DIOK (DIOKI d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DIOK (DIOKI d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



Nijemcima prekipjelo zbog hrvatske lijenosti
http://www.jutarnji.hr/novac/vijesti/clanak/art-2009,10,23,,180437.jl

Za mene je samo ovaj užas što su napravili oko LNG-a dovoljan razlog da cijela Vlada ode. Ne samo ministar, nego cijela Vlada. Jer ne vide dalje od nosa.
[/quote]
Ma vide oni, nego nije više situacija kao kad se prije petnaestak godina moglo nešto staviti i u svoj džep prilikom privatizacije, sad smo pod povećalom pa nije interesantan niti jedan veliki projekt.

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!

Novinar očito nije kompetentan za ovako zahtjevnu temu. Da je imalo došao u doticaj s ovim što smo svi pomalo piskarali uočio bi koliki je veliki posao napravljen. Izbor najpovoljnije lokacije – izrada studije o utjecaju na okoliš – nove katastarske izmjere i riješavanje imovinsko pravnih odnosa na zemljištu na kojeme će se graditi LNG terminal – izmjene prostornih planova – izrada studije za plinovod Zlobin LNG terminal……ogroman dio posla je obavljen i nadam se da nakon lokacijske u prvom kvartalu krećemo i s radovima.
Zašto se odugovlači s ulaskom HR kompanija u konzorcij bit će uskoro dešifrirano, ali to zasigurno ne zaustavlja poslovove oko izgradnje terminala.

Miškec, sazrijeva vrijeme za ulazak u Dioki. [wink]
btw. Žabec daje osobno viđenje inače nesklonog JL prema Diokiju i Novom listu, sjetimo se proljetos od istih tiskovina natpisa o navodnoj špekulaciji ugovora između Dinamarina i INE što se u konačnici ispostavilo istinitim.


Miškec, sazrijeva vrijeme za ulazak u Dioki. [wink]

Samo sam prenio naslov i link vijesti iz novina kao i na drugim temama, ništa drugo.

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!

Posada tankera »Sepen« spasila petero Švicaraca
14/10/2009 10:44:00
Posada tankera »Sepen« domaće brodarske tvrtke »Dinamarin« spasila je sinoć živote petero švicarskih nautičara koji su na jedrilici bez pogona, nošeni olujnom burom plutali jugozapadno od otoka Suska. U dramatičnoj akciji spašavanja nitko nije ozlijeđen, no jako nevrijeme otežavalo je izvlačenje iscrpljenih nautičara s petnaestmetarske jedrilice »Perseus 2«, kojoj je bura pokidala sva jedra, a zakazao joj je i brodski motor pa je zajedno s posadom bila prepuštena na milost i nemilost olujnom moru.

Ovo jeste stara vijest ali interesira me nešto drugo a to je da je Dinamarin doo otvorila ured u Zadru.
Pretpostavljam da je to izmeđuostalog što se u bivšem Polikemu a danas Kepol terminali doo nalaze i oko 15.000m3 kemijski spremnika (VCM). Znali se tko je stvarni vlasnik terminala. Nekad je to bio Dioki ( Polimeri doo).

Neki su pitali šta će Dioki s tolikim EPS-om – evo odgovora – u EU!

Danas u Jutarnjem Dekanić upozorava na Jandrokovićev put na šibh al-jazīra al-ʻarabīya kao i velike želje arapskih kraljeva i prinčeva da se dokopaju mirnih voda riječkog bazena u srcu srednje Europe.


Danas u Jutarnjem Dekanić upozorava na Jandrokovićev put na šibh al-jazīra al-ʻarabīya kao i velike želje arapskih kraljeva i prinčeva da se dokopaju mirnih voda riječkog bazena u srcu srednje Europe.

Sorry, Poslovni je već objavio govor Jandrokovića u Omanu.

Bollinger band se na DIOK-iju zadnjih dana drastično suzio. To po TA teoriji signalizira moguću veliku promjenu cijene.
U petak je probijen donji boolinger. Što sad slijedi?

Naravno da su moguće dvije opcije:
1)Gore. koliko god se čini prodaja jaka oni koji gledaju dublje vidjet će veliku provaliju iza 190 kuna..sve do 300 kuna. Znači količina od cca 3000 komada nas dijeli od ovog ponora. Oni koji se sjećaju što se dešavalo prošle godine u ovo doba znaju da je ostao ogroman GAP nepopunjen od cca 240 do 160, a i ovo između 240 i 300 je bilo skroz šuplje.
2)Dole. Sentiment tržišta je opet loš. kod DIOK-ija pogotovo. Nema potpore na kupnji i samo jedna jača prodaja ruši cijenu nazad na 120 kuna. Strah je veliki kod malih ulagača (na DIOK-iju trguju praktično isključivo mali ulagači), a sve ove vijesti oko LNG-a, političke nestabilnosti, problem proračuna, problemi Polančeca, INE i drugo ne pomažu baš da se taj sentiment popravi.

Sve su karte otvorene.

Ja tipujem na gore sa 65% prema 35% na dole (gledajući cijenu do kraja godine, ne ove dnevne oscilacije). Zašto? Zato što se približava kvartalno izvješće za koje ja očekujem da bi moglo donijeti preokret u RDG-u DIOK-ija. Prodaja JANAF-u. Ne vjerujem da mogu računovodstveno izbjeći da to prikažu. Ali vodite računa da ja imam dionice DIOK-ija pa možda nisam objektivan, već su to samo moje želje.Prošle godine su objavili izvješće 18.11.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Kazavši kako su hrvatske tvrtke već prisutne u Omanu u poslovima ulaganja u naftu i plin, ministar je pozdravio i omanska ulaganja u različite hrvatske razvojne projekte, posebno naglasivši hrvatske luke i slobodne zone. Također, dodao je, od obostrane bi koristi bila zajednička ulaganja u područje petrokemije, kemijske i prehrambene industrije, te turizma.

PRIOPĆENJE ZA JAVNOST

broj 415/09

Zagreb, 24. listopada 2009.

U nastavku službenog posjeta Sultanatu Omanu, ministar vanjskih poslova i europskih integracija Gordan Jandroković susreo se u subotu, 24. listopada 2009. godine, u Muscatu sa omanskim ministrom vanjskih poslova Yousufom bin Alawijem bin Abdullahom i s generalnim tajnikom za vanjske poslove Sayyidom Badrom bin Hamadom bin Hamoodom Al Bu Saidom.

Sugovornici su izrazili zadovoljstvo tradicionalno prijateljskim bilateralnim odnosima između Hrvatske i Omana, te uvjerenje kako će i ovaj prvi službeni posjet hrvatskog ministra vanjskih poslova i europskih integracija, doprinijeti njihovom daljnjem unaprjeđenju u svim područjima. Ocijenjeno je pritom kako Hrvatska i Oman dijele mnoge zajedničke interese koji se posebno mogu kapitalizirati jačanjem gospodarske suradnje. Naglašeno je kako je trenutno uglavnom vezana uz naftni i plinski sektor te prehrambenu industriju. Stoga je ukazano i na druge potencijale koji bi mogli pridonijeti unaprjeđenju međusobnih odnosa.

Bilo je govora i o mogućnostima liberalizacije viznog režima, pri čemu je ministar Jandroković podsjetio kako je još ranije dao nalog da se svim poduzetnicima koji posjećuju Republiku Hrvatsku s namjerom poslovnog investiranja žurno izdaju vize u hrvatskim diplomatskim misijama. Osim toga, pojednostavljen je i postupak izdavanja hrvatskih viza za sve posjednike tzv. schengenskih viza.

Na sastanku je bilo riječi i o organizaciji posjeta predsjednika Republike Hrvatske Stjepana Mesića Omanu krajem ove godine, te pripremi bilateralnih ugovora koji bi se tom prigodom potpisali. Bilo je riječi i o stanju u regiji jugistočne Europe, hrvatskim iskustvima u međunarodnim mirovnim misijama, te međusobnoj suradnji u mulitlateralnim organizacijama, osobito u okviru Ujedinjenih naroda.

Mario Dragun
Glasnogovornik

Mesić malo, malo pa u Zaljev – bit će od toga nešto!

Inviting Oman to play a larger part in Croatia’s economic sector, the minister said there was much potential and profitable areas that might interest their existing and future Oman partners.

“Croatia’s focus lies on cooperation in the field of infrastructure and capital works, construction of power facilities and power distribution,” he said.

Other important fields are prospecting, exploitation and distribution of oil and gas, maintenance of oil processing and gas plants, export of food processing industry products (with Halal certificate), export of metal products (valves) and wood processing products (parquetry, furniture units and parts).

“We see a huge area of possible cooperation in shipbuilding and maintenance of Oman’s merchant fleet and navy,” he said.

Calling on Oman investors to Croatia, he said: “Joint investments in the fields of petrochemicals, chemical industry, food and tourism in Croatia could be of mutual interest.”

He emphasised that Croatian seaports and free zones welcome cooperation initiatives from Oman whether they are directed to the Croatian market, or in transit on the way to countries of the European Union and beyond.

http://www.timesofoman.com/echoice.asp?detail=30934&rand=grCMJYQA6KV7vHAPXkRO76FNZw

New Report

Close