Nemoš vjerovat. Izvješće katastrofa, a dionica ode gore. Slično kao onaj propalitet ADPL. Dok su radili s profitom dionicu nitko nije htio niti po 35 kn, a kada su objavili katastrofalan gubitak dionica skoči na 40. Izgleda da je jedini način da cijena dionice poraste objava katastrofalnog izvješća. [smiley]
ti nisi normalan! ADPL je hollywood za mnoge "renomirane" hrvatske firme
Kakve bi koristi DIOKI trebao imati od LNG terminala, vidim da se često povezuje izgradnja terminala sa ovom dionicom.
dobrojutro, lubanja…
razgibaj zglobove, nakapaj oči, pa trk mišem na prelistavanje teme od prve do četristošeste stranice.
ako ti i tada nešto ne bude jasno, slobodno pitaj [cool]
Kakve bi koristi DIOKI trebao imati od LNG terminala, vidim da se često povezuje izgradnja terminala sa ovom dionicom.
dobrojutro, lubanja…
razgibaj zglobove, nakapaj oči, pa trk mišem na prelistavanje teme od prve do četristošeste stranice.
ako ti i tada nešto ne bude jasno, slobodno pitaj [cool]
[/quote]
Ako može ukratko kolega puno je tu toga napisano a 99% nema veze sa temom, jako kratko ako možete.
E moj saladine, mora bit kad si je kupovao po 250 kn!
Aj dođi poslje pa idemo do jaruna.
Izvješća već odavno nemaju veze sa cijenom dionica, eventualno par posto nekome za iskrcaj
dobrojutro, lubanja…
razgibaj zglobove, nakapaj oči, pa trk mišem na prelistavanje teme od prve do četristošeste stranice.
ako ti i tada nešto ne bude jasno, slobodno pitaj [cool]
[/quote]
Ako može ukratko kolega puno je tu toga napisano a 99% nema veze sa temom, jako kratko ako možete.
[/quote]
Najvažnije:
1)LNG terminal se treba graditi na zemljištu koje je u vlasništvu DIOK-ija. LNG konzorcij teoretski može otkupiti to zemljište ili može uzeti u najam sa pravom gradnje.
Radi se o skoro 600.000 m2 zemljišta.
2)Koncesiju na luku Sapen ima također DIOK-i. Tako da bi LNG konzorcij također morao za svaki iskrcaj na LNG terminalu plaćati davanja DIOK-iju.
Ono što je važno znati je da se lokacijska dozola očekuje krajem godine. Da bi uopće dao zahtjev za lokacijsku dozvolu, investitor mora ili biti vlasnik zemljišta ili mora predočiti dokaz o pravu gradnje. Tako da realno je očekivati da bi sada taj dogovor oko zemljišta morao biti ili već potpisan ili će se vrlo brzo potpisati.
A to nije malo novaca i učinak na RDG može biti više nego lijep.
Kolega PUNO HVALA..
Kratko, jasno i sad sam sve shvatio i vjerovatno ulazim u ovu dionicu.
Najvažnije:
1)LNG terminal se treba graditi na zemljištu koje je u vlasništvu DIOK-ija. LNG konzorcij teoretski može otkupiti to zemljište ili može uzeti u najam sa pravom gradnje.
Radi se o skoro 600.000 m2 zemljišta.
2)Koncesiju na luku Sapen ima također DIOK-i. Tako da bi LNG konzorcij također morao za svaki iskrcaj na LNG terminalu plaćati davanja DIOK-iju.
Ono što je važno znati je da se lokacijska dozola očekuje krajem godine. Da bi uopće dao zahtjev za lokacijsku dozvolu, investitor mora ili biti vlasnik zemljišta ili mora predočiti dokaz o pravu gradnje. Tako da realno je očekivati da bi sada taj dogovor oko zemljišta morao biti ili već potpisan ili će se vrlo brzo potpisati.
A to nije malo novaca i učinak na RDG može biti više nego lijep.
K-PAX, nisi valjda i ti sjedio dosad u magarećoj klupi?
A komponentice iz plina, a osigurana dugoročna sirovina za proizvodnju, a možebitno operaterstvo, a još svašta nešto…?
A kaj to sve nije već odrađeno onim skokom sa 350 na 550 u 2 dana? [undecid]
Najvažnije:
1)LNG terminal se treba graditi na zemljištu koje je u vlasništvu DIOK-ija. LNG konzorcij teoretski može otkupiti to zemljište ili može uzeti u najam sa pravom gradnje.
Radi se o skoro 600.000 m2 zemljišta.
2)Koncesiju na luku Sapen ima također DIOK-i. Tako da bi LNG konzorcij također morao za svaki iskrcaj na LNG terminalu plaćati davanja DIOK-iju.
Ono što je važno znati je da se lokacijska dozola očekuje krajem godine. Da bi uopće dao zahtjev za lokacijsku dozvolu, investitor mora ili biti vlasnik zemljišta ili mora predočiti dokaz o pravu gradnje. Tako da realno je očekivati da bi sada taj dogovor oko zemljišta morao biti ili već potpisan ili će se vrlo brzo potpisati.
A to nije malo novaca i učinak na RDG može biti više nego lijep.
K-PAX, nisi valjda i ti sjedio dosad u magarećoj klupi?
A komponentice iz plina, a osigurana dugoročna sirovina za proizvodnju, a možebitno operaterstvo, a još svašta nešto…?
[/quote]
Sorry, upravu si, zaboravio sam najvažnije. Sirovina u dvorištu. Ali to sam već ranije više puta spominjao, pa mi je to već nekako normalno.
Ipak, kratkoročno, prvo što ćemo osjetiti je ugovor o zmljištu. Prodaja ili pravo gradnje. Bez toga nema lokacijske, a to je vrlo vrlo blizu.
ADPL je hollywood za mnoge "renomirane" hrvatske firme
Nadam se da je ovo samo šala. [smiley] Pa oni nisu bili sposobni napraviti profit u zlatno doba automobilske industrije. Drugim riječima, nula je njihov plafon. Svaki malo manji poremećaj tržišta njima donosi gubitak.
A kaj to sve nije već odrađeno onim skokom sa 350 na 550 u 2 dana? [undecid]
Ne, to ti je bilo ‘just warmin’ up’
A bit ce odradjeno iduce godine s nekoliko skokova od 200 do 2000 [wink]