ŽUPANIJSKI CENTAR 112 RIJEKA
Večernje izvješće 9. veljače 2009. godine
Danas u 15,26 sati dogodila se teška prometna nesreća između Hreljina i Križišća gdje je cisterna izletjela sa ceste u provaliju prema Bakarcu. Tom prilikom vozač je smrtno stardao. Na intervenciju su izašli policija , vatrogasci,HMP i GSS, te inspekcije zaštite okoliša. Iz preventivnih razloga iskljućena je struja na širem području Bakarca. Od 18,30 zatvorena cesta Križišće – Hreljin za sav promet. Od 20,20 sati promet cestom Križišće – Hreljin teče naizmjeničnim propuštanjem vozila, od 20.50 promet pušten u oba smjera.
Izgleda da je netko fino omastio brk i već prodao onih 4%… a kome? Pa Diokiju… [lol]
Dioki d.d. – vlastite dionice
Društvo Dioki d.d. dostavilo je obavijest o stjecanju vlastitih dionica.
kupujemo brodove gubimo cisterne
kako će se odarziti na imiđ kompanije iseljenje sela kod Bakarca zbog izlijetanja cisterne
pune 30 tona našeg etilena???
Cisterna je prevozila približno 17 t etilena, nikakvog iseljenja mještana u okolici nije bilo. Jedino je zatvorena cesta Hreljin – Križišće zbog očevida koji je u tijeku. Nažalost dogodila se nesreća u prometu pri kojoj je vozač smrtno stradao. Ne vidim kakve veze ima imidž firme sa prometnom nesrećom, a isto tako i kupovina brodova. Čini mi se kao da se veseliš zbog ovog nesretnog događaja.
[/quote]
Struja je iskljucena mještanima zbog moguće eksplozije. Bakarac je bez struje.
Direktor Dimamarina djeluje mi kao stari morski vuk ?
[/quote]
Možeš, ako osnuju još jednog brodara i ako zadovoljiš stroge kriterije odabira.
Nemojmo sada biti zlobni. Koliko sam čuo bio je par godina na moru, dobio je priliku i sada je na njemu da se dokaže.
[/quote]
I ja sam svako ljeto na moru, mogu li i ja dobiti takvu priliku? [thumbsup]
[/quote]
Evo malo o Adriaoil SPA, članu Dioki Grupe.
Ekskluzivni zastupnik INE i Perokemije u EU i Rusiji.
Bit će love kada INA tijekom ove godine završi rekonstrukciju rafinerija i zadovolji EURO V standarde.
Evo malo o Adriaoil SPA, članu Dioki Grupe.
Ekskluzivni zastupnik INE i Perokemije u EU i Rusiji.
Bit će love kada INA tijekom ove godine završi rekonstrukciju rafinerija i zadovolji EURO V standarde.
Leo Dolezil je dugo proveo u Adriaoil SPA; zato 6 stranih jezika govori tečno!
Direktor Dimamarina djeluje mi kao stari morski vuk ?
[/quote]
Tko će ga znat kako izgleda morski vuk al ovaj naš je mlađahan … [rolleyes]
Direktor Dimamarina djeluje mi kao stari morski vuk ?
Tko će ga znat kako izgleda morski vuk al ovaj naš je mlađahan … [rolleyes]
[/quote]
Pixica, Pixica….
Sva si vražja! [cool]
Evo malo o Adriaoil SPA, članu Dioki Grupe.
Ekskluzivni zastupnik INE i Perokemije u EU i Rusiji.
Bit će love kada INA tijekom ove godine završi rekonstrukciju rafinerija i zadovolji EURO V standarde.
Leo Dolezil je dugo proveo u Adriaoil SPA; zato 6 stranih jezika govori tečno!
[/quote]
Taj će radit jezikom.
Evo malo o Adriaoil SPA, članu Dioki Grupe.
Ekskluzivni zastupnik INE i Perokemije u EU i Rusiji.
Bit će love kada INA tijekom ove godine završi rekonstrukciju rafinerija i zadovolji EURO V standarde.
Leo Dolezil je dugo proveo u Adriaoil SPA; zato 6 stranih jezika govori tečno!
[/quote]
Pitanje za Posejedona: Ide li ovo u prilog tezi o vrlo čvrstim vezama između INE i Diokija?
Zastupanje, brodarstvo, sirovine pa ako hoćeš i management…..
Hoće li se vlasnici INE i Diokija uskoro dogovarati o budućnosti ova dva vrlo važna HR gospodarska subjekta?
S obzirom na Diokijevu povijest (da je već bio dijelom INA gurpe) ponovno povezivanje mi se čini nevjerovatnim.
A istina je da svi pokazatelji pokazuju da bi mogla postojati potreba za ponovnim udruživanjem. Pritom ne mislim da bi to udruživanje trebalo provesti na razini tvrtki koliko na činjenici da su pred nama energetski projekti koje niti jedna kompanija u RH neće moći provesti sama.
Ima tu mjesta za strateškim povezivanjem puno više poslovnih subjekata nego što je to slučaj na relaciji Dioki – Ina.
To tim više što se Ina praktički sve do neki dan bavila isključivo sobom i svojim odnosom sa MOLom.
Kada tome dodamo činjenicu da zapravo neznamo pravog vlasnika Diokija (tvrtka u Švicarskoj – mislim, WHAT???) moguće su razne opcije.
Ono što je sigurno – Dioki bi svakako trebao održati vlasništvo nad zemljom na kojem će se graditi LNG terminal, te se pokušati aktivno uključiti u taj projekt i u smislu vlasništva i u smislu dobave LNG-a.
Dioki ima pregršt prilika i mogućnosti. Sada ćemo vidjeti koliko je uprava sposobna i koja je kvaliteta menadžmenta. Tu se više ne radi samo o proizvodnji i prodaji Diokijevih proizvoda već i pozicioniranju u okviru energetske strategije RH.
Kada se u to uplete politika, meni mam dođe zlo. Ali i to je dio života….