Malo sam se zezao a ti meni kolac!
Sigurno si računao samo Lučke pristojbe koje npr u Luci Rijeka za tekući teret iznose 0,63 eura po toni tereta. Za 7 milijuna tona LNG-a to je onda po tim cijenama 4,41 milijun eura prihoda. Koncesija je na 35 godina, a državi se plaća 1 kuna/toni.
Dina-Petrokemija prva u Hrvatskoj objedinila Upravu i Nadzorni odbor
DINA-Petrokemija, članica DIOKI Grupe, prvo je hrvatsko dioničko društvo koje je uvelo sustav korporativnog upravljanja u kojem se ukidaju uprava i nadzorni odbor kao zasebna tijela, a njihove uloge preuzima jedinstven upravni odbor, priopćeno je večeras iz te tvrtke.
Dina-Petrokemija prva u Hrvatskoj objedinila Upravu i Nadzorni odborDina-Petrokemija prva u Hrvatskoj objedinila Upravu i Nadzorni odborUpisom u sudski registar Trgovačkog suda u Rijeci DINA-Petrokemija će od 4. listopada ove godine biti prva tvrtka u Hrvatskoj koja primjenjuje jedinstven sustav korporativnog upravljanja, dodaje se u priopćenju.
Nakon analize DINA-Petrokemijina poslovanja, koju je proveo stručni tim Ekonomskog fakulteta u Zagrebu s prof. dr. sc. Darkom Tipurićem na čelu, utvrđeno je da će uvođenje monističkog sustava korporativnog upravljanja omogućiti brže promjene te sudjelovanje većeg broja stručnjaka u vodstvu tvrtke. Time bi se ubrzala realizacija projekata u sklopu tekućeg investicijskog ciklusa.
Uvođenjem takva sustava prestaje postojati Nadzorni odbor i Uprava DINA-Petrokemije d.d., a kao novo tijelo korporativnog upravljanja osniva se Upravni odbor. Od toga odbora očekuje se da izravnije sudjeluje u provedbi planiranih projekata i unaprjeđenju poslovnog ozračja u Društvu što je preduvjet za bolje poslovanje.
Dinin se Upravni odbor sastoji od devet članova, od kojih je šest neizvršnih i tri izvršna direktora. Predsjednik Odbora je Zdenko Belošević, a zamjenik Leo Dolezil, stoji na kraju priopćenja.
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=7d7b1afb-4e87-41ed-8420-c2f0a6692298&open=sec
Dina-Petrokemija prva u Hrvatskoj objedinila Upravu i Nadzorni odbor
DINA-Petrokemija, članica DIOKI Grupe, prvo je hrvatsko dioničko društvo koje je uvelo sustav korporativnog upravljanja u kojem se ukidaju uprava i nadzorni odbor kao zasebna tijela, a njihove uloge preuzima jedinstven upravni odbor, priopćeno je večeras iz te tvrtke.
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=7d7b1afb-4e87-41ed-8420-c2f0a6692298&open=sec
Dakle dobili smo ekipu za pregovore s konzorcijem Adria LNG.
Sretno dečki, ne sumnjam u vaše sposobnosti da će te posao privesti kraju na zadovoljstvo dioničara.
300 kn po dionici ?
[/quote]
Dobro si ti to lupio. Samo kojim si se činjenicama vodio?
Daj nas prosvjetli da i mi budemo tako pametni.
[/quote]
Malo sam se zezao a ti meni kolac!
Sigurno si računao samo Lučke pristojbe koje npr u Luci Rijeka za tekući teret iznose 0,63 eura po toni tereta. Za 7 milijuna tona LNG-a to je onda po tim cijenama 44,1 milijun eura prihoda. Koncesija je na 35 godina, a državi se plaća 1 kuna/toni.
[/quote]
Ovo za kolac ne razumijem , ali nije bitno.Lučke pristojbe koje navodiš daju godišnju računicu: 7,000,000 x 3,50 (0,62 Eura/t minus 1 kn / t) = 24,5000,000 kn godišnjeg neto prihoda od pristojbi.
A za 300 kn/dionici vrijednosti zemljišta sam se ja zezao ; iako , recimo 900,000 m2 x 200 Eura = 1,280,000,000 kn / 4,042,058 = 317 kn po dionici.
Ono što je bitno je da su im potezi odlučni – čišćenje bilance , ubrzavanje donošenja odluka (ustroj Uprave bez NO).Vjerujem da će i investicije iz 2009. proraditi na vrijeme.A obzirom na predvidivu paniku na evropskim burzama koja će se preliti i kod nas , slijedim onu Buffettovu: sad je vrijeme za pohlepu !
Ovo za kolac ne razumijem , ali nije bitno.Lučke pristojbe koje navodiš daju godišnju računicu: 7,000,000 x 3,50 (0,62 Eura/t minus 1 kn / t) = 24,5000,000 kn godišnjeg neto prihoda od pristojbi.
A za 300 kn/dionici vrijednosti zemljišta sam se ja zezao ; iako , recimo 900,000 m2 x 200 Eura = 1,280,000,000 kn / 4,042,058 = 317 kn po dionici.
Ono što je bitno je da su im potezi odlučni – čišćenje bilance , ubrzavanje donošenja odluka (ustroj Uprave bez NO).Vjerujem da će i investicije iz 2009. proraditi na vrijeme.A obzirom na predvidivu paniku na evropskim burzama koja će se preliti i kod nas , slijedim onu Buffettovu: sad je vrijeme za pohlepu !
Na službenoj stranici Adia LNG konzorcija sijena izgradnje terminala varira između 600 i 800 milijuna eura. Kako su vlasnici konzorcija vrlo stručni u pogledu izgradnje LNG terminala malo me čudi ovaj gap od 200 milijuna eura, pa si postavljam pitanje da li je ta razlika namijenjena kupnji zemljišta?
Također ove promjene u načinu vođenja Dine petrokemije su mi signal da će se u pregovorima s Adria LNG konzorcijem pregovarati i o rješavanju imovinsko – pravnih odnosa glede zemljišta i koncesije na luku Sepen. Sve više sam uvjeren da će se zemljište za LNG terminal prodavati, a ne iznajmljivati.
A o cijeni takvog aranžmana ne bih nagađao. Znam samo da je u slobodnoj zoni Kukuljanovo m2 prodavan za cca 100 eura/m2, a preprodavan po dvostruko višoj cijeni.
…hmm, koja brojka!… pola vraga [undecid]…. nezgodno, nezgodno [embarass]
i tu je nestašica.. [lol]
Ne žurite sa kupovinom, ima još desetak dana vremena ?!
zašto desetak dana? u zadnje vrijeme ne pratim ovu temu jer ne stignem…ako mi možeš objasnit…tnx
OPORTUNIST vjerovatno misli dok ne sjednu novci od INE (17.10.) neće biti velike potražnje i cijena će biti nisko..a onda slijedi stampedo..
Ja bi rekao da nije.
Razlika bi ti bila jasna samo ako pogledaš studiju za izbor lokacije terminala. Negdje postoji na netu, ali sad mi se neda istraćivat, možda na stranicama Ministarstva gradnje i prostornog uređenja, negdje gdje je službeno objavljena ova studija.
U studiji se spominje da bi snaga LNG iznosila 25 MW a ako bi se gradilo postrojenje za proizvodnju dušika (inertni plin) tada bi snaga iznosila 35 MW.
Druga stvar je da LNG traži 99% sigurnost opskrbe električnom energijom. Činjenica je da sa ovom novom snagom i dodatnom sigurnošću sadašnje veze na Krku ne mogu zadovoljiti te kriterije. To znači vjerojatno polaganje novih kabelskih veza sa Krkom a da se dodatno osiguraju moguća je izgradnja i plinske kogeneracijske elektrane snage koja je njima dovoljna cca 35-40 MW.
Ako postoji mogućnost a moguće je da se neće izgraditi postrojenje za dobivanje vodika i plinske kogeneracijske elektrane a opet moraju računati na to, sigurno postoji rezervacija za to u iznosu od 100 miliona eura.
A što ako budu morali ukopati spremnike plina, koliko bi to iznosilo.
A što ako budu morali ukopati spremnike plina, koliko bi to iznosilo.
Čini mi se da se radi o kogeneraciji od 250MW no be bih o tom. To je potrebno svakom terminalu, a blok shema terminala ti je na njihovoj web stranici.
Glede ukopanih terminala nema razlike u cijeni ali ima u vremenu potrebnom za gradnju.
Pitaš se kako to da je ukopani spremnik po cijeni isti kao nadzemni?
Razlog je u debljini oplate i menbrane. Ukopani imaju daleko tanju membranu i AB zaštitu.