…ako smatraš da nabrojane činjenice nisu barem približno točne ili da moje viđenje stvari vuku prema nekom interesu onda je to O.K….i meni paše kad ti netko "titra" ono što želiš čuti…ono nešto dobro…evo primjerice DIOKI je vrhunska firma, super plaće, specijalni bonusi za marljive radnike, velike investicije po cijelom svijetu, vlasnik polovine svih zemljišta u RH, distribucija plina po cijelom svijetu i bla,bla,bla (ovo sve je nebitno)…da li ti srce sad brže kuca?…jesi li to htio čuti?…a što se interesa tiče da ga imam, bogami bi ga sutra u 10,00 sati po kupnji "izlupo do ibera"…zar moram imati neki interes da bih učestvovao u raspravama?…
…evo malo novih informacija…
Budući da Hrvatska postaje sve ovisnija o drugima kad je riječ o opskrbi plinom te nije iznijela svoj stav o mogućem rješenju, jedino što se može očekivati je poskupljenje.
Priča o gradnji i priključenju na Južni tok plinovoda te najava pregovora s Rusima u potpunosti su zasjenili izgradnju terminala za ukapljeni plin (LNG) na Krku.
A to ne bi smio biti slučaj budući da je austrijski OMV naglasio kako je LNG terminal na Krku strateški prioritet u Europi, nužan u osiguranju plina središnjoj i jugoistočnoj Europi.
Vlada bi se o projektu trebala oglasiti jer tenzije oko talijanskog LNG terminala kod Trsta postaju sve veće budući da je Slovenija također pokazala zanimanje za projekt na Krku.
Hrvatski konzorcij sastavljen od Ine, HEP-a i Plinacroa, koji bi trebao imati 25-postotni udio, na klimavim je nogama. Naime, Inin plan o napuštanju plinskog biznisa stavlja veliki upitnik nad LNG projekt. A pitanje je i kako će se Hrvatska energetski pozicionirati.
Kojim putem će plin biti osiguran izrazito je važno. Dokaz tomu su Slovenci i Talijani. Slovenija je s Rusima dogovorila gradnju kraka Južnog toka, tako da većinski udio pripadne Sloveniji, a istovremeno želi i LNG projekt. Talijani uz terminal kod Trsta i partnerstvo u Južnom toku nabavljaju plin sa sjevera Afrike, a žele i na crnogorsko podmorje.
Hrvatska tek kreće u pregovore s Moskvom, a istovremeno u svom podmorju nema novih projekata. Ništa manje neizvjesna nije ni sudbina Ininih sirijskih blokova. Izvjesno je tek da će plin značajno poskupiti u nadolazećim godinama, piše Poslovni dnevnik.
Evo uspio si.:)
Ode Diokica…prilika za uzet još malo…
…evo malo novih informacija…
Budući da Hrvatska postaje sve ovisnija o drugima kad je riječ o opskrbi plinom te nije iznijela svoj stav o mogućem rješenju, jedino što se može očekivati je poskupljenje.
Priča o gradnji i priključenju na Južni tok plinovoda te najava pregovora s Rusima u potpunosti su zasjenili izgradnju terminala za ukapljeni plin (LNG) na Krku.
A to ne bi smio biti slučaj budući da je austrijski OMV naglasio kako je LNG terminal na Krku strateški prioritet u Europi, nužan u osiguranju plina središnjoj i jugoistočnoj Europi.
Vlada bi se o projektu trebala oglasiti jer tenzije oko talijanskog LNG terminala kod Trsta postaju sve veće budući da je Slovenija također pokazala zanimanje za projekt na Krku.
Hrvatski konzorcij sastavljen od Ine, HEP-a i Plinacroa, koji bi trebao imati 25-postotni udio, na klimavim je nogama. Naime, Inin plan o napuštanju plinskog biznisa stavlja veliki upitnik nad LNG projekt. A pitanje je i kako će se Hrvatska energetski pozicionirati.
Kojim putem će plin biti osiguran izrazito je važno. Dokaz tomu su Slovenci i Talijani. Slovenija je s Rusima dogovorila gradnju kraka Južnog toka, tako da većinski udio pripadne Sloveniji, a istovremeno želi i LNG projekt. Talijani uz terminal kod Trsta i partnerstvo u Južnom toku nabavljaju plin sa sjevera Afrike, a žele i na crnogorsko podmorje.
Hrvatska tek kreće u pregovore s Moskvom, a istovremeno u svom podmorju nema novih projekata. Ništa manje neizvjesna nije ni sudbina Ininih sirijskih blokova. Izvjesno je tek da će plin značajno poskupiti u nadolazećim godinama, piše Poslovni dnevnik.
…prijatelju meni je ne treba…ovo je bio čisto izdvojeni slučaj…nekome je trebala lova pod "mus"…ali bid se odmah fino popunio…to je O.K….
http://www.novilist.hr/Vijesti/dozvole-za-lng-terminal-u-trstu-.aspx
I da se izgradi LNG terminal u Trstu, ne isključuje izgradnju u Omišlju, što je nedavno jasno iskazao Mertl uz konstataciju " može nam malo otežati".
Svako tko je pročitao Studiju o utjecaju na okoliš, vidi da je do sada učinjen ogroman posao u pripremi ovog projekta i da je tu do sada već uložen golem novac.
NIko to ne bi radio da ne misli ozbiljno sa ovom investicijom. MIslim da su ove ‘prijetnje’ sa Trstom način kako konzorciji ‘pritišće’ Vladu da se što prije dovrši postupak izdavanja dozvola i HR dijela konzorcija.
Ogroman se interes krije iza ovog projekta, uključujući Hrvatski.
Sad znamo i točnu površinu Terminala. 34,5 ha zemljišta u krugu DIOK-ija.
vi tu još o LNG-u i studijama a, svaka vam čast
Jesi li ti Moderator na forumu?
I o čemu se treba pisati predloži, započmi a mi ćemo dati doprinos.
Ja inače ako mi se nešto ne dopada to izbjegavam komentirati, ali ima pojedinaca koji se umjesto takvog pristupa lijepe ko muhe na neku stvar.
vi tu još o LNG-u i studijama a, svaka vam čast
Ovo je natragikomičniji topic na cijelom forumu, navratim svakih par mjeseci i bacim oko, a ovdje uvijek iste priče o LNG terminalu, o firmi DIOK koja proizvodi sve veće i veće gubitke ali samo što se nije okrenulo, radnicima koji se žale jer im kasne plaće, zemljištima koja vrijede kao INA i JNAF skupa i sve takve bajke za malu djecu a cijena pada i pada i pada [bye]
@lidl alias plavi – evo kako piše o Luci Rijeka!
Kolega, ne bih se složio sa Vama, baš nasuprot.
Niste dobro uvidjeli, pa dozvolite da Vam ja približim malo dio ovog teksta gdje su navedene neke nepobitne činjenice.
Luka Ploče ima pretovar 4,1 milijun tona, a Luka Rijeka 2,7 milijun tona. ALi Luka Ploče planira to povečati na 15 milijuna tona!!!
PA tko je mercedes a tko zastava?
Ja bih rekao ovako, Luka Rijeka je mercedes po diskontu, a Luka Ploče je mercedes po cijeni zastave.
Samo da dometnem kako je dotični ljubitelj luke Rijeka i voli pričati o pretovaru i tonama – Luka Sepen koja je luka za LNG terminal je pod koncesijom Dina Petrokemije na 37 godina i pretovarati će između 7 i 10 milijuna tona LNG-a godišnje!
Ogroman je spread na DIOK-iju. Skoro 10% razlika je između najbolje kupnje i prodaje. Samo jedna transakcija po bidu ili po asku bitno mijenja sliku na gledalici.
Pozitivna blokada je već na 146,41, a to je već 4.ponuda na aku.
Kupnja
132,00 27
130,00 5
128,17 100
128,02 20
127,19 40
127,10 70
124,19 39
124,00 42
122,10 100
122,00 100
Prodaja
144,46 64
144,48 50
145,00 130
149,59 20
149,60 125
149,79 401
150,00 321
150,98 252
150,99 113
152,97 100