DIOK (DIOKI d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DIOK (DIOKI d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


A zašto se ti Posejdone veseliš umjesto da si nervozan?

Kada sam ja nervozan onda zemljom caruju potresi i strašne morske oluje.
Ali pošto se Dioki želi proširiti i na moje morsko područje, razmislit ću je li mi oportuno potapati brodove konkurentskih tvrtki.
Možda s*ebem tvoju omiljenu ATPL. [lol] [lol] [lol]

La vita e bella!

Tankeri su za razvoz UNP-a iz Urinja tj putem Luke Sršćica koja ima dva spremnika kapacitea 6.400,00 tona. Još jedno tehnološko povezivanje Ine i Diokija.
Bit će toga i puno više osim ako…..ako to ne bude samo prijelazna faza za preuzimanje.



A zašto se ti Posejdone veseliš umjesto da si nervozan?

Kada sam ja nervozan onda zemljom caruju potresi i strašne morske oluje.
Ali pošto se Dioki želi proširiti i na moje morsko područje, razmislit ću je li mi oportuno potapati brodove konkurentskih tvrtki.
Možda s*ebem tvoju omiljenu ATPL. [lol] [lol] [lol]
[/quote]

Teško Posejdone. Teško. No.. ti zaboravljaš na moju nepobjedivost i sposobnost baratanja svim vrstama mogućeg i nemogućeg naoružanja. Ako se ipak odlučiš na taj potez, bit ću prisiljen bazukama raznjeti sva DIOKI-jeva postrojenja i tako joj smanjiti BV. Onda ćeš možda imati priliku kupovati DIOKI po 80 kuna [bye]

I'LL BE BACK


Tankeri su za razvoz UNP-a iz Urinja tj putem Luke Sršćica koja ima dva spremnika kapacitea 6.400,00 tona. Još jedno tehnološko povezivanje Ine i Diokija.
Bit će toga i puno više osim ako…..ako to ne bude samo prijelazna faza za preuzimanje.

Evo inka. Radi se na prikupljanju posade za DVA tankera!!!

http://www.zorovic.hr/

ZORAN ŠTIGLIĆ, DIREKTOR NOVOOSNOVANE TVRTKE ZA POMORSKI PRIJEVOZ DINAMARIN
Brodarska tvrtka logičan korak u poslovanju Diokija
Rekonstrukcijom i modernizacijom VCM i izgradnjom PVC pogona očekujemo udvostručenje proizvodnih kapaciteta, koji sada iznose gotovo 250 tisuća tona godišnje, dakle i udvostručenje potreba za pomorskim transportom sirovina
U našoj kompaniji zaposlit ćemo desetak pomoraca – Zoran ŠtiglićRIJEKA – Dinamarin, novoosnovana tvrtka za pomorski prijevoz, u vlasništvu Dina Petrokemije, označava novi iskorak Dioki Grupe, i to u brodarske vode. Na takav su se potez unutar Diokija odlučili kako bi osigurali kontinuiranu i sigurnu opskrbu svojih pogona sirovinama s područja Mediterana, koje su i dosad pristizale morskim putem. Direktor Dinamarina Zoran Štiglić, mladi stručnjak iz Rijeke s višegodišnjim iskustvom u pomorstvu i poslovima logistike unutar Dioki Grupe, ističe kako je osnivanje brodarske tvrtke logičan korak u poslovanju Diokija.

Udvostručenje proizvodnje

– Od samih svojih početaka Dina Petrokemija, koja je i osnivač Dinamarina, koristi brodarske usluge radi prijevoza sirovina za svoje pogone. Često ovisimo o volji brodara i raspoloživosti njihovih kapaciteta, a sada bi to htjeli eliminirati, odnosno cilj nam je osigurati sigurnu dopremu petrokemijskih sirovina za potrebe Dioki Grupe. To je glavni motiv za osnivanje Dinamarina. Prema sadašnjim planovima tvrtka Dinamarin bi vodila kompletno pomorsko poslovanje Diokija, dakle sve što ulazi u logistiku i sve radnje pored tih, koordinacija brodova, booking, jednom riječju čarter. Osim organizacije prijevoza tereta za vlastite potrebe u onom obujmu kojeg očekujemo ideja Dinamarina je i vođenje lučke agenture. Vodili bi lučku agenturu također za svoje potrebe, odnosno potrebe onih brodova koji dovoze sirovinu. U narednom periodu rekonstrukcijom i modernizacijom VCM i izgradnjom PVC pogona očekujemo udvostručenje proizvodnih kapaciteta, koji sada iznose gotovo 250 tisuća tona godišnje, dakle i udvostručenje potreba za pomorskim transportom sirovina.
To znači i povećanje potreba za brodskim prostorom?
– Naravno, trenutno pregovaramo o najmu jednog tankera. Tanker bi, normalno, bio najsuvremenijih tehničkih i maritimnih karakteristika. U Dioki Grupi veliku pažnju posvećujemo pitanjima sigurnosti i zaštite okolišta i tu ne može biti kompromisa. Prerano je još govoriti o detaljnim karakteristikama tog broda jer su pregovori još u tijeku, uprava Diokija još nije donijela konačnu odluku o tome. U skladu s tim planovima zasad planiramo i zapošljavanje desetak pomoraca. Sve skupa bi trebalo biti realizirano do kraja 2009., najvjerojatnije u drugoj polovici godine.

Sigurni u kapacitete

Je li osnivanje brodarske kompanije u doba svjetske gospodarske krize i teške recesije koja je snažno zahvatila i pomorstvo pomalo riskantan potez?
– Situacija s našim projektima unutar tvrtke, osobito povratak VCM pogona nama garantira dovoljno posla unutar grupe, to je naš »safe-side«, odnosno sigurni smo da će naši kapaciteti biti popunjeni vlastitim teretom, odnosno sirovinama koje ćemo dopremati s mediternaskog tržišta, na kojemu će Dinamarin i poslovati.
Osim prijevoza tereta za vlastite potrebe, planirate li širiti poslovanje i na slobodno tržište te širiti flotu unajmljivanjem ili izgradnjom novih brodova?
– To će pokazati vrijeme, sada u startu pregovaramo o najmu jednog tankera tako da za početak sigurno neće biti tako. No svakako je moguće, ali o tome još ne razmišljamo. Zasad je riječ o prebacivanju dijela poslovanja Dioki grupe vezanog uz logistiku i pomorski transport na tvrtku Dinamarin, te najmu tog jednog broda za vlastite potrebe i njegovo uposlenje, kao i održavanje tvrtke na najvišoj mogućoj operativnoj i tehničkoj razini. Dioki grupa po čarteru ulazi među vodeće u Mediteranu, kalkulacije su pokazale da je osnivanje Dinamarina opravdano i ta će tvrtka zasad biti jedna od karika u lancu poslovanja grupe.

Marink

A gdje je ostalo?

poslovanja grupe…kraj…izvor N-list


poslovanja grupe…kraj…izvor N-list

Draga moja BAKICAAA ovo što traže je sasvim nešto drugo, nešto što nema nikakve veze s petrokemijskim poslovanjem Diokia.

Evo teksta.

1. Tražimo komple- tnu posadu za 2 produkt tankera koji će biti u razvozu po Jadranu, na liniji iz Bakra za Ploče, Solin i Zadar. Tankeri su pod Hrvatskom zastavom u vlasništu DINAMARIN, članice DIOKI grupe

http://www.zorovic.hr/

Linije razvoza nemaju nikakve veze s Diokiom; šta će to Dioki dovoziti u Ploče, Solin i Zadar. Ništa od svog tereta nego teret INE; naftne derivate i UNP za Proplin!

Dalje u ovom tekstu se navodi da su tankeri u vlasništvu tvrtke DINAMARIN!!!
Već odavno je nekima jasno, obzirom na koncesiju na luku Sepen i opseg vlastite proizvodnje,da je za Dioki nužno imati svoju tvrtku za pomorski servis ali i za pomorski prijevoz.

Ali ovo o čem ja govorim to nema nikakve veze s Diokijem nego s Inom!!
I jako mi je drago da se te dvije tvrtke sve više integriraju.

@sava
Za povezivanje Diokija i INE nema, NEMA nikakve šanse.
Zar ti doista misliš da su ljudi koji su ušli u DIOKI i guraju Ježića ispred sebe izvadili tvrtku sa dna i ulažu tolike novce u oporavak proizvodnje, guraju LNG, misle samo tako prepustiti ono najbolje, dakle zaradu, drugima, a pogotovo onima koji nisu više u stanju dobiti iole ozbiljniji kredit pa da bi zadovoljili njihove apetite?
Netko je tu ranije spomenuo ekipu koja je izvisila sa Šeletom. Ja bi tu dodao i ekipu koja zna razmišljati barem 5 godina unaprijed i koja gura LNG. Svi su listom stranci koji su svjesni onog o čemu se mi ni ne usudimo pomisliti. Položaj RH može biti koka koja nese zlatna jaja.
To su ljudi koji su strpljivi, pažljivo promišljaju, dugo pamte, spremni su puno i naporno raditi i nikada ne zaboravljaju.
Jedini im je cilj nakon svega bogata i stabilna zarada koja opravdava svaki napor.

bogat čovjek nema briga, samo zadovoljstva

@bogat

Plin je za Dioki obrano a nafta neobrano mlijeko!

Zašto se radila Studija izvodivosti produktovoda RN Sisak – Dioki?
Zašto se u Omišlju planira raditi produktovod?
Zašto DINAMARIN nabavlja dva produkt tankera?

Tehnološka integracija INE i Dikija je nužna zbog boljitka i jednih i drugih!!!!

Da li će uslijediti nešto više od tehnološke integracije; ja se nadam da da!

Uostalom Mol i Slovnaft su integrirali petkokemiju u Mađarskoj i Slovačkoj.

Šta smo mi Hrvati nešto posebno.


…Linije razvoza nemaju nikakve veze s Diokiom; šta će to Dioki dovoziti u Ploče, Solin i Zadar. Ništa od svog tereta nego teret INE; naftne derivate i UNP za Proplin!


To bi značilo da ulaze u teren JPS-u koji to radi već godinama i ima za to jaku flotu..čudno..

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!



…Linije razvoza nemaju nikakve veze s Diokiom; šta će to Dioki dovoziti u Ploče, Solin i Zadar. Ništa od svog tereta nego teret INE; naftne derivate i UNP za Proplin!


To bi značilo da ulaze u teren JPS-u koji to radi već godinama i ima za to jaku flotu..čudno..
[/quote]

Jaku flotu koju mu je 1998. kupila Inter – Ina i dala u financijski lizing!!
Oni su prije Ine radili obalni prijevoz derivata za Čermaka i imali su jedan brod.
Sad imaju 4 a to znači da je nisu obnovili u zadnjih 10 godina.
Sad su valjda ti brodovi u vlasništvu JPS-a jer su ih bili obvezni otkupiti.

Ali da ne dužim, ja sam prvenstveno mislio na UNP, a takvog broda JPS ne posjeduje.

New Report

Close