ne bi jer se ne radi o velikom broju dionica. inače, cijena je i dalje bagatelna obzirom da se naveliko priča o LNG-u
ma ok, i ja imam velika očekivanja u budućnosti ali ako 10. dioničar ima 2 089 dionica s tih 5700 braniteljski fond bi trebao biti unutra.
Stiže li LNG u Omišalj, Plominski ili Raški zaljev?
Studija o izboru najbolje lokacije bit će gotova do ljeta, kaže Marina Matulović-Dropulić, ministrica zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva
ZAGREB – »Stručnjaci još nisu odredili najpovoljniju lokaciju za gradnju terminala za ukapljeni prirodni plin (LNG) na Jadranu, ali u pitanju su tri lokacije: na Krku, te Plominski i Raški zaljev. Očekujem da će studija o izboru najbolje lokacije biti gotova do ljeta«, izjavila je za Vjesnik Marina Matulović-Dropulić, ministrica zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva.
Dok su ranije gotovo svi bili protiv gradnje terminala na njihovom području, zbog straha od onečišćenja okoliša, u posljednje je vrijeme počelo nadmetanje između Istarske i Primorsko-goranske županije koja će dobiti taj donedavno nepopularan objekt. Na to su vjerojatno utjecala svjetska iskustva koja su pokazala da je opasnost od takvog terminala praktički zanemariva. Istodobno, u javnosti se sve više barata i podacima o velikim zaradama koje se na takvim terminalima ostvaruju.
Tako je i prije odluke o najboljoj lokaciji svoj dio “kolača” u vidu dva posto prihoda od njegovog poslovanja, naravno ako terminal bude sagrađen na njihovom području, od investitora prvo zatražila Primorsko-goranska županija. Osim toga, župan Zlatko Komadina inzistira da se plin koristi i u lokalnoj industriji te termoelektranama Rijeka i Plomin.
Ubrzo je svoja očekivanja iznijela i Općina Omišalj. Načelnik Općine Tomo Sparožić najavio je da će, ako najbolja lokacija bude Omišalj, po uzoru na europsku praksu tražiti da Općini pripadne dva posto vrijednosti ukupne investicije i dva posto godišnjeg prihoda međunarodnog konzorcija koji će investirati u gradnju terminala, te besplatnu plinofikaciju svih domaćinstava na Krku. Kako je i Županija zatražila dva posto prihoda od poslovanja terminala, Sparožić je rekao da Općina sigurno ima pravo prvenstva u provedbi svojih zahtjeva, a i europska iskustva pokazuju da Županija u takvoj situaciji ima pravo na mnogo manji postotak od zatraženog. Takve zahtjeve obrazložio je podatkom da su nekretnine u Omišlju dvije trećine jeftinije nego u drugim mjestima na otoku.
Također je najavio da će inzistirati da terminal bude smješten isključivo u sklopu postojeće industrijske zone, a suprotstavio se odluci županijskog poglavarstva da se kao lokacija predloži uvala Blatna. Posebne teme bit će, dodao je, osiguranje radnih mjesta za domaće stanovništvo te prenošenje obveza za plaćanje svih gradskih renta na investitora.
Nedugo nakon toga, lokaciju za gradnju terminala u razgovoru s premijerom Ivom Sanaderom predložio je i istarski župan Ivan Jakovčić. Prema njegovim riječima, bez dovoljno plina ne mogu razmišljati o gospodarskom razvoju pa su zainteresirani da se terminal izgradi u Plominskom zaljevu. Iako je među potencijalnim lokacijama i Raški zaljev, Jakovčić je rekao kako će inzistirati da se, ako bude u Istri, gradi upravo u Plominskom zaljevu. Prema njegovoj ocjeni, za stanovništvo je svejedno je li taj terminal u Plominu ili Omišlju, jer se takav planira graditi i u Tršćanskom zaljevu, a ako se ostvari njegov prijedlog, Istra bi dobila ekološki neškodljivu financijsku “injekciju” od 100 milijuna eura.
No, Valter Kvalić, načelnik Općine Kršan, na čijem je području Plominski zaljev, podržava gradnju terminala u Istri, ali ističe da zbog konfiguracije terena, nedostatka prostora i činjenice da je u tom zaljevu već termoelektrana, to nije optimalno te da nije predviđeno u općinskom prostornom planu. Zato je predložio da se terminal gradi u Bršici, odnosno Raškom zaljevu.
I potpredsjednik IDS-a Damir Kajin ocijenio je da je odbijanje prvorazredne i ekološki prihvatljive tehnologije vrijedne više stotina milijuna eura, kao što je LNG terminal, “prvorazredna glupost”. Smatra da bi se terminal mogao smjestiti i na zapadnoj obali Istre.
Nadmetanje gdje će se graditi terminal nastavljeno je nakon što je premijer Ivo Sanader nedavno i
Stiže li LNG u Omišalj, Plominski ili Raški zaljev?
Studija o izboru najbolje lokacije bit će gotova do ljeta, kaže Marina Matulović-Dropulić, ministrica zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva
ZAGREB – »Stručnjaci još nisu odredili najpovoljniju lokaciju za gradnju terminala za ukapljeni prirodni plin (LNG) na Jadranu, ali u pitanju su tri lokacije: na Krku, te Plominski i Raški zaljev. Očekujem da će studija o izboru najbolje lokacije biti gotova do ljeta«, izjavila je za Vjesnik Marina Matulović-Dropulić, ministrica zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva.
Dok su ranije gotovo svi bili protiv gradnje terminala na njihovom području, zbog straha od onečišćenja okoliša, u posljednje je vrijeme počelo nadmetanje između Istarske i Primorsko-goranske županije koja će dobiti taj donedavno nepopularan objekt. Na to su vjerojatno utjecala svjetska iskustva koja su pokazala da je opasnost od takvog terminala praktički zanemariva. Istodobno, u javnosti se sve više barata i podacima o velikim zaradama koje se na takvim terminalima ostvaruju.
Tako je i prije odluke o najboljoj lokaciji svoj dio “kolača” u vidu dva posto prihoda od njegovog poslovanja, naravno ako terminal bude sagrađen na njihovom području, od investitora prvo zatražila Primorsko-goranska županija. Osim toga, župan Zlatko Komadina inzistira da se plin koristi i u lokalnoj industriji te termoelektranama Rijeka i Plomin.
Ubrzo je svoja očekivanja iznijela i Općina Omišalj. Načelnik Općine Tomo Sparožić najavio je da će, ako najbolja lokacija bude Omišalj, po uzoru na europsku praksu tražiti da Općini pripadne dva posto vrijednosti ukupne investicije i dva posto godišnjeg prihoda međunarodnog konzorcija koji će investirati u gradnju terminala, te besplatnu plinofikaciju svih domaćinstava na Krku. Kako je i Županija zatražila dva posto prihoda od poslovanja terminala, Sparožić je rekao da Općina sigurno ima pravo prvenstva u provedbi svojih zahtjeva, a i europska iskustva pokazuju da Županija u takvoj situaciji ima pravo na mnogo manji postotak od zatraženog. Takve zahtjeve obrazložio je podatkom da su nekretnine u Omišlju dvije trećine jeftinije nego u drugim mjestima na otoku.
Također je najavio da će inzistirati da terminal bude smješten isključivo u sklopu postojeće industrijske zone, a suprotstavio se odluci županijskog poglavarstva da se kao lokacija predloži uvala Blatna. Posebne teme bit će, dodao je, osiguranje radnih mjesta za domaće stanovništvo te prenošenje obveza za plaćanje svih gradskih renta na investitora.
Nedugo nakon toga, lokaciju za gradnju terminala u razgovoru s premijerom Ivom Sanaderom predložio je i istarski župan Ivan Jakovčić. Prema njegovim riječima, bez dovoljno plina ne mogu razmišljati o gospodarskom razvoju pa su zainteresirani da se terminal izgradi u Plominskom zaljevu. Iako je među potencijalnim lokacijama i Raški zaljev, Jakovčić je rekao kako će inzistirati da se, ako bude u Istri, gradi upravo u Plominskom zaljevu. Prema njegovoj ocjeni, za stanovništvo je svejedno je li taj terminal u Plominu ili Omišlju, jer se takav planira graditi i u Tršćanskom zaljevu, a ako se ostvari njegov prijedlog, Istra bi dobila ekološki neškodljivu financijsku “injekciju” od 100 milijuna eura.
No, Valter Kvalić, načelnik Općine Kršan, na čijem je području Plominski zaljev, podržava gradnju terminala u Istri, ali ističe da zbog konfiguracije terena, nedostatka prostora i činjenice da je u tom zaljevu već termoelektrana, to nije optimalno te da nije predviđeno u općinskom prostornom planu. Zato je predložio da se terminal gradi u Bršici, odnosno Raškom zaljevu.
I potpredsjednik IDS-a Damir Kajin ocijenio je da je odbijanje prvorazredne i ekološki prihvatljive tehnologije vrijedne više stotina milijuna eura, kao što je LNG terminal, “prvorazredna glupost”. Smatra da bi se terminal mogao smjestiti i na zapadnoj obali Istre.
Nadmetanje gdje će se graditi terminal nastavljeno je nakon što je premijer Ivo Sanader nedavno i
ovo mi je najbitnije::::::::Nadmetanje gdje će se graditi terminal nastavljeno je nakon što je premijer Ivo Sanader nedavno izjavio kako »izgleda da se Istra nametnula kao prvi kandidat«, što je Jakovčić podržao, dok je Komadina, što se moglo i očekivati, bio iznenađen i istaknuo da stručnjaci još nisu odredili najbolju lokaciju.
Osim toga, izjavio je da su mu nedavno čelnici E.ON-a i RWE-a, energetskih kompanija uključenih u konzorcij za gradnju terminala, kazali da bi, ako bi se terminal gradio na Krku, bili spremni jamčiti određene količine plina i za riječku regiju. Prema njihovim riječima, najviše su upoznati s lokacijom na Krku, koja im i najviše odgovara jer za nju već imaju i dobar dio dokumentacije i provedenih istraživanja, kazao je Komadina.
Željko Bukša
Kad se očekuje da će izać godišnje izvješće za 2006.???
Ljudi, molim vas popis današnjih transakcija s vremenima za DIOKI. Naime, ovi iz Fime mi nisu kupili dionice po cijeni 260,04 a nakon odobravanja mog naloga dionice su se prodavale po 260kn ?! Htio bih usporediti vremena da vidim da li sam zakinut.
Hvala unaprijed ! [smiley3]
Izvoli
260,01 2 15:44:58
264,90 48 15:36:26
260,00 28 14:06:15
260,00 12 14:03:44
260,03 48 14:03:44
260,04 40 14:03:44
260,03 13 11:46:22
260,11 88 11:46:22
260,30 50 11:46:22
260,11 11 11:26:16
260,11 151 11:22:57
piše u nedjeljnom novom listu da dioki usko surađuje sa talijanskom najvećom firmom za proizvodnju pvc-a i da su uložili u DINU hrpetinu love i da žele nastaviti biti vodeći u regiji. veliki intervju sa beloševićem, direktorom, koji objašnjava da su gubici dioki grupe vezani pretežno uz DINU a ne sam dioki.
piše u nedjeljnom novom listu da dioki usko surađuje sa talijanskom najvećom firmom za proizvodnju pvc-a i da su uložili u DINU hrpetinu love i da žele nastaviti biti vodeći u regiji. veliki intervju sa beloševićem, direktorom, koji objašnjava da su gubici dioki grupe vezani pretežno uz DINU a ne sam dioki.
Toliko malo informacija ima o ovoj firmi u javnosti da me to tako nervira!Cayman-e zahebana ekipa vodi ovu firmu…