A preduvjet prelaska tamosnjih termoelektrana s ugljena na plin je da kraj elektrane bude smjesten LNG terminal??!!
I inace se u svijetu obicava kraj termoelektrane izgraditi LNG terminal, zato se termoelektrane i grade samo na obalama mora i plovnih puteva, samo sto mi to do sada nismo primijetili.
Croatia deal sought for a new LNG terminal
EnergyCROATIA
4 May 2007 – Issue : 728
Croatia hopes to sign a memorandum of understanding for a liquefied natural gas (LNG) terminal on the Adriatic, a senior official of Economy Ministry said, Croatia Today reported. Zagreb is preparing to build the LNG terminal, planned to receive the first tankers in 2012, with a consortium comprising three local and five European firms. “We hope we’ll fine tune the details of the agreement and make it ready for signing in the next two to three weeks,” Assistant Economy Minister, Zeljko Tomsic, said. Discontent among international partners, who disputed Croatia’s ambition to have veto powers with a 25 percent ownership of the project, had earlier threatened to delay or even sink the project. The originally agreed to voting mechanism envisaged a 61 percent majority decisions, so the 25 percent veto right would effectively violate that mechanism. Tomsic said only “minor details” were now left to be agreed upon among the partners.
Izvor: NEW EUROPE WEEKLY
Ugodno sam iznenađen. Očekivao sam veliki pad, al dioničari su očito prepoznali vrijednost Diokija i voljni su riskirati i ne prodavati za badava.
Kojeg datuma Vlada donosi odluku..!!??
Da znam kad ću kupit ili prodat dionice……[smiley2][smiley2]
Ugodno sam iznenađen. Očekivao sam veliki pad, al dioničari su očito prepoznali vrijednost Diokija i voljni su riskirati i ne prodavati za badava.
I ja, ali nismo mi te sreće.
[smiley2]
Doduše, dugi je dan…….
Dobro, jel ja japanski govorim? [smiley7] Kome će JANAF gradit novi naftovod prema Krku?!
Dobro, jel ja japanski govorim? [smiley7] Kome će JANAF gradit novi naftovod prema Krku?! http://www.poslovni.hr/23087.aspx
SLK, pa kaj nije da kroz naftovod tece nafta, a ne plin? tak je barem u arapskom svijetu[smiley1]
pa ne bus valjda u svoj SLK natocio diesel[smiley2]
Kako mislis “kome?”, pa samom sebi, naravno.
Sustav JANAF-a sastoji se od:
Prihvatno – otpremnog Terminala Omišalj na otoku Krku sa skladišnim prostorom od 760.000 m3 te pripadajućim pumpnim i mjernim stanicama i Luke Omišalj.
Cjevovoda dugačkog 759 kilometara od čega 610 km prolazi područjem RH s dionicama:
:: Omišalj – Sisak
:: Sisak – Virje – Gola
:: Virje – Lendava
:: Sisak – Slavonski Brod
:: Slavonski Brod – Sotin
Prihvatno – otpremnih terminala u Sisku, Virju i Slavonskom Brodu s skladišnim prostorom (u Sisku od 100.000 m3 i Virju od 40.000 m3 ) te pripadajućim pumpnim i mjernim stanicama.
Podmorskog naftovoda Omišalj – Urinj, koji povezuje Terminal Omišalj i INA – Rafineriju nafte Rijeka.
IZVOR: http://www.janaf.hr
SLK:
”
Dobro, jel ja japanski govorim? [smiley7] Kome će JANAF gradit novi naftovod prema Krku?! http://www.poslovni.hr/23087.aspx
”
SLK, pa kaj nije da kroz naftovod tece nafta, a ne plin? tak je barem u arapskom svijetu[smiley1]
pa ne bus valjda u svoj SLK natocio diesel[smiley2]
Ne bum ni plin. [smiley2]