A još uz to i Polančec zet otoka KRKA,točnije Dobrinjski zet;koja slučajnost heheheh [lol] [lol] ,malo šale.
već mi je pun k…… i lng terminala i sanader i polančeca i odluka o gradnji koje nisu donesene već dvije godine i stalno se piše ovaj mjesec sigurno.nitko pojma nema ni o čemu,a čini mi se i sanader ne zna šta bi s tim uradio
već mi je pun k…… i lng terminala i sanader i polančeca i odluka o gradnji koje nisu donesene već dvije godine i stalno se piše ovaj mjesec sigurno.nitko pojma nema ni o čemu,a čini mi se i sanader ne zna šta bi s tim uradio
Slažem se u potpunosti. Mislim stvarno da je ovo prešlo sve razumne granice. Samo kada bi se pogledalo koliko puta su samo u ovoj godini izjavili kada se donosi konačna odluka. Ja zadnje što sam čuo je bilo da se konačna odluka donosi u Kolovozu, ali je očito opet došlo do odgode, NA JESEN. Samo ne znam koje godine. Ta peta brzina je stvarno brza. Samo ne znam kakava je onda četvrta ili nedaj bože treća.
Iako je dosta ljudi nestrpljivo što se službeno još nije objavila lokacija LNG terminala, mislim da je cijela priča još uvjek u zacrtanim rokovima. Koliko ja znam davno je bilo rečeno da će radovi na izgradnji terminala početi do kraja 2008.- i da će terminal biti pušten u pogon u 2012.
Važno je da se paralelno radi na pripremi ovog projekta, a meni se čini da se radi, i da kad bude službena objava lokacije da će se moći relativno brzo krenuti operativno dalje.
Ovo je prevažan projekt za cijelu regiju da bi se moglo tolerirati kiksanje u nekom dijelu.
Izgleda da je zbog problem sa portalom pobrisano nekoliko postova pa i ovaj:
Veza za čitanje izjave dr.Ive:
veza za slušanje izjave dr.Ive:
slobodno premotajte na 00:42:00 minutu.
Odgovara na direktno pitanje primorsko-goranskog župana Zlatka Komadine šta je sa LNG-om.
Zato evo ga opet.
Iako je dosta ljudi nestrpljivo što se službeno još nije objavila lokacija LNG terminala, mislim da je cijela priča još uvjek u zacrtanim rokovima. Koliko ja znam davno je bilo rečeno da će radovi na izgradnji terminala početi do kraja 2008.- i da će terminal biti pušten u pogon u 2012.
Važno je da se paralelno radi na pripremi ovog projekta, a meni se čini da se radi, i da kad bude službena objava lokacije da će se moći relativno brzo krenuti operativno dalje.
Ovo je prevažan projekt za cijelu regiju da bi se moglo tolerirati kiksanje u nekom dijelu.
Točno tako, početak gradnje je predviđen početkom 2009.Prije dvije godine imao sam priliku vidjeti predviđenu dinamiku realizacije projekta LNG terminala, za koju je karakteristično da pripremna faza ( izrada dokumentacije, studije utjecaja na okoliš,odabir lokacije, izmjena prostornog plana itd…)traju otprilike skoro kao i sama faza izgradnje…oko 36 mjeseci. Jednom riječju, zasad je sve u zadanim okvirima osim našeg strpljenja…koje će na kraju biti nagrađeno.
Točno tako, početak gradnje je predviđen početkom 2009.
Moram ti malo i oponirati. Građenje je već počelo, jer u građenje spadaju i svi istražni radovi koji su obavljeni ili su u tijeku. Trebaju se samo Ivo i Stipe dogovoriti koji će položiti kamen temeljac koncem ove ili početkom sliedeće godine.
@ sava
Jesi li možda vidio INA-glasnik br.1926? Interesantan članak o Dini. Govori o nastanku Dine, uređenju infrastrukture, financiranju,….najzanimljiviji dio…" infrastrukturni objekti i zahvati bili su vrijedni 1,32 milijarde dinara, od čega je riječka Rafinerija pokrila 1,1 milijardu". Usporedbe radi, tadašnja gradnja krčkog mosta koštala je 654 milijuna dinara. Na teret riječke Rafinerije išao je i otkup zemljišta (spominju tadašnju vrijednost od 42 milijuna dolara, btw. godina je 1978.), te je sve navedeno ušlo u Dininu glavnicu.
Proizvodnja PS-E seli iz Zagreba na Krk. Kapacitet novog postrojenja je 50.000 tona PS-E godišnje, dok je u Zagrebu bilo "samo" 15.000 tona. Uštede na transportu stirena iz Zadra do pogona na Krku je minimalno 30eura/toni plus smanjenje ostalih troškova. Osim toga u Zagrebu se "oslobađa" vrlo vrijedan prostor. Studija je ovaj mjesec na javnom uvidu.
Vaš link
Proizvodnja PS-E seli iz Zagreba na Krk. Kapacitet novog postrojenja je 50.000 tona PS-E godišnje, dok je u Zagrebu bilo "samo" 15.000 tona. Uštede na transportu stirena iz Zadra do pogona na Krku je minimalno 30eura/toni plus smanjenje ostalih troškova. Osim toga u Zagrebu se "oslobađa" vrlo vrijedan prostor. Studija je ovaj mjesec na javnom uvidu.
Vaš link
Mali ispravak.Postojeći Epsik ne seli zasad iz Zagreba, naprotiv moguće je ugradnjom dodatnog reaktora povečati postojeći kapacitet za još 15 000 tona.To je izgledna opcija za min. slijedeće 4 god.Na Krku će se izgraditi sasvim novo postrojenje po "američkoj recepturi", koja se pokazala savršenom na primjeru Epsika u Zagrebu , a plaćena je samo 120 000 dolara.
Proizvodnja PS-E seli iz Zagreba na Krk. Kapacitet novog postrojenja je 50.000 tona PS-E godišnje, dok je u Zagrebu bilo "samo" 15.000 tona. Uštede na transportu stirena iz Zadra do pogona na Krku je minimalno 30eura/toni plus smanjenje ostalih troškova. Osim toga u Zagrebu se "oslobađa" vrlo vrijedan prostor. Studija je ovaj mjesec na javnom uvidu.
Vaš link
Mali ispravak.Postojeći Epsik ne seli zasad iz Zagreba, naprotiv moguće je ugradnjom dodatnog reaktora povečati postojeći kapacitet za još 15 000 tona.To je izgledna opcija za min. slijedeće 4 god.Na Krku će se izgraditi sasvim novo postrojenje po "američkoj recepturi", koja se pokazala savršenom na primjeru Epsika u Zagrebu , a plaćena je samo 120 000 dolara.
[/quote]
Tehnologiju i tehnološke procese su svladali za 5+!
Kvaliteta proizvoda je za 5, uz bok Dow-a i NOVE.