čitam malo i vidim dosta novih članova, sudeči po onome što pišu na drugim temama samo zbog njih sam siguran da nas čekaju lijepi dani, a di je još i sve ostalo, sad samo treba biti još malo strpljiv i bit će “perja” blokade mi se nikako ne sviđaju[proud]
Meni također se ne dopadaju blokade, treba polako počistiti ove na izlaznim vratima, takoreći dati im šansu da nas napuste!
Nego, još je radno vrijeme, nije red da si na Forumu, proizvodnost nam pada!
Kupnje: Cijena Količina
550,01 20
550,00 107
548,00 36
545,00 39
544,10 1
544,00 30
541,00 90
540,50 5
540,10 36
540,00 62
Prodaje: Količina Cijena
12 563,30
46 598,97
20 598,98
151 599,00
110 599,99
38 600,00
6 605,00
14 609,80
5 614,00
70 619,00
Sutra moguca blokada u prvoj ili drugoj transakciji, druga blokada ne postoji tako da bi objavom lokacije u nasu korist Dioki mogao daleko daleko.
Nego, danas je bila sjednica Vlade!
Ima li kakovih novosti, jesu li napokon što odlučili u korist LNG terminala?
zar nije za sutra najava objave o lokaciji LNG terminla?
Kupnje: Cijena Količina 550,01 20 550,00 107 548,00 36 545,00 39 544,10 1 544,00 30 541,00 90 540,50 5 540,10 36 540,00 62 Prodaje: Količina Cijena 12 563,30 46 598,97 20 598,98 151 599,00 110 599,99 38 600,00 6 605,00 14 609,80 5 614,00 70 619,00 Sutra moguca blokada u prvoj ili drugoj transakciji, druga blokada ne postoji tako da bi objavom lokacije u nasu korist Dioki mogao daleko daleko.
Sutra su svakakvi scenariji mogući.
Mislim da su limiti za blokade 492.19 / 595.55
Sutra su svakakvi scenariji mogući.
Mislim da su limiti za blokade 492.19 / 595.55
hehe, ova prva nije ostvariva [cool]
…hehe, ova prva nije ostvariva [cool]
Vjerojatno nije , ali tako sam mislio i na VIRU…….
Svaka čast imaocima DIOKI ja [thumbsup] ja budala otišo špekulirat u dlkv [bye]
Saladine, crna ovco, ti si ko stvoren za Arapski poluotok, dakle nafta i plin, dakle INA!
Novosti – Događaji: <<< Natrag
STRUČNJACI ZA PLIN UKAZALI NA PROBLEM DUGOTRAJNOG ODLUČIVANJA O VAŽNOM PROJEKTU
Odugovlačenje ugrožava izgradnju LNG terminala
Projekt bi mogao postati upitan zbog toga što će Hrvatska, ako uskoro ne da neke garancije za izgradnju terminala, vjerojatno izgubiti mogućnost ugovaranja dobave plina ali i brodova za njegovo dovoženje
Nenad Gaćeša iz Diokija prezentira prednosti smještaja LNG terminala u OmišljuOPATIJA – Dvogodišnje odugovlačenje odlučivanja o hrvatskim partnerima u konzorciju za izgradnju LNG terminala, kao i o njegovoj lokaciji, moglo bi ugroziti ovaj projekt, a on nije važan samo zbog partnera u konzorciju, nego više zbog toga što Hrvatskoj trebaju dodatne količine plina budući da potrebe za tim energentom u Hrvatskoj, kao i u ostatku svijeta, rastu. Poručili su to stručnjaci za plin okupljeni na XXIII Međunarodnom znanstvenom stručnom susretu koji je jučer, u organizaciji Hrvatske stručne udruge za plin, počeo u Opatiji i na kome sudjeluje više od 600 plinara iz 14 zemalja.
Iako je generalni direktor tvrtke Adria LNG Michael Mertl otklonio mogućnost da bi konzorcij zbog tako dugotrajnog procesa odlučivanja mogao odustati od projekta, stručnjaci su upozorili da bi on mogao postati upitan zbog toga što će Hrvatska, ako uskoro ne da neke garancije za izgradnju terminala, vjerojatno izgubiti mogućnost ugovaranja dobave plina ali i brodova za njegovo dovoženje.
Za razliku od plinarskih stručnjaka, primorsko-goranski župan Zlatko Komadina je na otvorenju skupa ocijenio da je dobro što se nije žurilo s odlukom o lokaciji dok se na osnovu stručnih arg
Pravila diktira tržište
Uvjeti nabave LNG-a, upozorili su stručnjaci, regulirani su dugoročnim ugovorima, kako za isporuku plina tako i za tankere. Upozorio je na to na neki način i Mertl kada je kazao da su u Adria LNG-u svjesni da je izbor lokacije za terminal za hrvatsku vladu zahtjevna i delikatna odluka ali da pravila diktira tržište i da svatko tko u ovome trenutku stane na kočnicu, može zaustaviti i cijeli projekt.
umenata nije stvorilo javno mnijenje koje podržava ovaj projekt. Komadina je ponovio i da vjeruje da će LNG terminal biti izgrađen upravo na Krku.
U izjavi za naš list direktor Adria LNG je također kazao da bi, kada bi odlučiti mogao konzorcij, terminal bio na lokaciji Dine u Omišlju jer ona zadovoljava oba čimbenika koja su im važna pri planiranju investicija – omogućava održivo poslovanje i učinkovitu zaštitu okoliša.
LNG terminalu u Omišlju nadaju se i u Dini. Tijekom okruglog stola kojim je završio jučerašnji prvi dan opatijskog susreta plinara, specijalist za razvoj i unapređenje proizvodnih procesa Diokija, Nenad Gaćeša je kazao da bi Dioki takvim smještajem terminala dobio mogućnost da, izdvajanjem etana iz LNG-a, dobije sirovinu za proizvodnju etilena. Osim toga, smještajem dvaju postrojenja jednog uz drugoga omogućilo bi se da, s jedne strane, Dina počne koristiti prirodni plin kao glavno gorivo, a s druge strane da razmjenom toplinske energije doprinesu energetskoj učinkovitosti i očuvanju okoliša.