To se mi tješimo da imamo prednost pred Slovencima.
Prema mojim spoznajama oni su pred potpisivanjem ugovora.
sudeci prema pol milje kuna u desetak minuta po prosjecnoj cijeni od 400kn, izgleda da ulagaci bas nisu progutali sanaderova laprdanja
ipak je DIOKI…..
MoneymaN,
elaboriraj ovu svoju lijepu rečenicu. [smiley2]
Hm… izgleda da se zbog Kopra ipak ne trebamo uzrujavati, onaj kraj Trsta ide.
8th May: Gas Terminal Inevitable?
Environment and Spatial Planning Minister Janez Podobnik has put an end to speculations on a possible construction of a liquid natural gas terminal in the Port of Koper. The ministry can unequivocally state that such a facility would be unacceptable, Podobnik said. Constructing LNG terminals in the Gulf of Trieste would have a negative impact on the environment and is unacceptable. “Because the Bay of Koper is a part of the Gulf of Trieste, the same goes for any facilities in the Koper port or in the Bay of Koper. Our position on this is clear,” Podobnik said.
He added that no environmental impact assessment initiatives for a LNG terminal had been submitted to the ministry. Moreover, the proposed zoning law for the Port of Koper does not list an LNG terminal as a possibility.
The minister’s comments come after Robert Casar, the CEO of port operator Luka Koper, recently told daily Dnevnik that transshipment of gas would be a lucrative business for the company. Yet he added that no initiatives for such a facility have yet been put forward. This prompted a series of protests from environmental NGOs and even political parties. Jakob Presecnik, of the coalition People’s Party (SLS), for example said that Casar’s statement was “unreasonable, risky, irresponsible and provided wind in the sails of investors in Italian terminals”.
Even if there will be no LNG terminal in Koper, it looks certain that at least one will be built in the Northern Adriatic. Spanish utility Endesa wants to construct a terminal in the direct vicinity of the Slovenian-Italian maritime border, just off the coast Trieste. It is also mulling a land-based terminal in Zavlje, near Trieste. Slovenia as well as Croatia have voiced opposition to the plan, but reports from Italy suggest at least one of the projects will be given the green light.
STA (Slovene Press Agency)
MoneymaN: ” ipak je DIOKI….. ” MoneymaN, elaboriraj ovu svoju lijepu rečenicu. [smiley2]
Izgleda da su se fondovi poćeli ukrcavati…isto tako ako obratite pažnju DIOKI ima dva novoosnovana d.o.o. s temeljnim kapitalom od €25m….
moze molim vas 5 najbolji k/p. hvala
DIOK-R-A Vrijeme: 11:42:19
Kupnja Ukupno ponuda 38
Ukupno dionica 4429
5 najboljih ponuda
Cijena Količina
Prodaja Ukupno ponuda 64
Ukupno dionica 5242
5 najboljih ponuda
Cijena Količina
405,00 100
401,00 92
400,00 30
396,03 35
396,02 8
409,50 43
410,00 83
419,98 100
420,00 100
421,00 66
FINANCE, 21. 5. 2007.
TUJCI SO K PROJEKTU TERMINALA ZA UTEKOČINJENI ZEMELJSKI PLIN PO NAŠIH INFORMACIJAH VABILI TUDI DRŽAVNI HSE, GEOPLIN PLINOVODE IN ISTRABENZ PLINE
V roke nam je prišel projekt sprejemnega terminala za utekočinjeni zemeljski plin v koprskem pristanišču, ki so ga pripravile družbe Suez, Electrabel, Caledonia Investments in TGE Gas Engineering. Iz njega je razvidno, da so zanimanje pokazale tudi slovenske družbe. Med njimi so državni Holding Slovenske elektrarne (HSE), Geoplin plinovodi in Istrabenz Plini. Javno so zanimanje za projekt potrdili le v Istrabenzu Plinih. Neuradno se govori, da zato, ker bi bili oni vsaj neformalno glavni upravljavci terminala. Naši viri ob tem še pravijo, da je projekt zaradi nepriljubljenosti med volivci – predvsem Koprčani – zelo verjetno utopija. V četrtek so koprski mestni svetniki sprejeli sklep, da nasprotujejo zamisli o gradnji plinskega terminala v Luki Koper in da bodo njeno uresničitev preprečili z vsemi pravnimi in drugimi sredstvi.
Cerkvenik: Evropa potrebuje plin!
“Zanima nas vsak energetski objekt v severnem Jadranu. Če bo že umeščen v ta prostor, ni smiselno, da bi ga prepustili komu drugemu,” meni Zorko Cerkvenik, prvi mož Istrabenza Plinov, ki so bili povabljeni k projektu terminala za utekočinjeni zemeljski plin. Po Cerkvenikovih besedah je sicer bolj verjetno, da bo terminal zgrajen na italijanski strani. “Velike energetske družbe vodijo vzporedno deset projektov, od tega pa mogoče uresničijo tri,” pravi. Cerkvenik osebno dvomi, da bo plinski terminal v Koprskem zalivu: “Prostor ni najprimernejši in težko bo ta projekt upravičiti z ekološkega vidika.” Cerkvenik še opozarja, da so evropske potrebe po plinu na tem območju zelo velike, zato so tudi pritiski močni. Za komentar smo prosili tudi HSE in Geoplin plinovode, a odgovorni niso bili dosegljivi.
Po študiji študija
Študija za omenjeni projekt je bila po Cerkvenikovih besedah končana pred nekaj meseci. Ob tem dodajmo, da očitno novo študijo zdaj pripravljajo tudi na Ekonomskem inštitutu Pravne fakultete. Po naših informacijah bodo zanjo dobili okoli 50 tisoč evrov. Kot smo že pisali, naj bi, sodeč po nekaterih govoricah, pri projektu poleg TGE in domačih vlagateljev sodelovali tudi Katarci. Potrditve sicer nismo dobili.
Zmogljivosti skladiščenja terminala bodo v prvi fazi 300 tisoč kubičnih metrov plina, v drugi fazi pa naj bi jih še povečali za 150 tisoč kubičnih metrov. Ustrezno bi se povečeval tudi letni pretok plina.
Europa je očito gladna plina, zato se mi ne bi trebali svadjati oko toga gdje će terminal biti, već izgraditi jedan na Krku, a jedan u Plominu i svi sretni i zadovoljni. Zainteresiranih Investitora pogotovo onih stranih zasigurno ne bi nedostajalo.[smiley2]
Evo sto je Jansa (07.05.2007.) imao za reci na tu temu.
“The government’s position on the construction of LNG terminals in the Gulf of Koper and the Gulf of Trieste is entirely clear. At this moment, it seems that the decision-makers in the neighbouring country have opted for reconsideration, which means that the terminals will probably not be given the green light,” said the PM, stressing that the construction of an LNG terminal at the Port of Koper is only a rumour, since the project is not envisaged in the government’s strategic plans or in the Resolution on National Development Projects for the Period 2007-2013. He expressed doubts that all the criteria for nature conservation could be met at the proposed location.
Izvor: web Vlade Republike Slovenije
Naravno, to sto projekt nije u strateskim planovima u HR ne bi znacilo nista [smiley2]