Evo … kupili opet za 900-ak kuna!!!
Ali… zašto?
he, he… Seve kupuju HOMS a ne gledaju tko je vlasnik cca 8% DIOKI-ja i tko ima veeeeeeeliku parcelu pokraj …
Btw, da li ima neki zakon koji definira revalorizaciju vrijednosti nekretnina poduzeća? Bilo bi zanimljivo to pogledati kroz prizmu vrijednosti zemljišta u vlasništvu DIOKI-ja u godišnjem izvješću. Nije kao TRANSica ali … [smiley2][smiley2][smiley2]
šutite i dokupljujte, naravno prije revalorizacije. jer revalorizacija je upravo u tijeku od strane hypo consultants. Samo nekretnine diokija vrijede preko 400 kn po dionici, a i poslovanje će uskoro biti u plusu.
šutite i dokupljujte, naravno prije revalorizacije. jer revalorizacija je upravo u tijeku od strane hypo consultants. Samo nekretnine diokija vrijede preko 400 kn po dionici, a i poslovanje će uskoro biti u plusu.
Cayman znam sve što misliš o ovoj dionici ali neznam jesi li čitao intervju sa Belošević-em u lideru,kaže on ono “dodatne naknade bi mogle baciti Dioki na koljena” a onda na kraju kaže “planiramo investicije od 100 milijuna eura do 2009 financirane dijelom od prodaje imovine a dijelom zaduživanjem”.Ovdje mi govori prvo da mogu (pro)pasti a onda najavljuje ogromne investicije.
Tvoje tumačenje?
neće oni propasti, u to budi siguran. oni se pripremaju za preseljenje pogona iz žitnjaka u omišalj, i taj je plan do 2010. realan. A od zemljišta na žitnjaku dobit će toliko novaca da će postati jedna od najbogatijih firmi u RH. Već ima i potencijalnih kupaca, samo treba odabrati. A taj plan sa preseljenjem možda će potaknuti milana bandića da diokiju smanji pritisak s tim naknadama jer ako dioki ode, zagreb će mnogo izgubiti, prije svega radna mjesta (čitaj situacija kanfanar) a izgubit će i ogromne prihode jer dioki sve uredno podmiruje. ne brinem se, nego samo žalim što nisam uzeo još više radničkih paketa nego samo nekoliko.
Neznam rezultat konačnog izvješća za prošlu godinu,ali po mojoj procjeni negdje na nivou prošlogodišnjih odnosno neznam koliko će utjecati oni problemi sa nedostatkom etilena pred kraj prošle godine.Iskreno volio bih ga vidjeti….,ali mene više zanima ovogodišnje kvartalno,jer koliko čujem DIOKI-jeva postrojenja rade odlično više od planiranog. Ulaganja;na lokaciji Omišalj se očekuju do 2009 velika ulaganja u pokretanje novih pogona VCM+PVC+PEROKSIDI,traže se stručni kadrovi,itd…….[smiley2][smiley2][smiley2]
dioki posluje odlično, tu nema dvojbe, ali već sam vam rekao da ne očekujete veći rast dokle god uprava ne sanira ono što je bivši direktor pokrao, a na tome se radi. onda ćemo drugu pjesmu pjevati. trenutno se dokupljuje i čeka, a gubitak je svake godine sve manji (ne može se preko noći sanirati gubitak nastao uništenjem bivše uprave). polako, polako, polako.
LNG terminal ipak će se graditi u Kvarnerskom zaljevu
UNATOČ TEŠKOĆAMA U PREGOVORIMA projekt terminala za ukapljeni plin u Hrvatskoj se nastavlja: strani partneri već su parafirali memorandum a sporne su ostale samo dvije točke
BENEFIT ZA INDUSTRIJU Zemljište pokraj Dine na Krku jedna je od najizglednijih lokacija budućeg LNG terminala; veliku korist imala bi petrokemijska tvrtka Dioki koja bi tako osigurala nabavu sirovina
Unatoč teškoćama u pregovorima, projekt LNG terminala u Hrvatskoj se nastavlja, a strani partneri se ne povlače. Posljednji krug zahtjevnih pregovora vodio se 7. veljače, a jedna od dviju točaka oko kojih se strane nisu mogle dogovoriti bilo je pravo veta hrvatske strane. Hrvatska strana tražila je da za valjane odluke u prvotnim fazama projekta pri potpisivanju ugovora treba biti 76 posto glasova. S obzirom na to da bi hrvatski udio iznosio 25 posto, jasno je da bez hrvatskog pristanka nema potpisivanja dogovora. Za Hrvatsku je to bitno jer će se terminal nalaziti na hrvatskom teritoriju i tim vetom bi se štitili hrvatski nacionalni strateški interesi.
Glavni pregovarač ispred hrvatske vlade u projektu LNG terminala Željko Tomšić, pomoćnik ministra gospodarstva, kaže kako na posljednjim pregovorima nije postignut potpuni dogovor, ali odustajanja stranih kompanija nema. “Demantirao bih priču da su stranci odustali od projekta i prekinuli pregovore. Pregovori su trajali dan i pol, bili su relativno teški, ali i konstruktivni. Jasno je da svaka strana brani svoje interese. Naši interesi su jasni – imati što više koristi od toga i dobiti plin koji nam je potreban. Opet sam razgovarao s direktorom LNG konzorcija iz Beča koji mi je ponovio da nema riječi ni o kakvom odustajanju i da su spremni za nalaženje rješenja za sporna stanovišta.
Što se tiče našeg prava veta, ono što je objavljeno u pojedinim medijima nije potpuno točno. Hrvatska želi imati određeni ‘veto’, ali ne u odlučivanju nego samo u prihvaćanju ‘shareholders agreementa’, odnosno ugovora koji slijedi nakon potpisivanja memoranduma. Memorandum postavlja načela, a sam ugovor ide u detalje poslova koji se dogovaraju među partnerima. Kad se kompanija osnuje, ona će imati svoj upravljački odbor koji će raditi prema pravilima i mi tu ne možemo tražiti prava na veto.
Mi samo tražimo da pri donošenju pravila možemo potpuno utjecati na određene segmente, a nakon toga ne bismo imali pravo veta. Hrvatska ne inzistira na stalnom vetu nego samo za segment prihvaćanja ugovora koji će transformirati načela iz memoranduma u pravila poslovanja”, kazao je Tomšić.
Projekt gradnje terminala za ukapljeni plin energetski je vrlo značajan za Hrvatsku, a u njemu s hrvatske strane sudjeluju Ina, HEP i Plinacro, dok su od stranih kompanija uključeni Total, E.ON, RWE Transgas, OMV i Geoplin. Jednom izgrađeni terminal značio bi da Hrvatska ima još jedan izvor plina čime bi se još više diverzificirali izvori i smanjila ovisnost o Rusiji i njenoj energetskoj politici. Lokacija terminala još nije određena, a najizglednije je da će se graditi u Omišlju ili Istri, odnosno Plominu ili Raškom zaljevu. Na pregovorima sa strancima bio je i Mladen Šourek, direktor LNG projekta – energetika, zadužen za zastupanje Ine u projektu. “Dvije delikatne točke nisu riješene, no nijedan sugovornik nije izrazio toliko nezadovoljstvo da bi došlo do prekida. Hrvatska strana je tražila da se odluka za donošenje ‘shareholding agreementa’ donosi sa 76 posto glasova, a kako bismo mi imali 25 posto, to znači da bez nas nema donošenja nikakvih odluka. Druga točka neslaganja, a koju su postavili strani partneri, bila je vlasnička struktura hrvatske kompanije u projektu LNG Hrvatska.
PRETPLATITE SE NA INTERNET IZDANJE!
Ostatak članka rezerviran je za pretplatnike NACIONALovog internet izdanja
Postanite i Vi pretplatnik i pristupajte svim sadržajima!
Svidja mi se Šternov posjet Egiptu… Kažu egipćani da bi ukapljeni plin dobavljali EU preko RIjeke, a egipatsku robu … zamislite isto preko Rijeke tj.LKRI…
Paaa… i ja bih to htjela… Egipat… dobrodošli! [smiley11]
Ako jedan Egipat kaže: “Mi želimo ukapljeni plin furati u EU preko Rijeke”, to pokazuje da je Egipat itekako upoznat sa planom tj. namjerom da se taj LNG stvarno izgradi. Ako i to znaju, otkuda želja da se plin fura baš preko Rijeke? Ako Egipat zna da će se to graditi u Kvarneru, kako javnost kao ne zna točnu lokaciju ili kao samo nagađa, a Egipat ne nagađa?
Baš me zanima koliko će vrijediti HEP i INA nakon “eventualne” izgradnje LNG-a? Što mislite, koliko?