DIOK (DIOKI d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DIOK (DIOKI d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

…anketa!!!…neka se svaki član (tko želi) ovog foruma izjasni oko gradnje LNG terminala!!!…

1. DA
2. NE
3.SUZDRŽAN

...moj je traktor najjjveči i najjjljepši u selu...

…ja Jaal…

3.SUZDRŽAN

...moj je traktor najjjveči i najjjljepši u selu...


…anketa!!!…neka se svaki član (tko želi) ovog foruma izjasni oko gradnje LNG terminala!!!…

1. DA
2. NE
3.SUZDRŽAN

Ti si stvarno bolesnik – zašto se javljaš i LAŽEŠ?
Kapaciteti na interkonekciji Mađarska – Slovačka se već prodaju a ti dovodiš u pitanje LNG terminal. Žalosno!
http://www.eustream.sk/en_media/en_press-releases/eustream-and-fgsz-starting-binding-registrations-for-the-gas-interconnector-between-slovakia-and-hungary

uh, ružno…hoćemo li na povjesni minimum

Kune nisu problem, kuna nema

JA DOKUPIO JOŠ………….
IMAM LOVE I VOLIO BI DA MOGU JOŠ KUPOVATI PO OVIM SMJEŠNIM CJENAMA…………

[thumbsup]

POŠTOVANI KOLEGA ===DELUX===VI STE JEDNA OBIČNA DRUMSKA- BRDSKO- PLANINSKA BUDALETINA

Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva danas je na svojoj internetskoj stranici objavilo Rješenje da je zahvat izgradnje terminala za ukapljeni prirodni plin (LNG terminal) na otoku Krku prihvatljiv za okoliš uz primjenu mjera zaštite okoliša i mjera zaštite ekološke mreže, s planom provedbe i uz program praćenja stanja okoliša, priopćio je danas Adria LNG, nositelj zahvata
U priopćenju navode kako je ‘time nakon nešto više od godine dana uspješno završen postupak procjene utjecaja na okoliš u kojem je aktivno sudjelovala sva zainteresirana javnost’. Dodaju kako su oni prvi investitor u Hrvatskoj koji je u dogovoru s Ministarstvom objavio cjeloviti tekst Studije utjecaja na okoliš na svojim internetskim stranicama te proveo i edukativnu kampanju u namjeri da što bolje informiraju lokalnu zajednicu o LNG-u, elementima projekta i njegovom utjecaju na okoliš. Navode da su otvorenom i transparentom komunikacijom tako bitno unaprijedili praksu sudjelovanja javnosti u postupku procjene utjecaja na okoliš u Hrvatskoj.

‘Pozitivno Rješenje o prihvatljivosti Adria LNG projekta za okoliš važno je za daljnji nastavak projekta. Zahvaljujući podršci Vlade RH prošle smo godine postigli značajan napredak’, izjavio je Michael Mertl, generalni direktor Adria LNG. Slijedom tog Rješenja Adria LNG namjerava u najskorije vrijeme podnijeti zahtjev za izdavanje lokacijske dozvole, koja je ključna za uspješnu realizaciju projekta.

U priopćenju se također ističe kako se lokacija hrvatskog LNG terminala na otoku Krku smatra jednom od najboljih na sjevernom Jadranu. Njena konkurentna prednost ogleda se u dubini mora, pristupu plinskoj mreži, dobrom položaju u odnosu na glavne opskrbljivače na Srednjem istoku ili sjevernoj Africi te smještaju u već postojećoj industrijskoj zoni s prihvatljivim utjecajem na okoliš.

Adria LNG navodi i kako će u prvoj fazi godišnji kapacitet uplinjavanja na LNG terminalu iznositi 10 milijardi kubičnih metara prirodnog plina. Osim što će osigurati dobavu plina Hrvatskoj, opskrbljivat će i susjednu Italiju, Sloveniju, Austriju i Mađarsku. Ovo ulaganje vrijedno 800 milijuna eura zajedno s izgradnjom plinovoda premašit će jednu milijardu eura, navodi se u priopćenju.

Iz Adria LNG također navode kako je Vlada prepoznala važnost ovog projekta proglasivši ga projektom od interesa za Republiku Hrvatsku. Krajem 2009. i Ministarsko vijeće Energetske zajednice ga je uvrstilo na popis projekata od regionalnog značaja.

...moj je traktor najjjveči i najjjljepši u selu...

Bosanac časti još neko vrijeme. Ciljano rušenje od siječnja, znači "domaći zadatak" ili rasprodaja, u ovo drugo sumnjam jer se obavlja diletantski.Ukoliko je cilj izlazak iz dionice onda se ne radi na ovako sileđijski i primitivan način, jednosmjerno.Profesionalni izlazak karakterističan je, dva koraka po kupnji ,pa jedan manji korak po prodaji da se kupnja bolje konsolidira, a čak nešto prodaš i na prodajnoj strani.

KOLEGA ISTOG SMO MIŠLJENJA…………

VIDLJIVO JE IZ AVIONA………

I BAŠ ZBOG TOGA KUPUJEM……..

POŠTOVANI KOLEGA ===DELUX===VI STE JEDNA OBIČNA DRUMSKA- BRDSKO- PLANINSKA BUDALETINA


Bosanac časti još neko vrijeme. Ciljano rušenje od siječnja, znači "domaći zadatak" ili rasprodaja, u ovo drugo sumnjam jer se obavlja diletantski.Ukoliko je cilj izlazak iz dionice onda se ne radi na ovako sileđijski i primitivan način, jednosmjerno.Profesionalni izlazak karakterističan je, dva koraka po kupnji ,pa jedan manji korak po prodaji da se kupnja bolje konsolidira, a čak nešto prodaš i na prodajnoj strani.

Možda je MARIJAN FILIPOVIĆ – zaporka! [cool]

EVO UPALO JOŠ PO 115…………..

DAREŽLJIVI STE DANAS ČUDO JEDNO……………

POŠTOVANI KOLEGA ===DELUX===VI STE JEDNA OBIČNA DRUMSKA- BRDSKO- PLANINSKA BUDALETINA



…malčice o gradnji terminala…

…od gradnje LNG-a, domaćim tvrtkama tek mrvice…

Procjena je da domaći izvođači mogu odraditi oko 40-50% investicije – dakle radi se o MRVICI od 320-400 milijuna eura. Treba dobro paziti da MRVICA ne padne nekome na nogu.

U eksploataciji Plinacro može očekivati prihode od cca 150 milijuna eura godišnje od transporta plina s terminala.
Operator LNG terminala ( Dioki? ) može također inkasirati oko 100-150 milijuna eura godišnje.

Dakle to su te mrvice koje će BDP Hrvatske podići za oko 0,6%!!!!
[/quote]

…evo što izjavljuje Mertl na upit novinara…

…možete li mi na primjeru jednog usporedivog LNG terminala reći o kolikim je godišnjim prihodima riječ???…
…to se ne može uspoređivati jer je svaki terminal specifičan. Govorimo li o Krku, cilj investitora nije zarađivati novac na infrastrukturi terminala. Terminal je samo postrojenje koje omogućuje pristup tržištu, a profit će se stvarati trgovinom plinom. Komercijalni koncept za terminal bit će poslovanje bez gubitaka, a za otplatu investicije trebat će od 10 do 15 godina…

* Mertl koji bi trebao po difoltu biti najinformiraniji čovjek po tom pitanju, "ne zna ništa o ciframa) (poslovna tajna), a ti ih sipaš iz rukava…da ne spominjem tvoje gafove odnosno "pumpanje" s Katarom, Statoilom, Orclom i drugim stvarima…a za neke informacije sam se ajmo reći i fizički uvjerio da nisu vjerodostojne….ipak malo putujem po svijetu, pa čujem iz prve ruke…svakodnevno "lifraš" tekstove na engleskom, koji nemaju veze s predmetnim forumom…nisam primjetio da iste takve tekstove prenose i naši mediji!!!…ipak bi to onda trebao biti neki događaj…od važnosti…kroz postove dijeliš ljudima okolo packe, jer predstavljaš sebe kao velikog ekonomskog stručnjaka i lobista…da baš!!!…imao bih ti što šta reć o tome…ali bit ću suzdržan…ne zaboravi, sve su informacije manje više dostupne…i zar sam lažov ako iznosim svoje mišljenje???…zar se moje ili tvoje mišljenje odražava na cijenu dionice???…spomenuo sam ti već, promjeni retoriku…sagledaj stvari iz druge perspektive…

...moj je traktor najjjveči i najjjljepši u selu...

Dobro je MF popravio likvidnost na DIOK-iju

Vidi se odmah dosta veći interes. Koliko on tuče po bidu, toliko bid jača.

Meni se čini da postoji dosta veliki interes na kupnji.

Za mene je ključno pitanje, a vjerujem za većinu koji ulažu u DIOK-i, koliko je nisko spreman ići MF?
[wink]

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

New Report

Close