eno u jutarnjem oglas: daje se u zakup zemljište i poslovna zgrada pored centra mandi….javite se zainteresirani. ili je čak prodaja. već sam zaboravio. ah te godine i ovo vrijeme. kroz 5-6 godine vjerojatno će preseliti na krk cjelokupnu firmu a ovo prodati.
Možda im treba love za platiti struju!
Europe Needs to Push Gas Infrastructure Spending, Scaroni Says
By Andres R. Martinez and Jessica Resnick-Ault
March 10 (Bloomberg) — Europe should promote spending on infrastructure to deliver natural gas to consumers from new sources of the fuel from Africa, Turkmenistan and Kazakhstan, Eni SpA Chief Executive Officer Paolo Scaroni said.
The natural gas pipeline projects in southern Europe, South Stream and Nabucco, should combine to cut costs, Scaroni said. Eni is an equal partner in South Stream with OAO Gazprom, the world’s largest producer of gas. Nabucco shareholders include Austria’s OMV AG and Germany’s RWE AG.
“What we have here is what bankers call a strategic fit,” Scaroni said yesterday at a Cambridge Energy Research Associates conference in Houston. “Should all partners decide to merge the two pipelines for part of the route, we would reduce investments, operational costs and increase overall returns.”
Europe may need to import an extra 180 billion cubic meters of natural gas annually by 2020, stretching available supplies as China, India and Pacific member nations of the Organization for Economic Development and Cooperation seek more natural gas, Scaroni said.
Russia provides about 300 billion cubic feet of gas to Europe annually. Companies such as Germany’s E.ON Ruhrgas AG and GDF Suez SA of France purchase most of their gas from Gazprom and StatoilHydro ASA.
Discoveries of shale gas in the U.S. has freed up supply for the rest of the world, Scaroni said. New sources of gas from Africa or Turkmenistan and Kazakhstan would help satisfy demand in Europe, if pipeline connections could transport the gas to key markets, Scaroni said.
The South Stream would ship 63 billion cubic meters annually of natural gas from Russia and Central Asia to Europe under the Black Sea. Nabucco would deliver 31 billion cubic meters annually from eastern Turkey to Austria.
To contact the reporter on this story: Andres R. Martinez at amartinez28@bloomberg.net;
Last Updated: March 10, 2010 00:01 EST
Sve to mora ići preko Lijepe Naše!!!!
I PEOP, i Potočić, I LNG….. [cool] [cool] [cool]
jako dobro poslovanje ,zgradu daš za struju,rezervare daš janafu da zaokružiš
financijski ciklus na dini,ŠTO JE SLJEDEĆE
možda upravna zgrada-ona če ići za plače
Odustalo se od osnivanja hrvatske tvrtke za LNG
Nakon godinu dana natezanja oko vlasničkih udjela Ine, Plinacra i HEP-a u LNG-u Hrvatska, tvrtki koja bi trebala sa 25 posto sudjelovati u gradnji LNG terminala na Krku, konačno je odlučeno da će svaka tvrtka u projekt ući samostalno. Takvo rješenje trebalo bi ubrzati čitav projekt, piše Business.hr
Nakon što je prošli mjesec od Ine, HEP-a i Plinacra zatraženo da se izjasne jesu li zainteresirani za ulazak u projekt te imaju li u svojim financijskim planovima za to predviđeni novac, Ministarstvo gospodarstva je donijelo odluku da Ina samostalno pregovara o ulasku u konzorcij.
Iz Ine je za Business.hr potvrđeno da bi, prema prijedlogu Ministarstva, ta naftna kompanija u Adria LNG konzorciju, koji će graditi terminal, participirala sa 14 posto, a LNG projekt i dalje smatraju jednim od svojih prioritetnih projekata.
Koliki će udio do preostalih 11 posto (koliko preostaje od hrvatske komponente u Adria LNG konzorciju) pripasti Plinacru, a koliko HEP-u, nije poznato.
Prijedlogom Ministarstva gospodarstva, koji će ići na potvrdu Vladi, piše Business.hr, ujedno se dokida ideja o osnivanju tvrtke LNG Hrvatska, oko čega su se više od godinu dana natezale tri domaće tvrtke.
Tako će te hrvatske tvrtke o svom ulasku u Adria LNG konzorcij pregovarati s ostalim članovima konzorcija – njemačkim E.ON Ruhrgasom, austrijskim OMV Gas&Powerom, francuskim Totalom i slovenskim Geoplinom.
Nakon što se riješi problem participacije hrvatskih tvrtki, projekt se može početi prebacivati u više faze. Investitori sad čekaju potvrdu od Ministarstva zaštite okoliša da je projekt ekološki prihvatljiv, nakon čega mogu zatražiti lokacijsku dozvolu.
Prema prvobitnim planovima, terminal je trebao početi raditi 2014. godine, ali to će se vjerojatno dogoditi tek 2015. jer su rokovi probijeni, piše Business.hr. Naime, lokacijska dozvola očekivala se još prošle godine, a početak gradnje najavljivan je za ovu godinu. Dobivanje lokacijske dozvole može se očekivati tek sredinom godine, ako ne i kasnije.
jako dobro poslovanje ,zgradu daš za struju,rezervare daš janafu da zaokružiš
financijski ciklus na dini,ŠTO JE SLJEDEĆE
možda upravna zgrada-ona če ići za plače
Nije financijski nego investicijski ciklus – i to kakav !
Navedeno ponašanje smatram pozitivnim: rješavaš se mrtvih kapitala u funkciji investicijskog ciklusa čiji će dobar dio (pov. kapaciteta LDPE i VCM) biti završen najkasnije u 2Q , unatoč krizi zbog koje konkurencija (a najbliža je jako daleko) ne može niti pomisliti na investiranje.
…."Dobivanje lokacijske dozvole može se očekivati tek sredinom godine, ako ne i kasnije……"
A što ono treba za lokacijsku ? Zemljište !
Koje će biti prodano ili iznajmljeno također najkasnije u 2Q.
Upravljanje terminalom je regulirana djelatnost u EU pa je i sama pomisao na nekakav konzorcij s HR predznakom je besmislena a služila je za bacanje prašine u oči – jer eto niš se ne dela – iako je dobar dio posla već obavljen a ostalo kao npr lokacijska u poodmakloj fazi.
Sada kad je isplivalo da je lokacijska na korak do izdavanja ukida se i famozni i nepotrebni HR konzorcij.
Možda se i Dioki ogrebe za koji postotak!
….Možda se i Dioki ogrebe za koji postotak!
Čitaš mi misli…..
Čitaš mi misli…..
[/quote]
Naša Luka Sepen, naše zemljište….zašto ne razmišljati pozitivno!
Čuo si kolike stotine milijuna dolara leže u terminalu.
Samo mudro i pametno i dobar dio bi trebao završavati u našem džepu!
[/quote]
Velika šansa,,,a kolike su mogućnosti(novac).
…e,e, netko mijenja mišljenje iz dana u dan!!!…
…je pa nije ovo dionica od EON-a ili TOTALA!!!…
…ovo je samo DIOKI!!!…
…a DINAPLIN i DINAMARIN su za osobni ćef!!!…odnosno džep!!!…