Danas popodne je bilo izravno javljanje iz DIOK-ija, vezano oko Praznika rada. Nisam bas usko vezan za DIOK vise, pa ne pratim. Ali neki radnik je spominjao kako rade pozitivno, ali ih muci neki dug za vodnu naknadu (tuzba ili tako nesto)od 7 milijuna kuna, koju moraju rijesiti do kraja godine.
Inace, covjek nahvalio sefove, kak je sve super u firmi, i to…[smiley1]
poz
evo nekoliko razloga zašto bi dioki u ovom rastu trebao dogurati do najmanje 500 kuna:
1. LNG omišalj na karti LNG terminala europe na kongresu u barceloni
2. izjave čelnika E.on-a iz njemačke da je upravo zemljište DINE (u vlasništvu diokija) najbolje za LNG terminal
3. u redovnom poslovanju odlični prihodi, jedini problem je saniranje gubitaka koje je bivša uprava napravila, ali na tome se radi i svako novo izvješće donosi sve manji gubitak, tako da bi iduće godine trebali biti u plusu
4. ta vodna naknada muči ih u zagrebu zbog bandićeve uredbe, ali riješit će to. to im je najmanji problem
5. strateško partnerstvo s talijanima
6. najveći u regiji u ovoj grani
7. 90% proizvoda izvozi u njemačku, italiju i švicarsku
8. kapitalni fond kupuje od HFP-a za braniteljski fond, dakle rasti će kad tad
9. čvrste ruke, za vrijeme protekliih korekcija stoji kao ukopan, čak i raste
10. radnici nisu budale, pa nema njihovog spuštanja cijene, a i radnički paketi skoro da su svi prodani, uz sve, radnici su prilično zadovoljni firmom
01.05.2007 10:40
Europska komisija označila Hrvatsku kao novi plinski dobavni smjer za EU
Ukapnjeni plin: Na Krku LNG terminal do kraja 2011.
Autor Nada Kolega
Otok Krk ucrtan je kao nova europska lokacija za gradnju LNG (liquied natural gas-ukapljeni prirodni plin) terminala do 2011. godine na službenim kartama prošlotjednog Svjetskog LNG kongresa u Barceloni, koji je okupio približno 4000 sudionika te predstavnika 500 najvećih sektorskih kompanija svijeta.
Iako su u užem izboru uz Omišalj na Krku kao lokacija razmatrani Plomin i Raški zaljev, Krk je postao naizgledniji zbog svoje infrastrukture koja se može dobro povezati s drugim lučkim i industrijskim pogonima.
– Ogromni energetski potencijal – budući da se plin može koristiti kao gorivo i nositelj hladnoće, trebao bi razviti na tom području šire interese od, primjerice, gradnje elektrane do proizvodnih pogona i hladnjača za ribu, meso, voće i povrće kazao je u Barceloni Vladimir Vranković, državni tajnik u Ministarstvu gospodarstva rada i poduzetništva.
Međutim, Vranković kao i doministar za energetiku Željko Tomšić, ističu kako Krk još nije definiran kao konačna lokacija budući da će Vladino povjerenstvo sredinom lipnja ove godine objaviti ekološku studiju o najprikladnijoj lokaciji. Tomšić je ujedno i glavni hrvatski pregovarač u Adria LNG konzorciju koji osim Hrvatske čine E.ON/Ruhrgas, RWE Transgas, Total, OMV i Geoplin.
Svojim nedoumicama i pokušajima stvaranja nekih novih odnosa unutar konzorcija Hrvatske je u jednom trenutku dovela u upitnost projekt, pa su ubrzo Francuska i Belgija istaknute kao zemlje u kojima konzorcij traži nove rezervne lokacije. No, na kraju je prema Tomšićevim riječima, definirano da Hrvatska ima 25 posto od čega Ina 15, HEP 10 posto, dok će Proplin u ugovorima biti definiran kao vjerojatni vlasnik i transporter plina kroz Hrvatsku.
Pri najzahtjevnijem dijelu posla potpisivanju ugovora Hrvatska će tražiti pravo veta na pojedine odluke budući da se terminal nalazi na hrvatskom teritoriju i njime se štite naši nacionalni i strateški interesi.
Alex Wietfeld, potpredsjednik E.ON Ruhrgasa za LNG, u Barceloni je kazao kako konzorcij za omišaljsku luku već ima izrađenu Studiju isplativosti projekta, te ako se taj projekt bude odugovlačio može izgubiti na konkurentnosti jer se svakodnevno najavljuje gradnja drugih terminala u okruženju.
Hrvatska delegacija po prvi je put službeno sudjelovala na svjetskom LNG kongresu u sklopu kojeg je bilo organizirano razgledanje i vodstvo po LNG terminalu, smještenom uz lučki kompleks neposredno u centru Barcelone, koja je na taj način uspješno povezala razvitak turizma i industrije.
Hrvatski će terminal u prvoj fazi imati raspoloživost od 10 milijardi prostornih metara plina do 15 milijardi u drugoj fazi, dok se preko toga ne planiraju veći kapaciteti jer izazivaju dodatne visoke troškove. S troškovima koji se ukupno penju na 1,5 milijardi dolara bit će to najveća inozemna investicija u Hrvatskoj.
E.ON Ruhrgas ima pravo građenja na rt Zaglavu, tj na lokaciji DINE i s tim pravom građenja je naknadno ušao u konzorcij Adria LNG. Stoga mi se čini da je lokacija definitivno određena i da se nalazi na lokaciji DINE.
Definitivno se slazem s cayman-om… Dioki je dionica koja ce zasigurno rasti unatoc “prenapuhanosti” burze, bandicevim vodnim naknadama i svemu slicnom. Uz LNG, diokijev ulaz u PVC je definitivno odlican potez i firma ima perspektivu.
Definitivno se slazem s cayman-om… Dioki je dionica koja ce zasigurno rasti unatoc “prenapuhanosti” burze, bandicevim vodnim naknadama i svemu slicnom. Uz LNG, diokiev ulaz u PVC je definitivno odlican potez i firma ima perspektivu.
Cayman-a za premijera!
Cayman-e neznam gdje radiš ali imam prijedlog za tebe.
Lijepo osnuješ “Cayman maximum investicijski fond” i baciš se u ove vode.Ljudi te sve više i više prepoznaju kao stručnog investitora!
Ajde sad nemoj biti skroman pa reći da nebi mogao…ja sam uvjeren da bi imovina fonda brzo rasla…reputacija je tu!
mislim da bi cayman garantirao 60% prinosa.. jedino sta je malo drukcije voditi za svoj dzep par sto k kuna i 100 miliona kuna. cayman ulaze tamo gdje brzo raste i gdje ima malo dionica i zato mi se i svidja.. nema dogadjanja kao ovo na djuri.. iako meni osobno odgovara djuro jos malo tu gdje je.. ako odleti gore ima se i plan B naravno [smiley2]
Sve svoje prepisujem na “Cayman maximum investicijski fond” [smiley2] Jesam od nedavno na forumu ali koliko sam vidio, čini mi se da cayman stvarno zna šta priča. Sve pohvale!
I uzmi ulaznu i izlaznu 10%.