Luksemburška tvrtka potkopava izgradnju LNG terminala
Vaš link …[/url]
USA: Gasfin Files to Export LNG to Non-FTA Nations
Vaš link …[/url]
Vaš link …
Vaš link …
Baš ozbiljno od Nacionala.
GASFIN jaka firma.
Imaju ugovor s Amerima o kupnji 2 mil tona LNG godišnje na 20 godina.
Sava
Koliko bi DIOKI zarađivao na ovim nižim cijenama plina, plus davanje energije za LNG terminal?
Kratka računica.
I koliko je BDP %izgubila Hrvatska njegovim gašenjem?
I zašto Mađari ulažu u takvo postrojenje u Mađarskoj?
Jer je to industrija koje je pregazilo vrijeme?
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Sava
Koliko bi DIOKI zarađivao na ovim nižim cijenama plina, plus davanje energije za LNG terminal?
Kratka računica.
I koliko je BDP %izgubila Hrvatska njegovim gašenjem?
I zašto Mađari ulažu u takvo postrojenje u Mađarskoj?
Jer je to industrija koje je pregazilo vrijeme?
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
[/quote]
Budući da planovi DIOKI-ja nisu realizirani, a sve su aktivnosti tvrtke, od proizvodnje do izvoza
i ostalih aktivnosti, smanjene, to se poduzeće nastoji konsolidirati predstečajnom nagodbom
(za DIOKI i DINA-Petrokemiju) sa strateškim partnerom Croduxom iz Zagreba putem proizvodnih
povezivanja. Premda je strateški partner bio upoznat s tehnološkim i komercijalnim potencijalima
i premda se predviđao reprogram dijela duga, ulazak u vlasničku strukturu (INA-e, HEP-a i banaka) i prodaja dijela imovine, do realizacije nije došlo te je Trgovački sud u Zagrebu odlukom sutkinje Vesne Malenice pokrenuo stečajni postupak nad DIOKI-jem, a 27.studenoga 2013. imenovana je stečajna upraviteljica Marija Vujčić-Turkulin, čime je počeo teći otkazni rok zaposlenicima.
Tako je, na žalost, stjecajem okolnosti došlo do neželjene situacije, iako je u stečaju moguće
doći do povoljnih rješenja.
Naime, treba imati na umu da naftna i petrokemijska industrija u sklopu kemijske industrije,
u nacionalnoj ekonomiji ima veliku važnost, a njezina razvijenost pridonosi fi nancijskoj
stabilnosti svake zemlje.
Vaš link …
+ LNG na Krku i + koncesija na luju Sepen?
To se ne da tako jednostavno izračunati!
Loše bi bilo za Hrvatsku da se nešto NAPOKON ne počne događati.
Stoga, držim palčeve GASFIN-u.
Ako se po jutru dan poznaje ………………moglo bi u doglednom vremenu ponovno dimiti na DINA Petrokemija!
U stečajnom postupku koji se vodi na Piros doo došlo je do zamjene vjerovnika – umjesto HETA i H-ABDUCO vjerovnik je Adria Polymers doo iz Rijeke.
Osnivač je TRANS LNG doo kojemu su osnivači
GASFIN S.A., Luksemburg, Broj iz registra: B116145, Naziv registra: Registar RCS Luksemburg, Nadležno tijelo: Registar RCS Luksemburg, OIB: 21389958174 (Prikaži vezane subjekte)
8009 Strassen, 45 Route d’Arlon 45
– član društva
GASFIN INVESTMENT S.A., Luksemburg, Broj iz registra: B137366, Naziv registra: Registar RCS Luksemburg, Nadležno tijelo: Registar RCS Luksemburg, OIB: 27452248789 (Prikaži vezane subjekte)
8009 Strassen, 45 Route d’Arlon
– član društva
Ako se po jutru dan poznaje ………………moglo bi u doglednom vremenu ponovno dimiti na DINA Petrokemija!
Iz DINE bi moglo dimiti samo ako se , nedaj bože , slučajno zapali hrpa smeća u koje su se pretvorili nekadašnji pogoni.
Zar ovdje ima nekog koji se jos necem nada?
Magistralnom plinovodu Omišalj- Zlobin odobreno EU sufinanciranje
Objavljeno: 25.01.2018. 16:26 Ažurirano: 25.01.2018. 16:29
Priopćenje za javnost
Europska komisija donijela je danas odluku o sufinanciranju projekata u okviru CEF Energy Call 2017. Na taj su se poziv mogli prijaviti projekti koji se nalaze na listi projekata od zajedničkoga interesa (PCI projekti). Na poziv se prijavilo 25 projekata od kojih će financirati njih 17. Plinacro d.o.o. je na poziv prijavio projekt u okviru LNG klastera. Radi se o magistralnom plinovodu Omišalj-Zlobin- Bosiljevo- Sisak- Kozarac- Slobodnica.
Dionica Omišalj- Zlobin će biti sufinancirana bespovratnim sredstvima u iznosu od 16.433.500,00 EUR, što čini 50 % od vrijednosti projekta s obzirom da se radovi na toj dionici procjenjuju na iznos od 32.867.000,00 EUR.
Riječ je o iznimno važnoj dionici dužine 18 kilometara kojom će se omogućiti transport plina od LNG terminala u Omišlju na otoku Krku do magistralnoga plinovoda kojim će se plin dalje transportirati.
Zar ovdje ima nekog koji se jos necem nada?
ima.
Kaže Šefčovič da je potražnja na LNG terminalu bila 3x veća od ponude (2,6 milijardi m3 ponuđeno).
Taman za kopneni LNG terminal.
Kaže Šefčovič da je potražnja na LNG terminalu bila 3x veća od ponude (2,6 milijardi m3 ponuđeno).
Taman za kopneni LNG terminal.
More link
Tržište je često nepredvidljivo. Očekujete li da će biti dugoročnog interesa za kapacitete LNG-a na Krku i među drugim državama ili regijama?
– Općenito gledano, ne postoji stopostotna sigurnost. Međutim, prema prvoj fazi procedure otvorene sezone za rezervaciju interes je bio triput veći od kapaciteta terminala (2,6 bcm/godišnje). Uvjeren sam da će biti dugoročne potražnje u široj regiji. Samo postojanje terminal ojačava Hrvatsku i cijelu regiju koja je ranjiva u slučaju energetskih kriza.
Vaš link …[/url]
Jeli onda štetno za HR raditi plutajući terminal minimalnog kapaciteta u odnosu na ono što se traži samo iz razloga što bi se trebao raditi kopneni terminal kako je i Dioki planirao već prije deset-ak godina?