Koncem 2003. RH je prodala 25%+1 dionicu INA-e MOL-u; nakon cca 7-8 mjeseci je otišo DIOKI.
Sada je završila druga faza prodaje INA-e MOL-u te shodno tome ide i 4% DIOKI-ja ( pitam se komu, sada kao i prije 4 godine ).
Kako će to sve završit??
Koncem 2003. RH je prodala 25%+1 dionicu INA-e MOL-u; nakon cca 7-8 mjeseci je otišo DIOKI.
Sada je završila druga faza prodaje INA-e MOL-u te shodno tome ide i 4% DIOKI-ja ( pitam se komu, sada kao i prije 4 godine ).
Kako će to sve završit??
Valjda neće Ježić uzet i ovaj paket. Bolje je za male da u opticaju bude više dionica i da dionica bude likvidna.
Loše po male. Stvari se na globalonom nivou kompliciraju, firme s kojima je Dioki poslovno povezan rikavaju ili su u gadnim problemima. Slijedi jako teška godina za firmu.
Mislim da ove godine neće biti tako unosnog višednevnog tobogana-trgovanja kakvih je bilo prošle i prethodnih godina.
Ako krenu sa prodajama zemljišta na najavljivanim lokacijama, Žitnjak.., znači da je guuuusto.
…Ako krenu sa prodajama zemljišta na najavljivanim lokacijama, Žitnjak.., znači da je guuuusto.
Kolega,
Zašto bi to bilo loše rješit se viška zamljišta koje se može puno bolje iskoristiti zbog svog položaja i ta sredstva upotrijebiti za vlastiti razvoj. Dapače, to je po meni očekivan potez od Uprave.
Inače, unatoč tome da je svjetska kriza od DIOK-ija ćemo dobivati ove godine pozitivne vijesti. Krajem godine bi trebali biti u funkciji novi kapaciteti, a i LNG terminal bi trebao biti praktično započet, što znači da će i lova od zemljišta u Omišlju ući u RDG, a onda ćemo vidjeti pravo stanje stvari..
Dodatno stvari komplicira i ona dražba 4% dionica po početnoj cijeni od 60 kn (ali samo sa pravima, ne sa cash-om). Tu su također moguća svakakva iznenađenja. Što ako se tamo izlicitira cijena dosta veća od ove na burzi sada, to bi moglo uzrokovat stampedo na bidu, ali tada je već kasno.
S druge strane tehničari kažu da dno nije dosegnuto i da će prije nego krene bull market biti još jedan žestoki pad..
Biti će zaista neizvjesno slijedećih tjedana…
Mislim da bi bilo pravednije da je dražba za keš, nego prava.
Bilo bi dobro kada bi svatko mogao kupiti koliko hoce od tog iznosa, a ne sve ili ništa.
Malo je onih koji imaju toliko novaca.
Koncem 2003. RH je prodala 25%+1 dionicu INA-e MOL-u; nakon cca 7-8 mjeseci je otišo DIOKI.
Sada je završila druga faza prodaje INA-e MOL-u te shodno tome ide i 4% DIOKI-ja ( pitam se komu, sada kao i prije 4 godine ).
Kako će to sve završit??
Valjda neće Ježić uzet i ovaj paket. Bolje je za male da u opticaju bude više dionica i da dionica bude likvidna.
[/quote]
Prije ili kasnije Dioki će ući u sastav grupe INA – MOL – TVK. To je logično jer nema petrokemije bez rafinerije i obrnuto. Takav raspored imamo u Mađarskoj gdje je MOL vlasnik petrokemijske kompanije TVK. Još 2003. se spekuliralo da bi nakon INE slijedeći MOL-ov korak trebao biti preuzimanje DIOKI-ja. Treba se strpiti i čekati konačni rasplet situacije.
Valjda neće Ježić uzet i ovaj paket. Bolje je za male da u opticaju bude više dionica i da dionica bude likvidna.
[/quote]
Prije ili kasnije Dioki će ući u sastav grupe INA – MOL – TVK. To je logično jer nema petrokemije bez rafinerije i obrnuto. Takav raspored imamo u Mađarskoj gdje je MOL vlasnik petrokemijske kompanije TVK. Još 2003. se spekuliralo da bi nakon INE slijedeći MOL-ov korak trebao biti preuzimanje DIOKI-ja. Treba se strpiti i čekati konačni rasplet situacije.
[/quote]
MOL se nekada prije izjašnjavao da želi i JANAF
Mislim da još uvijek nije razradio strategiju,
Mol bi želio sve, ali jeftino.
@ svim diokičarima
Nadam se da još nismo prodali zemljište na Krku; poslije ove plinske krize cijena mu je minimalno DVOSTRUKA.
MOL ili INA će preuzeti DIOKI, to je naša sudbina jer neće dopustiti da u upstreamu i downstreamu imaju tehnološki nezaokruženih cjelina – glede midstreama tj JANAF-a pitam se zašto ne bi kupili i Tankersku plovidbu.
@ svim diokičarima
Nadam se da još nismo prodali zemljište na Krku; poslije ove plinske krize cijena mu je minimalno DVOSTRUKA.
MOL ili INA će preuzeti DIOKI, to je naša sudbina jer neće dopustiti da u upstreamu i downstreamu imaju tehnološki nezaokruženih cjelina – glede midstreama tj JANAF-a pitam se zašto ne bi kupili i Tankersku plovidbu.
Da; izgleda da je nužno da dođe do prave krize i da se nečija guzica smrzne da bi shvatili što znači LNG terminal i da se to prestane više kočiti. 10.000 potencijalnih NOVIH radnih mjesta čeka zbog par neodlučnih ljudi koji ne mogu donijeti ključne odluke. Sramota. Radovi su već mogli početi. Da se to desilo, kriza bi u HR bila bitno manja jer bi cijeli niz tvrtki od građevinala, montažera, projektanata, ljudi u antikorozivnoj zaštiti, nadzornih organa, raznih dobavljača, uvornih tvrtki, špeditera, prijevoznika, zaštitara imalo dodatnog posla, a to bi povuklo dodatno zapošljavanjei i u pratećim djelatnostima itd.
Što se tiče preuzimanja,nisam siguran da si je baš Ježić to tako zamislio.
@ svim diokičarima
Nadam se da još nismo prodali zemljište na Krku; poslije ove plinske krize cijena mu je minimalno DVOSTRUKA.
MOL ili INA će preuzeti DIOKI, to je naša sudbina jer neće dopustiti da u upstreamu i downstreamu imaju tehnološki nezaokruženih cjelina – glede midstreama tj JANAF-a pitam se zašto ne bi kupili i Tankersku plovidbu.
Nemam ništa protiv preuzimanja.
Samo mislim da MOL nije spreman platiti realnu cijenu.
Što se tiče LNG zemljište se sigurno kupuje.