odnosima. A i pitanje je kolika je uopce cijena tako dobivenog etilena.

A PS i EPS su samo "nadogradnja" linije etilen-polietilen, koja je bila glavni izvor love dok je bilo dosta etana. Znači ako stane Etilen, IMO, ostaju ova druga postrojenja na nekoj granici rentabilnosti i ogromno zemljište koje vrijedi hrpu love. Nekako mi se cini da je vlasnicima puno zanimljivija druga opcija.

No mozda se situacija s etanom i okrene, nikad ne znas.

A mislim, sve su ovo samo nagađanja, šta će biti to jedino vlasnici znaju.


sava,
Ovo je odličan dokument. Može se puno korisnih informacija dobiti.
Ono što se vidi je da su margine bile negativne dosta vremena, ali to vrijeme prolazi i od slijedeće godine se vide konkretne pozitivne margine. Isto tako je vidljivo da za EU proizvođače, a tako i za DIOK-i pad vrijednosti EUR-a ima pozitivan učinak, jer se postižu vrlo konkurentne cijene na USD tržištima, a recimo Turska je takva.
Vidi se isto tako da Omišalj postaje dosta jaki igrač u širim razmjerima. Očito je da je pozicija izvrsna za veće poslove, jer uzmimo realno..koliko košta izvoz PVC-a iz recimo Mađarske u Tursku, a koliko iz Omišlja..slično vrijedi i za uvoz etilena, ako ti nije postrojenje negdje u susjedstvu..
Generalno gledano, Omišalj ima odličnu šansu i perspektivu u širim razmjerima, drugi je par rukava koliko će Ježić i ekipa biti sposobni osigurati povoljnu i sigurnu opskrbu sirovinama i plasirati to po dobrim cijenama poslije.

da, slažem se

EDC – DINA-Petrokemija Omisalj, Croatia 150kt Q3 2010
VCM – DINA-Petrokemija Omisalj, Croatia 160kt Q3 2010
PVC – DINA-Petrokemija Omisalj, Croatia 120kt Q1 2011

http://www.cmaiglobal.com/Marketing/Samples/PVCSR_Summary.pdf

Ima li komentara na ovaj itinerer i na iskazane količine?
Glede HIP Petrohemije suradnja je dogovarana na razini ministara gospodarstva prije godinu dana. To možete naći na ICIS-u.
Uostalom imali smo oko 20 cisterni za željeznički prijevoz tako da ako nisu prodate, a nadam se da nisu, imamo jeftin prijevoz!

@sava,
Je li ovo postrojenje za EDC ono originalno iz 1984.godine? Zašto onda uvoz EDC-a iz Italije?

Koliko ja znam govorilo se o VCM postrojenju od 200.000 tona, a ne 160.000.

Ovo sa željeznicom je OK za ZG lokaciju, za Omišalj to ne igra..

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

To i mene buni – OPORTUNIST je govorio o sasvim drugom postupku!
EDC/VCM bi trebao izgledati ovako nekako…..

http://www.vinnolit.de/vinnolit.nsf/id/DE_VCM-Process

Šta ti misliš kakva je uloga ENI-ja ( SYNDIAL spa ) u cijeloj priči obzirom da su spriječili RAMCO da preuzme Vinyls Italia spa?
Obzirom da su klor isporučili DINI može li se očekivati neka dublja veza i čvršća integracija talijanske i hrvatske vinilne industrije?
Kakva bi to bila vijest da Dioki uspije u namjeri preuzimanja Vinyls Italije ( naravno ako je točna informacija iz Italije ).
Dužan sam ti navode o razgovoru Petrohemija – Dioki o opskrbi etilenom ali i o other strategic deals.

http://www.icis.com/Articles/2009/06/03/9222047/serbias-hip-petrohemija-croatias-dioki-exploring-possible-deals.html

Prijevoz se može vršiti i riječnim tokovima što je jeftinije od željeznice!

MALI REZIME
1.DINA-vječiti teret okija,stalna hipoteka dugova koju sanira zg.lokacija
sada proširenim kapacitetima možda i dođe do do neke zarade ali treba vratiti dugove novonastalih kredita.
2.zg.lokacija radi punim kapacitetom ostvaruje prihode te vrača dugove nastale na dini iz prošlosti i sadašnjosti
sada još jedno pitanje
u doba šelebaja nema plina ,stvaraju se uvjeti za ulazak JEŽIČA dolaskom njega plina ko uprići ali INA je HRVATSKA,preuzimanjem MOLA nema plina
DAKLE ili je vrijeme za promjenu vlasnika ili ubijanje konkurenta na tržištu nikako da je zg.lokacija neisplativa
ili zadnja opcija gazdi treba keš od prodaje zg lokacije za zatvori ciklus na krku

New Report

Close