DIOK (DIOKI d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DIOK (DIOKI d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

…bi INA, PLINACRO i HEP da nije participacije…sve bi oni…
…a HEP već potrošio 200 milja za razno-razna istraživanja…naših novaca!!!…

...moj je traktor najjjveči i najjjljepši u selu...

…eh da smo mi majstori, bilo bi ovih 75% naše, a ostatak njihov…i već bi terminal bio napola gotov…ipak je to posao stoljeća, zar ne???…ali Evropska regulativa kaže: tako, tako i tako…RH???..aha, to je banana zemlja, tko ih je…

...moj je traktor najjjveči i najjjljepši u selu...


…eh da smo mi majstori, bilo bi ovih 75% naše, a ostatak njihov…i već bi terminal bio napola gotov…ipak je to posao stoljeća, zar ne???…ali Evropska regulativa kaže: tako, tako i tako…RH???..aha, to je banana zemlja, tko ih je…

Da smo mi majstori dali bi zemljiste kao 25% uloga i to bi bilo to i ni lipe vise, a ovi ostali nek grade postrojenje.

Nije bolest sve što boli

…vidiš nije ti loša ideja…samo da li bi bilo dovoljno za participaciju???…mislim da ne…ipak bi trebalo "nadoštukati"…i to puno, puno više…

...moj je traktor najjjveči i najjjljepši u selu...

Text je u originalu malo drugačiji no u HR verziji!

Croatia rejigs Adriatic LNG plan
Croatia’s energy companies will change their participation structure in an Adriatic liquefied natural gas terminal project to help make it operational in 2014, an economy ministry source said today.

News wires 11 March 2010 13:13 GMT

The capacity of the future terminal, to be built on the northern Adriatic island of Krk, is planned at 15 billion cubic metres of gas per year.

The target markets are central and southeastern Europe and Italy, and the project is part of Europe’s efforts to diversify gas supply routes.

"Our two state-owned energy companies- power board HEP and gas pipeline operator Plinacro – will form a Croatian consortium for the LNG, but (oil group) INA will go alone," the source said told Reuters.

"We hope it will facilitate the process."

The government is expected to adopt a decision on establishing the Croatian LNG consortium soon.

At the moment, four foreign energy companies keen to take part in the project are part of the Adriatic LNG consortium.

They include Germany’s E.ON-Ruhrgas, Austria’s OMV, France’s Total and Geoplin from Slovenia.

Croatian companies should join later this year and have a 25% stake in the joint venture. INA can have 14% while Plinacro and HEP will jointly have 11%.

The LNG project has moved slowly in recent years, largely due to a slow decision-making process within Croatia, but the foreign investors are keen to speed it up because of a strong competition looming on the Italian side of the Adriatic.

"There is definitely good will now to speed up the whole procedure. We’re nearing the moment of getting the location permit, which will make the final investment decision possible," a source familiar to the process said.
The investment is expected to be worth €800 million.

INA, in which Hungary’s MOL owns some 47% and the Croatian government 44%, said it remained committed to the project.

Published: 11 March 2010 13:13 GMT | Last updated: 11 March 2010 13:13 GMT


…vidiš nije ti loša ideja…samo da li bi bilo dovoljno za participaciju???…mislim da ne…ipak bi trebalo "nadoštukati"…i to puno, puno više…

Zašto ?
Elementarna matematika: ako za LNG treba 600.000 m2 koliko je to novca ?
60 Mil Eura ili više.
Dovoljno za pristojan postotak u projektu u kojem hrvatska strana ima ukupno 200 Mil.
A zašto ne bi bila moguća različita povezivanja s INA-om i sl. obzirom da sve naše firme imaju i te kakvih problema već i s obrtnim sredstvima , a kamo li ne sa kreditima reda veličine 100 mil Eura….

Kolege,
Vidim da još uvijek ima pitanja oko površine zemljišta za LNG.

Točan podatak je 34,5 ha !

(izvor Adria_LNG_Studija_utjecaja_na_okolis.pdf)

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Evo za one koji možda nisu stalno pratili i slika pozicije budućeg LNG terminala. Zemljište je sada u vlasništvu DINA Petrokemije (koja je u vlasništvu DIOK-ija)
LNG terminal je ovo šrafirano ljubičasto.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Ježurka Ježić smanjio dugove DIOK-ija:

http://www.business.hr/hr/Naslovnica/Afere/Sanader-urgirao-kod-Bandica-da-Jezicu-oprosti-dug?homesrclink=carousel

Nema veze na koji je način to postigao, važno da smo što manje zaduženi.
[lol]

halfte trinken, halfte Šarcu geben


Ježurka Ježić smanjio dugove DIOK-ija:

http://www.business.hr/hr/Naslovnica/Afere/Sanader-urgirao-kod-Bandica-da-Jezicu-oprosti-dug?homesrclink=carousel

Nema veze na koji je način to postigao, važno da smo što manje zaduženi.
[lol]

Ne može se naplaćivati voda koja ispari u tehnološkom procesu a to je oko 30%!

Malo sam ponovio tarife za Ras Laffan!

http://www.raslaffan.com.qa/raslaffan/rlc.nsf/web/porttariff
http://coinmill.com/QAR_USD.html#QAR=2500000

Ispada oko 700.000,00US$ po uplovljavanju – to su osnovni troškovi!
Ako je brod iz Q-MAX serije to je oko 150 milijuna m3 pa je to oko 65-100 uplovljavanja godišnje.
Što znači da po sadašnjim cijenama Ras Laffana Sepen može računati na prihode od oko 46-70 milijuna dolara.


Evo za one koji možda nisu stalno pratili i slika pozicije budućeg LNG terminala. Zemljište je sada u vlasništvu DINA Petrokemije (koja je u vlasništvu DIOK-ija)
LNG terminal je ovo šrafirano ljubičasto.

Hvala.Nagradno pitanje: koliko vrijedi tih 345.000 m2 ?


……
Ispada oko 700.000,00US$ po uplovljavanju – to su osnovni troškovi!
Ako je brod iz Q-MAX serije to je oko 150 milijuna m3 pa je to oko 65-100 uplovljavanja godišnje.
Što znači da po sadašnjim cijenama Ras Laffana Sepen može računati na prihode od oko 46-70 milijuna dolara.

Savo , ponavljam: ti si definicija Business Intelligence-a !
Savladale me emocije i: stotka !

New Report

Close